ההחלטה להפיק כנס היא החלטה חשובה, וזה בכלל לא משנה באיזה תחום העסק שלכם נותן שירות. אנחנו רגילים בדרך כלל לחשוב על כנסים רפואיים או אירועים בתחום הטכנולוגיה, אך האמת היא שאתם יכולים להפיק כנס בכל תחום שבו אתם עובדים, ויש לכך ערך רב. השאל הגדולה באמת היא איפה אתם רוצים לקיים את האירוע או את הכנס שלכם, ובמובן הזה זכרון יעקב זו בחירה טובה. זכרון זו מושבה מקסימה שאפשר ליהנות בה לא רק ממקומות מקסימים שבהם ניתן לקיים את הכנסים אלא גם מאווירה טובה ברחובות ובסביבה כולה, וזה מה שהופך אותה לבחירה מצוינת.


משך הכנס

כשרוצים להפיק כנס, בין אם זה בתחום הרפואה ובין אם זה בכל תחום אחר, צריך להחליט תחילה כמה זמן הוא יימשך. יש היום הרבה מאוד אירועים וכנסים בזכרון שנמשכים כמה שעות בודדות או יום שלם, אך יש גם אירועים שנמשכים יותר מיום, ובמקרים כאלה צריך לדאוג גם לנושא הלינה. אין לכם סיבה לחשוש מהפקת כנס כזה כי יש הרבה מאוד מלונות בזכרון יעקב שיוכלו לבוא בחשבון מבחינתכם עבור הכנס שאתם מפיקים, והדבר היחיד שאתם צריכים לדעת זה כמה אנשים, פחות או יותר, עתידים להגיע לאירוע. יש מלונות גדולים במיוחד שיוכלו לארח הרבה מאוד אנשים שמגיעים לכנס אך יש גם מלונות יותר קטנים ואינטימיים שיוכלו להתאים לאורחים של כנסים יותר אישיים.


עלות הכנס

 

עוד דבר שצריך לקחת בחשבון כשרוצים להפיק כנס מוצלח זו גם שאלת העלות, כי איזו חברה יכולה להרשות לעצמה להפיק כנס ולא לקחת בחשבון את העלויות? עלויות הכנס שלכם בזכרון לא כוללות רק את השכרת המקום או את התשלום למלונות, אלא גם את הכיבוד, את התשלום למרצים ועוד הרבה מאוד הוצאות אחרות, כך שצריך לקחת בחשבון את כל הפרטים האלה כשעושים חישוב של עלויות לכנס כולו. אין סיבה לשלם מחיר גבוה מידי על כנס, אך מצד שני כן צריך להשקיע בנושא הזה לא מעט כדי שהכנס ייצא מוצלח.