איך לבחור אינסטלטור מקצועי

אינסטלטור בהרבה מובנים צריך להיות כמו רופא- הוא רואה את מערכת הניקוז, הוא רואה את הבעיה והוא אמור להבין איך הוא פותר את הבעיה, בלי להרוס את הצינור ולהיזהר לא לגרום לחבלה נוספת במערכת.

אינסטלטור, חייב שתהיה לו סבלנות כמו לדוקטור כשהוא בא לתקן תקלה באינסטלציה. הוא חייב להבין ראשית איך הצנרת של הבניין בנויה, לאן זורמים המים, מאיפה מתחילה סתימה, מה עלול לגרום לה, וכן להיות מצויד בציוד אינסטלציה מתאים כדי לתקן את התקלה. ישנם אינסטלטורים שמחזיקים כלי עבודה מתקדמים כגון ספירלה חשמלית והעבודה נעשית הרבה יותר קלה ומהירה. כך מתנהג בעל מקצוע שמבין שלקוחותיו זקוקים לשירות מהיר, יעיל ומקצועי.

כשמדובר בבניינים שמנוהלים ע"י חברת ניהול, הרבה פעמים לחברת הניהול הזו יש אינסטלטור קבוע שהם עובדים איתו, והרבה פעמים אם המסכן הזה כבר שחרר היום חמש סתימות ואתם הבניין השישי, סביר להניח שכבר אין לו כוח, להתחיל לחשוב, הוא יכניס איזה צינור ברזל וינסה לשחרר משהו, ולפעמים כשאתה עייף, כבר מאוחר ואין לך כוח, אתה עוד עלול לגרום נזק יותר גדול ולסבך את התקלה. במקרים אלו עדיף לעבוד עם אינסטלטור שהוא מועדף ע"י לקוחות פרטיים ולא חברת אינסטלציה שעובדת עם מוסדות ובעלי עסקים ומשקיעה את מירב משאביה עליהם ולא על הלקוחות הפרטיים.

כשרוצים להזמין אינסטלטור צריך לדעת טוב מאוד עם מי יש לכם עסק. האם הוא אדם אמין, שנותן שירות טוב וגם לוקח אחריות על השירות שלו. שלא ישחרר להם את הסתימה, ואחרי יומיים ייסתם לכם שוב, והוא יגיד שזה לא במקום שהוא שיחרר אלא שזו סתימה חדשה - סתם לדוגמה ואם אתם - ורוב האנשים לא מבינים באינסטלציה יקבלו את הגרסה שלו, הרי שהוא ירוויח עליכם פעמיים. לכן חשוב לבחור אינסטלטור יצאת צדיק, אינסטלטור שיהיה זמין עבורכם בכל זמן בעתיד וייתן לכם הרגשה של שקט.

לכן חשוב מאוד לשמור על קשר עם אינסטלטור אמין ולא רק ברמת השירות אלא גם ברמת המחירים, שהמחירים יהיו בהתאם לשוק ולא לעשות עכבר לפיל, היום כבר רוב האינסטלטורים עובדים לפי מחירון קבוע כך שהמחיר ידוע מראש. אנשים הפסיקו לשלם, לפני שהם משווים מחירים, בודקים איפה הם יכולים לקבל את המחיר הטוב ביותר ואז יוצרים קשר עם בעל המקצוע.