לעתיד ורוד
מה:
קודם כל ולפני הכול, חודש אוקטובר הוא חודש המודעות לסרטן השד, ולמרות שהוא חולף ביעף, חשוב לזכור כי עבור לא מעט מאיתנו מדובר בהתמודדות לא פשוטה, הרחוקה מהגוון הורוד.
מכל מקום, חברת 'אסתי לאודר' הפועלת להעלאת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד, מציעה החודש את Pink Ribbone. בקולקציה הורודה: שפתון, צלליות וסומק בתיק איפור ורוד ומהודר שמחירו 235 ש"ח. את הערכה תוכלו למצוא ברשת הסופר-פארם.
על הפנים: כל המוצרים כאן הם בגודל מלא. חוצמזה, השילוב של אודם, צלליות וסומק איכותיים, יחד עם הידיעה ש30% מסכום הקנייה יהווה תרומה לאגודה למלחמה בסרטן, הופכות את 235 השקלים האלו, להוצאה הכי טובה שלכן בחודש הזה.
ועל הפוסט הנפרד שכתבתי אודות הבדיקות לעתיד ורוד יותר תוכלו לקרוא ב-onlife  בלינק הבא.

http://bit.ly/1MxCz68

 

צילום - יחסי ציבור חו"ל

 

כחום הגוף
מה:
לק ג'ל של EVO מבית BIO SCULPTURE שמחליף צבע בהתאם לטמפרטורת הגוף. בנבחרת החורפית ארבעה צבעים: (למעשה, כל צבע בסדרה מורכב משני צבעים ) CHERIE- סגול כהה המתחלף לורוד עדין, GUSTI- אדום נועז המתחלף לכתום, KIMBERLEY - בורדו עמוק ההופך ללילך ו-ZARA  סגול כחלחל המתחלף לתכלת. מחירים: 80-120 ?. את הטיפול ניתן לבצע  ברשת המכללות בת"א, בחיפה ובבאר שבע.

 

צילום - יחסי ציבור

 

על הציפורן: כנראה שלקלישאה ל"כל סיר יש מכסה", נכונה גם האנלוגיה שכל מושחת ציפורניים צריכה גם את אחד שיחכה לה (הלק ?כמובן)

.
ללא ספק, זהו אחד מסוגי הלק ג'ל העמידים במיוחד ומי שאצבעות ידיה אינן נמצאות כל היום רק על המקלדת, תשמח לדעת שהוא מגלה עמידות נאה גם באתגר של שפשוף סירים. ברמה האסתטית, המשחק הצבעוני של שני טונים שונים, המתמזגים יוצר מראה מרהיב במיוחד.
ומילה על שירותיות, משיחת לק, היא הרי אתנחתא מכל מה שממתין לנו בחוץ, ולכן חשוב שאותה "בריחה קצרצרה" תהיה נעימה ומקצועית כך שנבקש לשוב אליה. אז מגיע כאן ביג שאפו למרינה מסרסקי שעושה עבודת משיחה מעולה, מוקפדת ומכל הלב. ללא ספק, הפרמטר האחרון יגרום לכל לקוחה מזדמנת להפוך לקבועה.

 

צילום - יחסי ציבור

 

צילום - יחסי ציבור

 

תסתכלו לי בעפעפים
מה:
11 הצלליות החדשות של לוריאל פריז COLOR RICHE MONO
מבקשות להיות נוכחות במיוחד עם פיגמנטים עזים וצבעים  עוצמתיים במיוחד. בסדרה החדשה, אפשר למצוא צלליות בגימור מאט, בגימור מעושן, בגימור NUDE ועוד.

 

צילום - יחסי ציבור חו"ל

 

על העפעף: הצלליות החדשות עובדות נהדר עם כריות האצבעות, יותר מאשר עם מברשות או ספוגיות. הפיגמנטים חזקים ולחובבות המראה המעושן, מובטח כאן קליק מיידי. כדאי גם לזכור שפיגמנט כה חזק דורש משנה זהירות באיפור יום יומי בתנאי לחץ של בית, ילדים והגעה למשרד לפני הבוס 

.
והבונבון שבפיגמנט, גוון כחול ?ג'ינס מטאלי שישתלב נהדר עם מבט סתווי מצועף 

 

צילום - מוטי פישביין

 

טיפול ממוקד מתולתלות
מה
: אחרי שהחליטו שגם לנו -מתולתלות השיער- מגיע יום משלנו 'יום התלתלים הבינלאומי' וסוף, סוף מתחילן להישמע קולן של שערותינו הסוררות, עלה גם הקמפיין My Beautiful Natural Curls של נטורל פורמולה.
להעצמת תלתלינו, מציעה החברה שלושה מוצרים: לחות מעצבת לבניית תלתלים, מוס לבניית תלתלים וספריי HOLDING - מקבע תסרוקות.

 

צילום - איתן טל

 

על השיער: כבעלת שיער גלי למדתי זה מכבר שלפריזורה שלי יש חיות משלה

. למשל, היא לא אהבה את מזג האוויר הלונדוני שהפך את שערותי לחסרי הגדרה עצמית. מכל מקום, שני מוצרי החובה שלי לעיצוב התלתל הם: מוס וקרם לחות. קודם, אני נוהגת לשים קודם את מוס הנטורל שיוצר תלתלים גמישים עם תנועה קלילה, כך שהמראה המתקבל טבעי. ורק לאחר מכן להוסיף את קרם הלחות בתנועות של כיווץ ובעיקר, למרוח אותו בקצוות היבשים של השיער. ואם אתן חוששות שהפריזורה הגלית לא תהיה איתנה מספיק מול רוחות הסתיו, אפשר תמיד להוסיף ספריי  HOLDING שמקשה את התלתל.

 

צילום - מוטי פישביין

 

צילום - מוטי פישביין

 

צילום - מוטי פישביין

 

אוי חצ'קונים
מה:
ניוטרוג'ינה מתמקדת הפעם בעור הסובל מפצעונים. בסדרה הייעודית Correct &Perfect מייק אפ CC  המותאם לעור שמנוני, שמחירו: 96 ?. המוצר השני, תרחיץ קרם יומי עם חומצה סליצילית לניקוי עדין של העור,  מבלי לגרום לו לייבוש יתר. מחיר: 96 ?.
על הפנים: כידוע, פרק 'פצעי הבגרות' לא מסתכם בחצ'קונים אדומים כואבים ומוגלתיים. המורכבות הרגשית הרבה יותר גבוהה. וככל הנראה, עידן הסלפי מטלטל עוד יותר את אותה רכבת הרים רגשית של תקופת הבגרות. שני התכשירים ניתנו למתבגרת בת 15, בעלת עור שמן הסובלת מאקנה בדרגה בינונית.
היא דיווחה כי תרחיץ הקרם היומי מתחשב מאוד בעור מגורה ומשאיר בו תחושת רוגע. את החוויה המתקנת לשימוש במייק אפ הרגיל, היא זוקפת לקרם ה-CC מייק-אפ שהוא גם קליל וגם מצליח לכסות  את הפצעונים. וכן, אנחנו שמחים לדווח שגם מדד 'מצב הרוח' השתפר פלאים. 

 

Correct & perfect - תרחיץ מבית ניוטרוג'ינה - צילום יחסי ציבור

 

צילום - יחסי ציבור

 

גבר, גבר  
מה:
ערכת ניוואה לגבר המצוי עם דאודורנט ספריי להגנה מוגברת מפני זיעה, אפטר שייב SENSITIVE COOLING לעור רגיש וג'ל רחצה לגבר. מחיר :70 ?.
על הגוף:
איך את יודעת שהטינג'יירים שבו מביה"ס ומשאר פעילויות חוץ?! רק נגלה שמדובר בשובל מהדהד של ניחוחות סוערים שגורמים לך לרצון עז לתתרנות.
מכל מקום, תדע כל אם עברייה כי קניית ערכת NIVEA MEN  לטינג'יירים שלה, תחזיר את איכות החיים לחייה

.
זוהי ערכה גדושה בפרקטיות לנער המתבגר- המשופם. אמרנו פרקטיות, אמרנו: דאודורנט, אפטר שייב לעור רגיש (כי בכל זאת גם בגיל 60 הוא עדיין 'התינוק שלך' ) וג'ל רחצה פרשי במיוחד.
ואנחנו בעד WIN-WIN, כלומר: ריחות שגורמים גם לאמא נחת.

 

צילום - יחסי ציבור חו"ל

 

מארז לשגרה
מה:
נכון שהייתה לנו אינפלציה של מארזי מתנה בחגים, אבל גם בעיתות שגרה, זו עדיין אחת המתנות הפופולאריות ביותר. בכל זאת, אנחנו אוהבות להסתכל קודם על הקנקן ורק אז על מה שיש בו.


השנה, הליין החדש של מארזי המתנה של SABON ממגנט את העין וניכר שהשקיעו שעות נוספות ביצירתיות ובצבעוניות שובה במיוחד.

מארזי SABON צילום - דן לב

 

על הגוף: עם השגרה, יתחילו אצלנו חגיגות ימי ההולדת בכיתתם של הטינג'יירים. במקום לשבור את הראש מה הנער המתבגר יקנה לידידותיו הטינג'ייריות, ציידו אותו ב-60 ? לקניית מארז ארומטי ומעוצב במיוחד When Apple Met Lavender של SABON עם ארבע שפופרות בניחוח לבנדר-תפוח:  סבון שמן נוזלי, חמאת שיאה, קרם ידיים וקרם רגליים ב-59 ?. ואת העודף שישמור למסטיק -

 

מארזים צבעונים במיוחד של SABON צילום - דן לב

 

הו שאנז אליזה

בקרוב מאוד ניחוחות תשרי והחופשות יתעופפו מכאן לטובת השגרה. ואם אתן רוצות מעט מניחוחה הממכר של חופשה פריזאית, ממתינה לכן עגלת פרחים בשיק צרפתי בקניון איילון רמת גן. על העגלה תמצאו את אחד הבשמים האהובים והרומנטיים ביותר  La Vie Est Belle של לנקום וזה יקרה בשבוע הבא  בין ה-27-28.10.16.

 

עגלת פרחים עם הבושם לה וי א-בל מבית לנקום