אז נכון, אני לא עשירה וגם לא נולדתי לאבא מיליונר, ואפילו אין לי סבתא ששומרת לי ירושה. אבל למה אני לא יכולה לזכות בחתן עשיר? ככל שאני מסתכלת לי על התמונה הרחבה אני מבינה שזה חסר סיכוי, הרי כמו שאמא שלי טרחה ללמד אותי, כסף נדבק לכסף ואני, אני הכי הרבה פלסטיק צהוב.

 

אלעד תשובה, חתונה איתו מסדרת את חשבון הבנק

 

ישנם זוגות ש"נפלו טוב" על הצד המרוח של הפרוסה, התמזל מזלם וגם חשבון הבנק המשותף שלהם מתחלק עם מישהו בליגה שלהם, האלפיון הנכון. אלו שחיים את הספר "אבא עשיר, אבא עשיר יותר". שידוך פיננסי קוראים לזה. עניין של ייחוס.

 

 

בארוחות הערב, השיחות שלהם נשמעות קצת אחרת מהמקובל וכוללות ענייני נדל"ן, אפיקי השקעה ודילמות מהסוג של "היכן נבקר עם היאכטה שלנו בחופשה הקרובה". שהרי לא טוב היות העשיר לבדו, לכן כדאי שימצא זיווג שמעלה אצלו לא רק את מפלס האושר אלא גם את מפלס העושר. מצא מין את מינו או ליתר דיוק הון את הונו. אז גם אם לא הכל נשאר במשפחה לפחות זה נסגר בין המשפחות, המשפחות הטובות ואם אפשר שהיו מתוך העשרים ששולטות במשק הישראלי, שהרי ידוע שכסף הולך לכסף.

 

 

אז עד שאלעד תשובה יבין את הרמז הדק שלי וישלוף לקראתי טבעת, אלה ארבעת הזוגות שלא רק ידעו להתחתן נכון, הם גם יחליפו את הגוורדיה הכלכלית המפורסמת והוותיקה בעוד עשר שנים, גיב או טייק. 

 

 

רותם סלע ואריאל רוטר

 

זו שדווקא זכתה לתואר חתונת השנה, הפגישה מתחת לחופה מצד אחד את רותם סלע, שעל פי הפרסומים, נחשבת לאחת מחמש הדוגמניות המרוויחות ביותר בשוק - עם הכנסות המתקרבות למיליון שקל בשנה (את היתר תוכלו למצוא בהמשך). מן הצד השני, עמד בחיר ליבה אריאל רוטר. אם שם המשפחה מצלצל מוכר זה בגלל שבתעודת הזהות שלו תחת סעיף ההורים מופעים השמות גבי ואתי, מייסדי מותג האופנה קסטרו עם עשרות סניפים בארץ ובחו"ל. שווי שוק החברה, נכון לראשית 2010 עמד על כ-280 מיליון שקל.

 

 

עקב ריבוי האורחים, הוחלט על קיום שני אירועים: הראשון רשמי ומצומצם בבית הוריה בקיסריה והשני במסיבת ענק עם יותר מאלף מוזמנים בגני התערוכה. קונספט ידוע בקרב החוג שמוכיח שכנראה אפשר לרקוד על שתי חתונות. טרם חתונתם התייצבו השניים למסיבת עיתונאים מסודרת - נידבו תמונות משותפות למצלמות וענו על שאלות של כלי התקשורת. למה ? כדי למנוע התקהלות במסיבת החתונה, כמובן שזה לא עזר להם...

 

 

את ירח הדבש שלהם, השניים בילו בסוג של טיול תרמילאים בהודו. צנוע.

 

 

 

הדס מוזס וירון ליכטנשטיין

 

 

בשנה שעברה, כשכל ההוז אנד דוז חגגו לירון ליכטנשטיין, מנכ"ל סוכנות לוק, יום הולדת 30 להיווסדו, כל תעשיית הבידור הגיעה לפרגן ובעיקר להצטלם, עומס כבד של אבק כוכבים. מאחורי אירוע החיים הטובים ? גרסת הדור הבא, עמדה הדס מוזס, ביתו הבכורה של נוני (הונו הוערך בשנת 2009 ב 120 מיליון דולר).

 

 

הבת של העיתון של המדינה התחתנה בגיל 21 עם הבן של הספרים של המדינה ? ז'קלין ואביגדור ליכטנשטיין: "המשפחות מפרגנות מדהים, יש חיבור מצוין ביניהן. כולם בני אדם, מעצב שיער הוא לא פחות מעו"ד, פסיכולוג או רופא", הוא התוודה בעבר, "אמרתי להדס: יש לי חלום לגדל ילדים כמו אבא שלך" .

 

 

היותו "בן של" דווקא דרבנה אותו: "שנים חייתי תחת הכותרת הזו, זה חירפן אותי. כל העיתונאים אמרו: מה פתאום הוא בא, מי הוא ? היה איזה אנטי. ההורים שלי קיבלו עיתונות מדהימה, הם מותג, ואני באתי כפישר. זה מעורר אנטגוניזם. גם בתעשייה לא אהבו אותי. אם אתה לא גיי ולא לוקח סמים, אתה נחשב אאוטסיידר. אני סטרייט, בחיים לא שתיתי אלכוהול או הכנסתי סיגריה לפה. ילד חנון לכל דבר".

 

 

היום כך נראה, בדירתם המשותפת בשכונת המשתלה בת"א, הוא הגיע לנחלה: "אם אני לא נמצא בעבודה, אז אני רק עם המלכה שלי. היא השלימה לי את האושר והחזירה אותי למסלול. לא ידעתי שככה אני יכול להתאהב. אני מסוגל להסתכל עליה ולבכות" אהבה גרסת האלפיון העליון.

 

 

 

 

קרן המבורגר ורון טמיר

 

 

לפעמים התפוח לא נופל רחוק מהעץ, רון בנו של דוד טמיר ז"ל (אחד מבכירי עולם הפרסום בארץ), ופועל בתחומים הנושקים לאלה שבהם התמחה אביו.

טמיר, עורך דין במקצועו, הועסק במשך תקופה ארוכה אצל עורך הדין רם כספי, עד שהחליט לעבור לעולם העסקים. כמי שנחשב למקורב לראשי "ידיעות אחרונות" (ראו לעיל), הוא יזם את המגעים עם אתר הספורט "וואן" שנמכרה לפי שווי מוערך של 11 מליון דולר.

 

בעצם, מדובר בעסקה משפחתית שבמסגרתה רכש החתן את מניות אבי הכלה (מבעלי טלעד דאז), באתר הספורט הגדול בישראל. חתנו של המבורגר, טמיר, הצליח לעשות סיבוב כלכלי מרשים מהעסקה: כאשר רכש את המניות באתר, היה שוויו של האתר כ-4 מיליון דולר.

 

הוא נשוי לקרן המבורגר, בתו הבכורה מבין חמשת ילדיו של של יאיר המבורגר - בעליה של קבוצת הביטוח "הראל" ומי שהיה הבעלים של זכיינית ערוץ 2 טלעד, (שווי הונה של המשפחה הוערך בשנת  2009 ב 325 מיליון דולר). את קרן דווקא לא תמצאו בבנין החברה, היא יועצת אסטרטגית שיווקית העוסקת בין היתר בייעוץ פרו-בונו לעמותות בתחומי שיווק, גיוס כספים ואסטרטגיה"כילדה, התנדבתי תמיד בבית אבות ובשנות התיכון הייתי מתנדבת במעון לנשים מוכות. לתחום מנהל עסקים וכלכלה הכוונתי מהבית, אבל עם חזרתי לישראל מצאתי את החיבור בין העולמות" היא ספרה בראיון עבר.

 

 

 

 

כרמית תשובה ורוני אלרואי

 

 

עוד תפוח מוצלח היא כרמית תשובה, ביתו של יצחק תשובה ? בעל השליטה בחבר הציבורית דלק ובחברת הנדל"ן הפרטית אלעד גרופ שהונו מוערך ב2.1 מיליארד דולר.וכן היא גם אחות של בעלי לעתיד אלעד. היא דווקא בחרה להתקדם בתחום הרפואה הסינית ובמקביל להיותהדירקטורית בחברה של אביה, היא גם הבעלים והמנכ"ל של חברת פארמהסין, המשווקת מוצרי רפואה משלימה ותזונה טבעית.

 

 

בנוסף ואולי לא פחות חשוב מכך, היא חולקת זוגיות עם רוני אלרואי, בעל השליטה בקמ"ן אחזקות החולשת על עשרות חברות בארץ ובחו"ל. השניים רכשו דירה במגדלי יו היוקרתיים בתל אביב.

 

 

ולענייני - ואם לא עשירה - אולי היופי יעזור לי?

 

 

יופי כידוע, פותח דלתות וגם מביא כסף, דוגמניות כבר לא מסתפקות בכדורגלנים, הן רוצות יותר, בעיקר בכל מה שקשור לחשבון הבנק. היא הכלה והוא כבד בכסף - תשאלו את מיכאלה ברקו (רון צוקרמן), מירי בוהדנה (בבו קובו), קרן מיכאלי (אילן בן דב) שרון איילון (ארז אלוביץ'), ג'ני צ'רווני (רוני מאנה), דנה אשכנזי (אלי טביב), יעל ניזרי (טדי שגיא), ואפילו קרלה ברוני (איטלקיה בצרפת).

 

 

 

עצות, מישהו?