הדוגמנית המלאה וויטני תומפסון ממשיכה לפרוץ גבולות. אחרי שב-2008 הוכתרה כמלאה הראשונה שזכתה בריאליטי "הדוגמנית הבאה של אמריקה", קטפה אינספור קמפיינים, השיקה אתר היכרויות למלאים ומלאות ושיתפה פעולה עם ריהאנה, עכשיו היא שוב מוכיחה שהיא כאן כדי להישאר ולא רק כקוריוז.

 

היעד האחרון שהיא כבשה הוא קמפיין לנז'רי, לחברת ההלבשה התחתונה Panache, שבו היא מראה מה שילוב בין עוצמה לקימורים מסוגל לעשות.   

 

 

וויטני בת ה-26 הפכה בשנים האחרונות לאחת מהדוגמניות הכי מובילות בז'אנר המידות הגדולות, תחום שלאחרונה זוכה לפריחה עצומה הודות לדוגמניות שהן לא רק בעלות פנים יפות אלא גם עם אמירה חזקה ואג'נדה משמעותית בנושאי דימוי הגוף. וויטני עצמה צוטטה לא פעם מדברת על כך, ובשנה שעברה, למשל, היא אמרה ל-MailOnline: "אם גברים היו נמשכים רק לנשים שנראות כמו ויקטוריה בקהאם, אז כולנו היינו נראות כמוה. אבל הם לא ובגלל זה יש לנו מבנה גוף ומידות שונים".

 

גם לרגע על תחשבו שוויטני היא עד אחת מאלו שרק מדברות אבל לא עושות כלום: מיד לאחר הזכייה היא לקחה על עצמה להיות השגרירה של האגודה למלחמה בהפרעות אכילה בארצות הברית, וכחלק מתפקידה היא עוברת בין המכללות והאוניברסיטאות ברחבי אמריקה ומשתתפת בכנסים בינלאומיים בנושא.

 

 

"אחרי שזכיתי בתוכנית, היה לי ברור שאני רוצה לעסוק בפילנתרופיה, וכדוגמנית המלאה היחידה שזכתה בתחרות הזו, ידעתי שזה חייב להיות קשור בזה", היא מסבירה. "הזמן שבו את סטודנטית הוא הזמן שבו את מחליטה מי את הולכת להיות לכל החיים, אז אני אוהבת את העובדה שאני משפיעה על אנשים שנמצאים בשלב הזה".

 

ונראה שוויטני בהחלט מצליחה להשפיע, משום שלאחרונה היא זכתה להיכנס לרשימת הנשים המשפיעות בעולם, תוך שהיא מתחרה עם נשים כמו הילרי קלינטון ומישל אובמה.