זאק אפרון ניסה הכל כדי להתנער מתלמיד הילד הטוב שדבקה בו בשנות "היי סקול מיוזיקל" – הוא פיתח שרירים לתפארת ואן דאם, הצטלם כמעט בעירום והטיל את מימיו על השחקנית ניקול קידמן, כחלק מהסרט "העיתונאי". מעניין אם עכשיו, כשהוא יודע שכל מה שהוא היה צריך לעשות זה לנשק את "הבחורה הנכונה", הוא היה טורח כל כך.

 

ובאותו זמן, בצד השני של בגלובוס (טוב, בערך, רק באנגליה), עשרות אלפי פפראצי עוקבים אחרי תנועותיה של הדוגמנית הכי עסוקה בשנים האחרונות – קארה דלווין. זה אמנם לא ממש חדש שאורות הפלאשים מלווים כל תנועה שלה, אבל עכשיו הם רבים מתמיד, עקשניים מתמיד ואכזריים מתמיד. וכל זה רק בגלל שעד לפני כמה רגעים, היא זו שנתפסה די באופן סדיר מתנשקת עם אותה "בחורה נכונה", וכעת כולם מעוניינים לראות עד כמה ליבה מדמם.

 

רוזריגז ודלווין שקועות במשחק

 

אם עוד לא הבנתם, "הבחורה הנכונה" היא השחקנית האמריקאית מישל רודריגז, הבחורה הכי לוהטת כרגע – לפחות מבחינת הצהובונים. רודריגז, 36, נמצאת בתעשייה הנוצצת כבר כמה שנים, אבל אף פעם לא תפסה יותר מדי תשומת לב. הפריצה הגדולה שלה היתה בסרט "אגרוף של אישה", שיצא בשנת 2000. מאז היא כיכבה, בין השאר, ב"אווטאר", בכמה מסרטי "מהיר ועצבני" ובסדרה "אבודים". לרוב היא גילמה את אותה דמות פחות או יותר – אישה קשוחה, עם סממנים 'גבריים' לכאורה, שממש לא צריכה בעל לצידה. מובן שהטייפ קאסט המובהק גרם לאנשים לתייג אותה באופן אוטומטי כלסבית, אבל היא דווקא הכחישה ובראיון שנערך איתה ב-2006 אמרה שהיא לא לסבית אלא רק "התנסתה" עם שני המינים. כמובן שזה לא עצר את חרושת השמועות על קשרים הדוקים במיוחד עם שחקניות אחרות, זאת במקביל לקשרים גם עם גברים.

 

רק ב-2013 רודריגז סוף סוף הודתה מעל דפי המגזין Entertainment Weekly שהיא בי-סקסואלית: "אני הולכת בשני הכיוונים", אמרה. "אני עושה מה שבא לי. אני יותר מדי סקרנית כדי לשבת סתם ככה מבלי לנסות כלום". בראיון אחר באותה שנה היא אמרה "אני מזדקנת. בסופו של דבר כל זה הולך להתקמט ואני לא אוכל להשתמש בזה יותר. אני רוצה להיות כנה לגבי מי שאני".

 

ואין ספק שרודריגז עומדת במילותיה ומנצלת את מה שהטבע נתן לה עד הסוף. כבר שנים שהיא מצולמת עם גברים או נשים, אבל בשנה האחרונה ההמולה מסביבה הפכה לרבה במיוחד, אחרי ששמה נקשר, כאמור, לקארה דלווין. השתיים צולמו בשלל מצבים אינטימיים (עד כמה שאפשר לקרוא להתמזמזות במשחק NBA "מצב אינטימי") והעציבו מיליוני גברים בעולם שהיו בטוחים שעוד יש להם סיכוי עם הדוגמנית בעלת הפנים המושלמות. אחרי כמה שבועות של שכרון חושים, התפרסמו שוב תמונות - הפעם של רודריגז מבלה עם השחקן זאק אפרון על יאכטה, בפוזות שאין לטעות בהן.

 

רודריגז ואפרון שוקעים

 

"מה עובר על מישל?", ביקשו הצהובונים לדעת, וטורים שלמים נכתבו על ההתנהגות ה"בלתי הולמת" שלה. כמובן שכל אלו שכחו שהיא מעולם לא הבטיחה להתנהג בהתאם – בטח לא בהתאם לנורמות החברתיות.

 

רודריגז מעולם לא היתה הילדה הטובה של הוליווד, ושמה השתרבב לא פעם בשערוריות שקשורות בעיקר לאלכוהול, כולל תקופת מאסר קצרה. אבל כל אלו לא ממש שמו אותה במרכז הבמה, אז מה כן? העובדה שהיא לא מצליחה ליפול תחת אף קטגוריה שמנסים בכוח להכניס אותה אליה: בהוליווד את יכולה להיות שחקנית הוללת עם בעיות שתיה, את יכולה גם להשתובב לפעמים עם דוגמניות ואת יודעת מה – את אפילו יכולה להיות לסבית. אבל לקפוץ ככה ממין למין (תרתי משמע, כמובן) – זה כבר יותר מדי, אפילו לעיר הנוצצת. 

 

בואו נדמיין לרגע מה היה קורה לו היינו מחליפים את שמה של רודריגז בשם אחר, נניח – סתם לצורך העניין – לאונרדו דיקפריו, והיינו מציגים אותו ביאכטות ובמשחקי כדורסל כשבכל פעם הוא מתפלרטט עם דוגמנית אחרת – רגע, בעצם זה בדיוק מה שקורה וראו איזה פלא, העולם שותק. העולם שותק כי דיקפריו הוא גבר, ולא סתם גבר, הוא גבר שנצמד להגדרה מינית ברורה ומובהקת (טוב, עזבו רגע את השמועות על הנטיות המיניות שלו). רודריגז, לעומת זאת, היא אישה שגם לא מתחייבת על המין של הפרטנרים שלה וגם לא מתחייבת להישאר איתם מעבר לכמה שבא לה, ואת זה אנחנו מתקשים לקבל.   

 

בניגוד להרבה אנשים אחרים, מישל עומדת במילה שלה – היא עושה מה שבא לה והיא כנה לגבי זה, אבל לנו קשה לקבל את זה מבחורה. אנחנו רגילים לראות את הגברים שלנו משתובבים וקופצים בין בחורות – או אפילו בין בחורים – אבל הבנות שלנו, גם הלסביות שבהן ואפילו הבי, צריכות תמיד לשאוף לקשר מונוגמי רציני - כי זה הרי כל מה שבחורות רוצות, לא? אז מסתבר שלא. לפחות כל מה שהבחורה הזאת רוצה זה רק לכייף.