מנומרת בקטנה
מה בקולקציה?
מותג אופנת הילדים האמריקאי  THE CHILDREN'S PLACE מציג העונה אוסף עליז וססגוני במיוחד ומשכנע אותנו שגם ילדות בישראל כבר מספיק בשלות  ללבוש פריטים מנומרים. באוסף החברברותי: שמלה מנומרת בתוספת חגורה ורדרדה, טייץ מנומר ועד סניקרים תואמים עם תוספת שרוכים ורודים מתקתקים.
אגב, הליין המנומר מתחיל הרבה לפני קולקציית ה- BIg girls ואפשר למצוא אותו כבר בקולקציית ה-NEWBORN  בשמלה נשכניות מנומרת עם תוספת סרט ונעלי בובה תואמות.
לצד המראה המנומר, גם העונה יש הרבה הדפסים מוכרים של פרחים, פסים ופרפרים. וכמובן, גם כאן תמצאו את הליין של  העולם הורדררד והנסיכותי עם שילוב של מיני תחרות, שיפונים ומיני נצנצים. לגברברים שבחבורה, אפשר למצוא בעיקר חולצות פולו ארוכות  (יש גם קצרות) חלקות או בתוספת פסים. למעוניינים במראה אלגנטי יותר, ישנו גם היצע מגוון של חולצות אריג מכופתרות שיספיקו לכל האירועים החגיגיים המתוכננים לכם לסתיו- חורף 2014-15. מי שמבקשה להצטייד בבגדי גן לימים הקרירים שיבואו, ימצא קולקציית קז'ואלית קולית ליום-יום עם סלוגנים, חיות ואפילו מפלצות חייכניות

 

צילום - יחסי ציבור חול

 

צילום - יחסי ציבור חול

 

צילום - יחסי ציבור חול

 

הפייבוריט שלי: השמלה המנומרת לעוללות. אולי בגלל שאישוני העין הורגלו לראות שנים כה רבות, מלמלות, תחרות ובדי סאטן, ישנו רצון  לפריט קצת בועט. ללא ספק, ינוקות יכולות להיות פשניסטיות נשכניות גם מגיל 0 חודשים. -:)
מחירים: חולצות לבנות מ-49 ש"ח, שמלות וחצאיות מ-79 ש"ח, נעליים מ-99 ש"ח, ג'ינסים לבנות החל מ-99.90 ש"ח. חולצות פולו לבנים החל מ-60 ש"ח, חולצות מכופתרות החל מ-99 ש"ח.

 

צילום - יחסי ציבור חול

 

 

פרקטיות עטופה ביופי
מה בקולקציה?
רק לפני כשנה נכנסה קסטרו קידס לתחום הילדים ומעונה לעונה ניכר ליטוש נוסף בדגמיה וחשיבה על עוד פרט קטן וכ"כ חיוני. בכלל נראה כי המעצבות האמונות על קולקציית הילדים, הקפידו  לשלב העונה את כל חוויותיהן כאמהות לילדים- נוחות, פרקטיות, בדים מותאמים לאקלים המקומי וכמובן, את החותם העיצובי הקסטרואי.
כמידי עונה, גם הפעם מחולקת הקולקציה לארבע קבוצות מרכזיות.
הראשונה- קולקציית הרוק ובה פריטים רוקנרוליים עם אלמנטים גרפיים של מפלצות, חתולים ועד דינוזאורים ליליים, בדגש  על צבעי השחור, הלבן והצהוב.
בקולקציית ה- COOL שולטת צבעוניות של אדום, כחול ולבן, כאשר הפעם בפריטים השונים ובהם: שמלות, קרדיגנים, טישירטים שולטים הדפסי פייזלי מדליקים. לבנים, מציעה הקולקציה הדפסים בהשראת הבייסבול. בקולקציית ה- Princess & Prince, כיאה לכס הנסיכותי, שמלות מסתובבות עם שילובי טול, תחרות וג'רסי, חצאיות טוטו וחולצות עם תוספות של רקמות ותחרה. ובקולקציה האחרונה  ה-Color, אפשר למצוא קשת צבעים רחבה מצבעי הכחול צי, שמנת ונגיעות ירקרקות ועד חרדל ומנטה.  

 

צילום - שי יחזקאל

 

צילום - עידו לביא

 

 

מלבד התמהיל הנכון, ישנן  כמה סיבות נוספות שהופכות את הקולקציה למוצלחת במיוחד.
קודם כל, דגש על  הפרטים הקטנים. מזמן הפסקתי לספור את מספר האימוניות שצאצאי  שכחו בביה"ס ועד היום לא נמצאו עקבותיהן. מעצבות קסטרו דאגו כי בפריטים עליונים עם תוספת רוכסן תהיה גם תווית פנימית עם שם הילד, כך שבמקרה של איבוד הפריט, ניתן יהיה להשיבו לבעליו.
בדים מחממים ונעימים
-בקולקציית חליפות הגן מושם דגש על החלק הפנימי של הבד שמתבטא בשימוש בפוטר מגורד, היוצר בד נעים ומחמם יותר בהשוואה לפוטר רגיל.
גזרות נוחות-
כל אמא לצאצאים זכרים יודעת שגזרת מכנסי הדרופ (מפשעה מונמכת) היא פריט MUST HAVE  והעונה הרחיבו קטגוריה מבורכת זו בקולקציית הילדים.
אקססוריז בהתאמה-בניגוד ללא מעט רשתות אפנה שמעמידות סטנד של אקססוריז שאינו מחובר לשפה העיצובית של פריטי האפנה, כאן כל האקססוריז החל מהקשתות, דרך הנעליים הצמידים והעגילים קשור קשר עיצובי הדוק לפריטי העונה.
 והמחירים- הכי הוגנים.
ללא ספק, העונה עשו כאן עבודת תחקיר כדי לדעת כיצד להלביש ילדים -:)

 

צילום - שי יחזקאל

 

הפייבוריט שלי: מפגש בין חולצת פייזלי, למכנסי ברמודה חומים, חולצת גי'נס  ונעלי בד עם פסים. SAY NO MORE.
מחירים:
מכנסיים  79.90-129.90 ?, קרדיגנים 59.90-129.90 ?, שמלות 39.90-159.90 ?, טישרטים 29.90-59.90 ?, טישרטים שרוול ארוך 29.90-119.90 ?

חולצות פולו  39.90-69.90 ?.

 

 

הכי מגוונים
מה בקולקציה?
המותג Keds Kids מציג העונה תחת הקונספט Modern Fusion, פיוז'ן של סגנונות ובקיצור: 'הכול מכל'. פריטי רוק גלאם עם שילובי בדים דמויי עור עם תוספת מנצנצת של פייטים וניטים, לצד פריטים עם הדפסי פרחים  ועד פריטים עם שילובי אפליקציות והדפסי חיות יער ופתיתי שלג ועוד ועוד.
יש כאן פלורליזם אפנתי עיצובי על שלל חומריו, צבעיו וסגנונותיו. וכאן קבור הבגד -:).
יש הורים שאוהבים להצטייד מראש בתחילת העונה בפריטים ליום- יום ובפריטים חגיגיים שישרתו את הצאצאים למיני אירועים של בריתות, בר מצוות, חתונות ושאר קולולו. אסטרטגיית קניות זו שנועדה לחסוך זמן, אנרגיה ואפילו דלק מתאימה במיוחד לקניות ב- Keds Kids, ואפשר להשקיע את כל תקציב הביגוד לעונה במקום אחד ולבנות לצאצא  מלתחה עונתית מגוונת במיוחד.

 

צילום - אלון שפרנסקי

 

צילום - אלון שפרנסקי

 

נקודה חשובה נוספת, נוגעת לעניין הגימור של פריטי הקולקציה בדגש על נוחות.
כולנו יודעים שבגד עבור ילדים לא יכול להסתפק רק בל'היות יפה' ובגד מגרד או מעקצץ הופך מהר מאוד לבלתי לביש. קחו למשל, את כל האפליקציות המקושטות שעל פריטי החולצות שבחלקן הפנימי הן חפות מתוספת בדים ואז יש לנו שלל אלמנטים מגרדים במגע ישיר עם העור. כאן, דאגו לכסות את שלל התוספות בחיפוי בד פנימי וזו בהחלט ה'תוספת שהכי תוספת'.
ובאשר לגברברים הצעירים, טוב לגלות שב- Keds Kids 'שחררו' מעט גם בסקאלת הצבעים,  ובמקום להמשיך בשבלונה של צבעים 'רגועים באופיים' לבנים כמו: כחול וג'ינס, התרעננו בגוון חרדלי ועוד גוונים שיוצרים עניין ויזואלי ומזכירים לנו שחורף  גם אצל הבונבונים יכול בהחלט להיות כיפי, ובעיקר לא משעמם.

 

צילום - ירון וינברג

 

 

KEDS Baby צילום - ירון וינברג

 

הפייבוריט שלי: לבנים, המכנס החרדלי בשילוב החולצה הססגונית הכחולה והעליונית הקולית. אאוטפיט שמציג עין אפנתית מוצלחת. לבנות, ההופעה השיקית שבתמונה על גווני האפור עם ז'קט גינס מוצלח ותוספת של כוכב.
מחירים: מכנסיים  מ- 99.90 ? - עד- 119 ?, שמלות: מ-129 ? עד- 189 ?, חצאיות החל מ- 119.90 ? עד- 149 ?,  ז'קטים: החל מ-79 ? עד-239 ?, חולצות: החל מ-69 ש"ח עד 130 ש"ח.

 

 

 

 

 

גדלים על ג'ינס
מה בקולקציה?
בהוניגמן יודעים כי פריטי ג'ינס הכרחיים בכל בית ומשפחה בישראל -:). רק לפני פחות מחודש חזרו החברלעך לספסל הלימודים והצטיידנו בג'ינס קולי אחד וחולצה לבנה חדשה לאותם ימי טקסים בבית הספר.
מכל מקום, ג'ינס הוא תמיד פריט MUST HAVE  בארון האישי והרהה פעמים הוא מייצג אותנו בכבוד גם באירועים חגיגיים משפחתיים.  לילדים חובבי ג'ינסים, מציגה הוניגמן קולקציה לא מביישת של ג'ינסים החל מהג'ינס הכחול הקלאסי ה-RAW, לצד  ג'ינסים בגווני אפור ושחור.
 גם הדגמים הרבים: ג'ינס ברמודה, 7/8 והגזרות השונות מגבירים את הסיכוי שתמצאו כאן ג'ינס הקולע לטעמו האינדיבידואלי של הטינג'ייר שלכם.
לבנות, הדגש בקולקציה החגיגית הוא על שמלות וחצאיות בגזרות רחבות וצמודות עם הרבה שילובי פרחים ואלמנטים אתניים, ולא סתם חצאיות, אלא חצאיות מסתובבות!!! כי הדרדקה תסכים להתלבש רק בחצאית שגם תוכל לעשות עמה סיבוב. -:)

צילום - אודי דגן

 

צילום - אודי דגן

 

הפייבוריט שלי: זורמת עם הרצונות והטעמים של הטרום טינג'ייר שלי (בתקווה שלא אטבע יום אחד) הטוען כי אאוטפיט 'קטלני' ו'נדיר' כדבריו חייב לכלול ג'ינס וג'קט ואבוי  אם אהנהן בראשי לאות הסכמה ואגיד 'מגניב', כי מי מדבר במונחים של אייטיז?!
המחירים: החל מ-29 ש"ח ועד 239 ש"ח.

 

צילום - שירן כרמל

 

הכי HOLIDAY
מה בקולקציה:
ב-FOX KIDS בנות שמים העונה דגש על המראה הרומנטי עם תוספת של הרבה, הרבה פרחים בשילוב עם גווני לבן, ורוד פסטלי וכחול ג'ינס. את ה'גינה המלבלבת' אפשר למצוא גם בחצאיות, גם בשמלות ובשילובי בדים כדוגמת: שמלת ג'ינס פרחונית. לבנים, הקו החגיגי קלאסי ונקי בדגש על חולצות אריג משובצות וחלקות. כאן המחיר הוא המלך. מי שמעוניינת בתוספת קרדיגן שמתאימה בדיוק לעונת המעבר, כשבערב מעט קריר יכולה למצוא קרדיגנים במחיר מציאה החל מ-29 ש"ח, או מכנסים דמי ג'ינס החל מ-29 ש"ח. אלו שאוהבים להצטייד בכמה פריטים לקראת החג שישרתו אותם במהלך העונה החורפית יכולים גם למצוא בגדי קז'ואל במחירים אטרקטיביים כמו: טייצים מודפסים מ-29 ש"ח.

 

צילום - טל טרי

 

צילום - טל טרי

 

הפייבוריט שלי: השמלה הלבנה עם פרחים כחולים, בגלל המראה מאופק והעדין שחף מעומס של אלמנטים קישוטיים.
מחירים: שמלות החל מ- 59 ש"ח, גינסים החל מ-59 ש"ח, חולצות פולו: החל מ- 69 ?, חולצות מכופתרות: החל מ- 79.90 ?, סריגים: החל מ- 79.90 ?.

 

צילום - טל טרי

 

שחור ולבן זה הצבע שלי
מה בקולקציה?
בגדי התינוקות והילדים של שילב מקוטלגים בתאי האפורים כבר שנים  כבגדים של נוחות שמתלווה אליהם מתקתקות, תזמורת הרמונית של סגולים, ורדרדים, עטופים בתום ונאיביות. נדמה לי שהאפיונים האלו יצרו  במשך שנים חיבור רגשי אישי שלי למותג שזוהה אצלי כ'אושר של ילדות'. אבל נדמה כי העונה, 'שילב' משנה מסגנונה ומגווניה במטרה להיתפס כעכשווית, מעודכנת ובועטת יותר. למשל, ללא מעט פריטים נוסף הגוון השחור. בקולקציית ה- Black & White נוסף לפריזמת הצבעים של אדום ולבן  מופיע גם ה-שח-ו-ר בפסים ובנקודות, ויש גם פריטים על טהרת השחור כמו: ז'קט שחור לקטנטנות וחצאית טול. גם קולקציית הג'ינס זוכה העונה לחיזוק משמעותי בשילב, לבנות מוצעות שמלות ג'ינס מקסימות בתוספת ציורים מתוקים ומבחר של חולצות ג'ינס לבנים.  

 

צילום - עדי אורני

 

צילום - עדי אורני

 

הפייבוריט שלי: שמלת ג'ינס מדליקה לבנות. ג'ינס הוא פריט חובה אצל מבוגרים,אז אחרי שהבדים הפכו להרבה יותר קלילים, נוחים ונעימים גם עבור הילדים, יש  לאמץ אותו גם כפריט מפתח במלתחת הילדודס'.
מחירים:
פריטי ג'ינס 40-160 ש"ח, פריטי בייסיק 40-90 ש"ח, קולקציית פסטל  40-140 ש"ח.

 

צילום - עדי אורני