בפעם הראשונה שאלמה דישי הופיעה על המסך, בפרק הראשון של "איש חשוב מאוד", אמרתי לעצמי "שוין, חמודה, אבל באמת לא יותר מזה". מלצרית נחמדה ששפכה קפה על יהודה לוי ואחרי 25 דקות של פרק הם כבר היו במיטה. לא מציאותי, אבל נתתי להם עוד צ'אנס וחיכיתי לפרק השני. עונה שלמה חלפה מאז, 12 פרקים, ובפרק השני כבר הגעתי למסקנה שהיא אחת הנשים היפות ביותר שראיתי על המסך בשנים האחרונות. כי היא דוגרית, היא חכמה, היא מצחיקה לפרקים, והיא גם עגלגלה (שמנמנה, כן), עם חזה די גדול (יחסית לשלי), עם עיניים שובבות, היא לא מתלבשת כמו שאומרים לה בעיתונים אלא כמו שנוח לה, היא לא דופקת חשבון לסוכנת או למלקקות הפנכה של הכוכב/השחקן, ורוב הזמן היא מרגישה טוב עם הגוף שלה, עם איך שהיא נראית, ועם העובדה שמצלמים אותה בעירום. (אגב, הניסוח התקני הוא "מלחכות פנכה", אבל במקרה הזה הן לקקניות-אש, ככה שהרשיתי לעצמי לעוות את הביטוי. עמכם הסליחה).

 

צילום מסך

 

אם פספסתם את הסדרה המצוינת הזאת ב"הוט", לא אתקצר אותה עכשיו כי לכו תראו בעצמכם, בחייאת. בשורה תחתונה, זו בחורה שלא הייתם מתארים לעצמכם לעולם שיהודה לוי ייצא איתה או יתאהב בה, ועל המסך, לפחות, זה לא רק נראה אמין, זה נראה אפשרי גם במציאות. מציאות בה את, העלובה והמרוטה והמעוכה, שסוחבת עודף משקל שנע בין 2 קילו ל-20, שהחזה שלה לא שווה בגודלו או במצב צבירתו, גם את תוכלי להפיל ברשתך כוכב טלויזיה, או לפחות איזה גבר שרמנטי ומושך. ואם לא תפילי מישהו ברשתך כי יש לך כבר אחד מרושת בבית – את יכולה להסתובב ברחוב עם ראש מורם וחזה מהודק - כי את מלכה, ואת נורא יפה, לא משנה מה גובהך או משקלך.

 

הבוקר גיליתי שחברת טריומף (הלבשה תחתונה) בחרה בדישי כפרזנטורית לליין החדש שלהם, או איך שקוראים למה שהם מוציאים עכשיו. חברותיי המטנפות בפייסבוק כבר התחילו עם הביקורת: כי למה בחרו בה – כי  היא הדבר הכי חם בתעשייה. כי לאף אחד בטריומף לא היו ביצים (או ביציות, לא מכירה את ההנהלה שם) לשים פרזנטורית שהיא מידה 44 או 42 במקרה הטוב/הרע שתוביל את הקמפיין החדש שלהם אלא אם היא כוכבת בהתהוות ותעורר דיון סביב המראה/המשקל/המידות שלה. כי הסיכוי שבקמפיין הבא של החברה תופיע גם אישה שהיא לא אנורקטית או בעלת מידות גוף מושלמות הוא קלוש.

 

מתוך "איש חשוב מאוד" (צילום מסך)

 

אז תרשו לי, עם כל הכבוד לציניות: שאפו אחד גדול לחברת הפרסום או מחלקת השיווק של טריומף. כי מבחינתי בקמפיין הבא, בין אם יהיה בעיתונים, בטלוויזיה או על שלטי חוצות, אני אראה אישה יפהפיה, מודל לחיקוי או לפחות להזדהות, שהיא לא אסתי גינזבורג/בר רפאלי/שירלי בוגנים. בכוונה הכנסתי את בוגנים כי היא לא ילדונת בת 25 או 30, אלא יותר מזה, ועדיין מידות גופה לא מאפשרות לי להרים את הראש בבוקר.

במקומן אני אראה את אלמה דישי עם סט מפתה בצבע אדום, או עם קומבניזון תחרה שחור, או עם פוש אפ סגלגל עם פרחים.

 

אני רוצה לראות על המסך שלי ובפרסומות שרצות לי בכל מקום ובקטלוגים שאני מקבלת בכל מקום אפשרי עוד ועוד ועוד נשים כאלה. גבוהות ונמוכות, שמנות ומלאות, לא סימטריות ולא מרוטשות, עם בטן קטנה, עם תחת שיש לו נוכחות ולא עומעם, עם חזה שידע גם ימים יפים יותר ולא מתגעגע אליהם. בפרק האחרון ב"איש חשוב מאוד", שואל הגרוש של רונה (דישי) מה היא עושה לעזאזל עם יהודה לוי. ואז היא עונה לו: "הוא גורם לי להרגיש יפה". גם אנחנו רוצות.

 

ונ.ב קטן לדישי הנפלאה: בקשה בקשה בקשה אל תעשי לנו נינט ועכשיו שאת מפורסמת תורידי 30 קילו ממשקלך. לא שיש לי את הזכות להגיד לך מה לעשות עם הגוף והמשקל שלך, אבל אנא, תני לנו ליהנות מכולך ולא מחצי אנורקטי ומהונדס שלך.