זה היה בבוקרו של יום גשום.

זרמתי :)

 

היא התקשרה אליי, אמרה לי שקיבלה את בטלפון מחבר משותף ושאלה אם נוכל להיפגש.

שמחתי לשמוע, כי זה תמיד גורם לי הרגשה טובה שאני מקבל שיחות טלפון כאלו. במיוחד אחרי תקופה של יובש בה אני מחפש את האחת כבר זמן מה, והשוק לא הכי אטרקטיבי עבורי בימים אלו.

השיבה כבר מכסה את ראשי (טוב, יש רק מספר שערות לבנות בודדות אך המשפט נשמע מגניב :)) אולם כוחי עדיין במותני ואני מרגיש שאני יכול לתרום עוד הרבה למען המטרה המשותפת.

זרמתי :)

 

קבענו להיפגש כבר מחר, היא נשמעה מאוד נלהבת והצליחה להדביק גם בי את אותה התחושה.

היא לא בדיוק מה שאני מחפש אך חבריי תמיד אומרים כי עליי להישאר עם ראש פתוח. "אתה לא יודע מאיפה תבוא לך ההפתעה", כך הם אומרים. " אתה לא חייב בדיוק את מה שהיה לך בעבר" הם מוסיפים.

זרמתי :)

ערב לפני הפגישה קבעתי תור עם הספר שלי, איש חביב שתמיד כיף לשוחח איתו. נתן לי טיפ. "אל תצפה יותר מידיי, רואה את הבחור שיושב שם? נזרק לאחרונה. לא הבין מה קרה, בלי כל סימנים מוקדמים. פשוט זרקו אותו. השוק הזה מאוד אגרסיבי". קשה לבלוע טיפ כזה במיוחד ערב לפני...
זרמתי :)

בבוקרו של יום, קמתי מוקדם, מלא מרץ ועזוז לקראת הפגישה. קבענו בבית קפה יוקרתי. אוהב את בתי הקפה האלו, מלאי אנרגיה צעירה, כיפית כזו .לראות את האנשים הלבושים יפה לצד אנשי הקז'ואל, תמיד נחמד בעיניי.

לבשתי את חולצת המזל שלי. זו שתמיד עוזרת לי להצליח. הזלפתי מעט מן הבושם הכי שווה שלי ומירקתי את נעלי היציאה.

זרמתי :)

נפגשנו. בתחילת השיחה הייתי מעט נבוך. ההתרגשות שלי נתנה את אותותיה אך לאט לאט הוקל לי. היא נראתה מאוד צעירה, היה לה חיוך מרגיע. שוחחנו על מה עשיתי בעבר, היא סיפרה לי על החברה בה היא עובדת והרגשתי שיה לנו חיבור מצוין!

בסוף הפגישה אמרה לי שהיה מצוין ושהיא מרגישה טוב עם הפגישה.

שמחתי והרגשתי שהייתי במיטבי ושאני אשמח להמשיך הלאה.

היא אמרה שהיא תתקשר אליי ויצאה. נשארתי עם תחושה הכי טובה שבעולם שהנה, מצאתי את האחת אותה חיפשתי וסוף סוף אוכל לחזור לשוק.

זרמתי :)

 

אחרי יומיים שלא התקשרה, בהם כולי מלא ציפייה. ככל שהזמן עבר הספק החל לכרסם. אזרתי אומץ והתקשרתי אליה. היא לא ענתה לי. שלחתי לה מייל וגם פה לא קיבלתי מענה.
הייתי מוטרד מאוד. הרגשתי כאילו מחזיקים אותי על Hold.

לאחר ארבעה ימים קיבלתי את הבשורה הפחות טובה.

 

"מועמד יקר..."

זרמתי :)

 

והמסר שלי לחלק מאותם אנשי גיוס שנתקלתי בהם בעבר:
מאחורי כל טופס קורות חיים יש בן אדם.

זרמתי :)

 

צפריר שמעוני P.Th.

מומחה בחשיבה חיובית

052-48-44-931

מוזמנים לעשות לייק לדף הפייסבוק שלי:

https://www.facebook.com/SBSDIsrael