השנה תופתעו לגלות בחופי הים ועל שפת הבריכה שלל בגדי ים מיוחדים בסגנון רטרו. המעצבים זורקים אותנו עשרות שנים אחורנית ומחזירים אל החופים דגמים ישנים עם קריצה מודרנית. השילוב יוצר דגמים מאוד מיוחדים. קשה להתעלם מאותם בגדי ים, אין ספק כי הם לא שגרתיים ואינם מתאימים לכל אחת. בגדי ים רטרו מעוצבים במתכונת של בגד ים שלם או ביקיני, כאשר לרוב, הדגמים מאופיינים בגזרות גבוהות ועיצובים פחות חושפניים.

הבשורה הטובה היא הצורה בה מחמיאים בגדי הים הללו לגוף, הם מחטבים את האזורים הבעייתיים ומאפשרים לך להיראות חטובה, אפנתית ונשית גם מבלי לחשוף את עצמך יותר מדי. נשים רבות (צעירות ומבוגרות) מעדיפות בגדי ים שלמים או ביקיני צנוע. הרבה יותר נוח להן על החוף עם בגד ים שאינו חושף כל מה שרק אפשר. בעזרת דגמי הרטרו, אפשר להיות אופנתית ולהרגיש בנוח גם יחד, וכל זאת כמובן בנוסף על העיצובים היפהפיים והמיוחדים עם קריצה לסיקסטיז.

 

בגד ים שלם - לא רק למבוגרות

בגדי ים שלמים מככבים השנה בכל הקטלוגים. נשים צעירות לצד מבוגרות ממהרות לרכוש בגד ים שלם. הדגמים המיוחדים מחזירים את בגד הים השלם למדפים והופכים אותו פופולרי. בגד הים השלם הקלאסי משלב גזרת מכנסון אשר מחטבת את הישבן והחלק התחתון. הגזרה מאוד נוחה ומתאימה לנשים אשר מבקשות לשמור על מראה צנוע, נשי, אפנתי ואטרקטיבי. החלק העליון של בגד הים השלם מחטב את החזה ומתאים לנשים עם חזה בכל גודל. את בגדי הים השלמים ניתן למצוא במגוון עיצובים בניחוח רטרו כמו ג'ינס, פרחים ונקודות.

 

ביקיני בגזרה גבוהה - שוב אופנתי

דגמי הרטרו משלבים גם בגדי ים ביקיני הכוללים חלק תחתון בגזרה גבוהה וחלק עליון בגזרת סטרפלס. חזרתה של הגזרה הגבוהה לאופנה היא בשורה מצוינת עבור אלו שזקוקות לחיטוב הבטן. טרנד הרטרו הוא המילה החמה ביותר על חופי הים. הדגמים כוללים חלק עליון סטרפלס הכולל תמיכה לחזה, החלק העליון  מחטב את החזה ומתאים גם לבעלות חזה גדול ומבנה גוף מלא. תשמחו לגלות בדים פרחוניים יפים, בדים עם נקודות בצבעים עליזים ועוד.

 

ביקיני עם חלק תחתון בגזרה גבוהה אידאלי בעבור נשים בעלות מבנה גוף הכולל בטן קצת בולטת. בגד הים מחטב את הבטן ומעניק לך מראה חטוב ונשי. את הדגם הזה תמצאי בגוון של ג'ינס וצבעים נוספים. חלק תחתון של בגד ים רטרו בצבע ג'ינס אפשר יהיה לשלב עם חלק עליון בדגם רטרו או חלק עליון ביקיני משולשים. השילובים המיוחדים שאת יוצרת בעצמך הם שמרכיבים את הסגנון האישי שלך.

טרנד הוינטג' שפוקד אותנו בשנים האחרונות בא לידי ביטוי גם בגזרת בגדי הים, תרתי משמע. מה שאומר שבקיץ הקרוב נראה על חוף הים המון פרחים, נקודות ונשים חטובות עם בגדי ים מחמיאים.