[video:https://www.youtube.com/watch?v=WA4iX5D9Z64] 

 

ביום בהיר אחד של שמש ינואר שקרנית, בעודי רצה את ריצת הבוקר היומית על הליכון מכון הכושר הפונה אל מסך הפלזמה שכיוונתי על ערוץ המוזיקה 1VH,מצאתי את עצמי לראשונה מאזינה בקשב מלא למילות נאום הפרידה הסופית והאחרונה שטיילור סוויפט שרה בפיג'מה הפרחונית שלה בשיר: We are never ever getting back together.

 

התפנית שהורגשה השבוע בשינויי מזג האוויר במערכת היחסים שלי כמו באטמוספירת כדור הארץ, הביאה אותי לחשוב. היא עלתה פה יפה על משהו הצעירה הזו בתיאור הקשר הלא ברור וההפכפך עם הבחור ההוא שהיא שרה עליו וכן, גם נראה לי שניתן לומר בוודאות מוחלטת שבדיוק כמוני, גם לך היה את הכבוד המפוקפק שבלהכיר אותו יותר מידי מקרוב.
נו תודי, את יודעת על מי אני מדברת, אותו האחד שלא ממש סגור על עצמו בנוגע אליך.
פעם חם ופעם קר, הוא כן ואז הוא לא, לא באמת מוכן להתחייב אבל גם לא באמת מוכן לתת לך ללכת ואת אף פעם אבל אף פעם לא מצליחה להבין איפה בדיוק את עומדת איתו.

 

הוא לא דומה לאף אחד אחר מבין הגברים שהכרת בעבר והיו כאלה לא מעט. משהו בו עושה אותו לשונה ומיוחד וכשאת איתו את נעשית אחרת, הרבה יותר חופשיה ומשוחררת.

לצדו, הזמן עובר מהר ואין רגע אחד שהוא משעמם. הסנכרון בינכם מדויק באופן מדהים, אותה האנרגיה עם אותה השפה ואותו ההומור, מעבירים זה לזו מסרים עם רמזים חבויים ובדיחות פנימיות. הוא עושה אותך מאושרת וגורם לך להרגיש שהוא הכי טוב בשבילך. 

 

את רוצה ממנו את האהבה שהוא לא יכול לתת לך. גם אם הוא אוהב אותך ואת היחידה שנמצאת במחשבות אצלו בראש, הוא מבחינתו מעדיף להסתפק בלאהוב אותך ממרחק בטוח בלבד. 

לעולם הוא לא מצליח להגיע להחלטה שלמה בנוגע ליחסים שלו אתך וכל פעם שמגיע רגע האמת הוא נעצר ומתחיל להתלבט וזה יכול לנבוע מאלף ואחת סיבות לגיטימיות שונות או שפשוט מאד אולי הוא פחדן, חלש ולא בשל לקשר אמיתי.
זה לא באמת משנה כי במבחן המציאות, זה לא הולך לשום מקום והמעט שהוא נותן לך זה רק הבטחות לעתיד שמתעכב עד אין קץ ומאחר לבוא.    

 

למה למען השם וההגינות את מתעקשת לרקוד איתו את המחול המטורף הזה?

התשובה פה די ברורה, לא ככה? כי הגבר יפה התואר, טוב הלב וחריף השכל הצליח להטריף לך את כל החושים וקשה שלא להיסחף לתוך התאהבות במישהו בעל אישיות כל-כך מרשימה וכובשת, שמספיק רק מבט אחד או חיוך קטן ממנו לעברך כדי להעלות לך מיד את קצב דפיקות הלב והנה גם ההיגיון הבריא שלך עובר למצב של דום שתיקה.   

 

תוותרי עליו כדי שתתקדמי. קשר של יחסי קרוב-רחוק מתיש ומערער אותך ועם כל הקושי שבדבר, את חייבת להתעורר ולהבין שהוא ימשיך לתת לך להמתין לו בציפייה וחוסר ודאות ככל שרק שתאפשרי לו.  יש גבול לכמה זמן שאת עוד יכולה לחכות לו שיחליט מה הוא רוצה אז תעשי לעצמך טובה ומצאי את הכוח לומר את המילים: אנחנו לעולם לא נחזור להיות ביחד, כאילו אף פעם.