צהרים טובים.

 

 

 

 

שבוע שעבר חזרתי מחופשה קסומה באיטליה היפה ומאז כל הזמן מתחשק לי פסטה טובה, רביולי או what ever, כל מה שקשור באוכל איטלקי טרי ונהדר קורץ לי. אנחנו בבית מבשלים ואופים כל הזמן וגם מחזיקים מכונת פסטה. אין יותר טוב טרי טעים ומזין מפסטה טרייה שמכינים מבצק ביתי ומושקע ומוסיפים את הרטבים/מילויים/צבע טבעי מעיסת ירקות כמו סלק או תרד ובכלל. זה האוכל הכי טעים בעולם- אין עוררין על כך אני חושבת.

 

ממש יום לאחר שחזרתי לארץ הוזמנתי לאירוע מלבב של השקת עוד מכשיר נפלא מבית "פיליפס" הענקית שהוקמה בשנת 1891 בהולנד ,דבר שנשגב מבינתי, כל השנים האלו, כל הכבוד. שלוחותיה פרושות בכל העולם, המוצרים שלה נמכרים  ברחבי הגלובוס והיא כל הזמן ממשיכה לחדש ולהמציא.

כעת עם מכשיר להכנת פסטה קל לתפעול ולניקוי. מכשיר שפשוט מאוד להשתמש בו, ראיתי במו עיני. המכשיר מגיע עם חוברת מתכונים. והוא Must לכל אוהבי הבישול הביתי החובבים והמקצועיים יותר.

במו עיני ראיתי שפית נהדרת טבעונית שחברה בארגון eat with , נדיה הנהדרת שהדגימה בפנינו איך הולך התהליך הכה פרקטי וטעים.

בימינו יותר ויותר אנשים מאמצים את "טרנד" החזרה למקורות, לבישול הביתי, פחות ופחות קונים מזון מוכן ומעובד ,הרבה חברות מורידות בנתרן ובסוכר, ואני רק מברכת על זה. מתאים לי מאוד. להיות משפחתי, להתחבר למקורות ולאכול טעים עם הרבה שיתוף משפחתי וחמים. וחברת פיליפס עוזרת לנו במציאת פתרונות קלים ונוחים לבישול הביתי.

אין לי ספק שהמתנה הבאה לאישי היקר תהיה בכיוון הזה. זה פשוט נדרש.

אני ממליצה. תסתכלו כאן בהמשך בפרטים החשובים לגבי ה- pasta maker.

 

 

פיליפס משיקה פתרון חדשני להכנת פסטה טרייה ובריאה בבית בעשר דקות וללא מאמץ

 פיליפס פסטה מייקר

בשורה גדולה לאוהבי האוכל האיטלקי,

פיליפס הופכת את חווית הכנת הפסטה בבית לנוחה יותר, קלה יותר ומהירה יותר עם המכשיר החדש, פיליפס פסטה מייקר (HR2355). מהיום  אין צורך יותר לערבב, ללוש ולרדד, הפסטה מייקר של פיליפס יעשה עבורכם את כל העבודה במהלך של מספר דקות, כל הנדרש הוא להכניס את המרכיבים למכונה ללחוץ על התכנית הרצויה ולהמתין מספר דקות לפסטה.

למידע נוסף ומתכונים- www.philipscl.co.il/pasta-maker/ 

יעל סונסינו, מנהלת שיווק בפיליפס ישראל: " טרנד הבריאות מושך אליו רבים אשר מעדיפים לבשל בבית בשביל ההנאה בכדי לאכול מזון בריא , טעים ומזין בו יש לנו שליטה על טיב וכמות המרכיבים. מאידך אבות ואמהות צעירים, בהיותם עסוקים בשגרת היום יום המלחיצה, לא תמיד מוצאים את הזמן להכין לילדיהם ארוחה על טהרת המזון הטרי והבריא. בנוסף לכך מסקר שערכנו עולה כי  28% מהישראלים אוכלים פסטה פעמיים עד שלוש פעמים בשבוע.  לאור תובנות אלו בחרנו להשיק בישראל את הפיליפס פסטה מייקר, מכשיר חדשני המאפשר להכין בדקות ספורות פסטה ביתית, טרייה ומגוונת מחומרים איכותיים".  

הפסטה מייקר הינה בלעדית וראשונה מסוגה, היא מייצרת פסטה בתהליך מהיר, נקי וקל. כל שצריך הוא להכניס למכשיר קמח, מים וביצה ותוך דק ספורות מתקבלת פסטה טרייה, ללא צורך בתהליכים נוספים מלבד בישול.

המכונה מאפשרת יצור ארבעה סוגים שונים של פסטה: ספגטי, פנה , פטוצ'יני ודפי לזניה. בעזרת דסקיות הניתנות להחלפה בקלות אפשר לבחור את הצורה האהובה. כאשר הבצק מוכן והפסטה מתחילה לצאת יש לחתוך אותה עם החותכן המצורף באורך הרצוי. 

   

 

ניתן לברור בין 2 תוכניות: 300 גרם פסטה עבור כמות קטנה ו-600 גרם עבור מספר רב יותר של סועדים.

ד"ר אילנה דריאל, דיאטנית קלינית PhD RD, מומחית לרגישות למזון:  "שימוש במכונת פסטה תואם את  המגמה העכשווית של צריכת מזון בסיסי, טבעי ובלתי מעובד. כזה שאינו מכיל חומרים מייצבים, משמרים, מונעי חמצון, מדגישי טעם , מתחלבים, חומרי טעם וצבע וכדומה."

בכדי להכין את הפסטה צריך שלושה רכיבים בלבד: קמח, ביצה ומים. כמו כן ניתן לייצר מתכונים טבעוניים (ללא ביצים) ןמקמחים שונים וכן מתכונים ללא גלוטן. לפרטים נוספים: www.philipscl.co.il/pasta-maker/ 

הקלות אשר בשימוש במכשיר נשמרת גם בשלב הניקיון שכן החלקים מתפרקים וניתן להכניסם לשטיפה במדיח.

לאחסון נוח, בתוך המכשיר ישנו מקום מובנה עבור הדיסקיות.

 

מחיר: 1990 ?

ניתן להשיג ברשתות החשמל ובחנויות המובחרות