במזג אויר סוער וגשום כמו הסופה שמשתוללת לה בחוץ, מה יותר כיף מאשר לחזור לבית חמים ונעים עם אח שהאש בו בוערת ורוקדת לה לצלילי הגשם הדופק בחלון ומפזרת לה ריח נעים של טבע שמתפשט לנו בבית. נשמע כמו חלום אירופאי, נכון?

 

בין אם זה אח שעובד על עצים, דלק או גז, מלבד היותו גורם פונקציונלי כמכשיר לחימום הבית האח הינו מוטיב עיצובי ,שמוסיף לנראות הכללית של הבית ומשמש כנקודת מיקוד בחדר בו הוא ממוקם.

 

בכמה השנים האחרונות - ההתייחסות לאח הפכה מרק היותו מכשיר פונקציונלי שמשמש לחימום החלל להתייחסות גם להיותו כרכיב עיצובי לכל דבר בחלל הבית ומיקומו. 

 

האח בצורתו האירופאית המסורתית 

 

   

 

או בגישתו היותר מודרניסטית עם הקווים הנקיים , 

 

    

 

 

 

המאפשרת באמצעות מיקום האח גם ליצור חלוקה בחלל הבית

 

 

  

 

 

ויש כאלו שהרחיקו לכת והפכו את האח לרכיב דקורטיבי מעין אקססורי העומד  ומתפקד בחלל כיצירת אומנות מפוסלת

 

  

 

 

    

 

 

 

 

לא משנה באיזה סגנון עיצובי תבחרו סגנון מודרני או אח בסגנון מסורתי, האח בבית תמיד יהיה מקום להנאה ולמפגש עם כל בני המשפחה.

 

וקפיצה קטנה לחו"ל ?

חברת BIO BLAZE  הציגה בתערוכה שנערכה בינואר בלאס וגאס, אח שעובד על דלק מסוג ביו-אתנול. שלא מצריך שימוש בארובה כי הוא לא מוציא עשן . האח ניתן לתלייה על הקיר ומגיע בכמה עיצובים דקורטיביים שרק מוסיפים לעיצוב הכללי של הבית.

 

 

       

 

וכרגיל טיפ קטן לסיום, גם אם אין לכם אפשרות לשים אח אמיתי בבית, אם זו דירה שכורה או פשוט תקציב, ניתן לרכוש מסגרת מעוצבת של האח מחברות כמו שירן פרופילים, שניתן לחבר לקיר באמצעות דבק וכמה ברגים (אין צורך בשבירה של הקיר) לצבוע בצבע הרצוי ובכדי ליצור את אפקט האש המרקדת והריח הנעים בבית נניח נרות בגבהים שונים ונפזר חלוקי נחל בתחתית (ניתן להניח את הנרות והאבנים במגש בכדי שיהיה יותר נוח לנקות) -  

 

 

אופציה נוספת ניתן לראות כפי שמתואר בתמונה הבאה

 

 

כמובן שבאפשרויות האחרונות את אפקט החום נצטרך להעזר בדמיון שלנו או פשוט להדליק ממזגן או את התנור שנמקם בחלל.

 

אז עד הפעם הבאה,

שיהיה לכם סוף שבוע חם ונעים

מלא בסטייל

 

אילת מנשרוף

עיצוב הום סטיילינג

050-7620828

 

אתם מומזנים להצטרף אלי בפייסבוק

http://www.facebook.com/profile.php?id=780143356#!/pages/Ayelet-Mansharof-Home-Styling/348912988021