מי שבקיאה בהלכות השופינג, יודעת כבר שלמרות שניו יורק עצומה ולונדון מגוונת, אין תחליף למשפט המנצח "זה? את זה קניתי בפריז". משפט קצר שמשדרג מיד כל טי שירט פשוטה שקנית במבצע ומעניק לה הילה וורודה של הוט קוטור וניחוח של שאנל מס' 5.


זה הזמן לשים מגפיים חורפיות ומעיל גשם טוב ולצאת למסע שופינג איכותי במיוחד, בבירה הצרפתית היפהפייה. השמועות נכונות, המחירים אכן לא זולים, אבל זה הזמן למצוא את המציאות המשתלמות והאיכותיות ולא לשכוח לעצור לתדלוק עם קרואסון שוקולד כמובן.

 

רוצה לטוס לשופינג באירופה במחירים אטרקטיביים? לחצי כאן

 

עוד ב-Onlife:

השמלה של קייט מידלטון ב-50% - השופינג של לונדון

ארמני ג'ינס: לא לרזות בלבד

הטיסה לתאילנד שהצילה את חיי

 

 גאלרי לאפייט

ברוכות הבאות לגן העדן למעצבים. בתי כל-בו יש הרבה בעולם, אבל חנות כמו גאלרי לאפייט ברובע התשיעי בפריז, יש רק אחת. המבנה המעוגל המפואר יוצר מיד את התחושה שכאן את גם קונה וגם סופגת תרבות והיסטוריה. ביקור במקום תמיד תמיד מומלץ, וכשיש סיילים זה שווה עוד יותר.

 

בימים אלו יש הנחות נרחבות שמגיעות עד ל-40% ובעזרתן תוכלו למצוא פריטי מעצבים משובחים במחירים משתלמים במיוחד. לדוגמא, הג'ינס היפהפה של ארמני בגיזרת בויפרנד מחמיאה וגוון משופשף בדיוק במידה הנכונה, יעלה לכן כעת 99 יורו במקום מחירו המקורי   - 199 יורו.

 

אגב, יש לציין כי זאת אחת הפעמים היחידות בהן תתקלו בג'ינס ארמני, במחיר שאינו תלת ספרתי.

 

 


 

כתובת:  7 Boulevard Haussmann, 75009 Paris  


 

BENSIMON 

אין הרבה הזדמנויות בחיים שבהם מזג האוויר הארץ ישראלי בא לטובתנו, אולם במקרה של נעלי הקנבס של המותג הצרפתי BENSIMON הרווח הוא באמת כולו שלנו.

 

בעוד בחודשי החורף, יכול הצרפתי המצוי רק לחלום על הליכה בשדרות פריז בנעלי קנבס צבעוניות, בארץ כולנו יודעת שהימים בהם את משתמשת במגפיים שלך לצורך דילוג מעל שלוליות, ספורים במיוחד.


המותג הצרפתי מציג עיצובים צבעוניים ומדליקים במיוחד, והביקור בחנות הבוטיק הממוקמת ברחוב יפה ברובע המארה, ממש ליד פלאס דה ווז' שווה בכל מקרה. עם כניסתך לחנות, פני מיד אל אזור הנעליים ותשמחי לגלות גם מבחר צבעים ודוגמאות מרהיב במיוחד וגם מחירים סבירים של 25-29 יורו לזוג במקום 50 יורו (נדיר בחנות בה כל צעיף בסביבות 100 יורו).

 

אזהרה- סביר להניח שתצאי עם יותר מזוג אחד כי בנוסף להיותן מדליקות במיוחד, הן גם ממש ממש נוחות. 

 

 

 

כתובת: 12 Rue des Francs Bourgeois, 75003 Paris 

 

 

MUJI 

לא הרחק מהחנות של BENSIMON  באותו רחוב ממש, במספר 47, תשמחי בוודאי למצוא את החנות המקסימה של ענק העיצוב היפני MUJI  .לכאן באים במיוחד לחפש חולצת פסים. זה הזמן להפסיק להאמין למיתוס כי פסים לרוחב משמינים. ממש כמו עם בגברים, אולי פשוט עוד לא מצאת את הנכון עבורך.


חולצות הפסים של MUJI  הן שם דבר, גם בעיצוב הנקי, בצפיפות הפס ובאיכות הבד. עכשיו לאורך חודש ינואר תוכלי גם למצוא אותם במחיר חסר תחרות של 24.50 יורו בלבד, עם שרוול 3/4 ועשויה 100 כותנה אורגנית. כי חולצות פסים באמת יש הרבה, אבל MUJI  יש רק אחת.

 

 

 

כתובת - 47 Rue des Francs Bourgeois, 75004 Paris      

 


PROMOD 

חדשות מצוינות לנשים עד מידה 48, רשת הבגדים הצרפתית המוצלחת PROMOD מציעה מעתה קולקציה שמגיעה עד למידות 48 ומפריכה במעט את המיתוס שבפריז לא ניתן למצוא שום פריט מעל מידה 38-40.


     PROMOD  כשמה כן היא, רשת בגדים חמודה, עדכנית, בדים טובים ועיצובים מוצלחים עד מגניבים והמחירים מאוד משתלמים ולא רק במכירות סוף העונה.

ז'קט צמר אדום בעל לוק מובהק של ז'קט מעצבים, יעלה לכן במכירת סוף העונה 20 יורו בלבד במקום 40 יורו מחירו המקורי ובוודאי תחרשו עליו רבות בימים וגם בלילות.


    

 

 

לרשת מספר סניפים בעיר:


אחד הטובים והמוצלחים נמצא לאורך רחוב הקניות RIVOLI  (בין שני סניפים של H&M כמובן) 110 Rue De Rivoli
סניף מצטיין נוסף ממוקם על שדרת השאנז אליזה - 86 Avenue Des Champs Elysees 

 


ETAM 

Etam  היא חנות נפלאה שאפשר למצוא בה באמת כמעט הכל. זה אמנם לא המקום למצוא בו הוט קוטור, אבל גם חנויות בגדי הקז'ואל הצרפתיות מצטיינות בסטייל מיוחד במינו.


כאן באמת שלא חובה להתמקד בפריט אחד בלבד, כי המחירים יחסית נוחים והמגוון רב. בין השאר מציעה הרשת העונה שמלות שחורות קטנות ומקסימות, שנעות בין מחירים של 25 יורו ועד ל-40 יורו ומעוצבות להפליא. שמלה שחורה הולמת ומחמיאה תעלה לך עכשיו 29 יורו כולל הגב ושרוולים עדינים מתחרה.

 


 

ואם את כבר שם, קחי שניה להסתכל על המגפון השחור זהב, אחד כזה שלא באמת צריך ללבוש איתו הרבה, כי יש לו נוכחות חזקה משל עצמו.

 


 

יש מספר סניפים בעיר, הבולט והמרכזי שבהם נמצא בכיכר הרפובליק. 9 place de la republique  

 

 

ZADIG & VOLTAIRE  

גילוי נאות, כניסה לאחת מהחנויות המהממות של המותג הסופר קול הזה, עלולה להסתיים בשברון לב לאור המחירים הגבוהים והעיצובים המהממים. אבל, למי שהחליטה שבא לה להשקיע קצת יותר בפריט איכותי במיוחד, סוודרי הקשמיר של המותג הם בהחלט הבחירה הנכונה. הם אפורים, איכותיים, נעימים למגע ויפים עד מאוד.

 

לאורך חודש דצמבר ועד סוף ינואר, מציע המותג הנחות מפתיעות לטובה, זה עדיין לא מחירי רשתות, אבל 105 יורו לסוודר קשמיר נשמע קצת פחות נורא מ-175 (מחירו מלכתחילה) ואם כבר הגעת לפריז , אל תוותרי על ביקור בחנות האאוטלט המשובחת של המותג.


כתובת:  22 rue du Bourg Tibourg 75004 Paris  

 

 

Mellow Yellow
למי שעדיין לא הכירה את מותג הנעליים הצרפתי ההורס
mellow yellow רצוי שתדע שמדובר בהתמכרות קשה. אז עבורכן, חובבות נעליים אמיתיות, שמוכנות להוציא גם סכומים גבוהים יותר על זוג מיוחד באמת, זה המקום עבורכן.


הקולקציות מפתיעות בנועזות עיצוביות ובנוחות מקסימלית והמבחר שם יכול להוציא מדעתה גם את הקונה השפויה ביותר. המחירים? לא זולים כמובן אבל יש הנחות בתקופת החגים. את זוג הנעליים ההורס המעוצב בסגנון שנות ה-70 תוכלו לרכוש כעת ב-149 יורו במקום 200.

 

 

כתובת:  43, rue des Francs Bourgeois