בוקר בא לעבודה
מה?
התכשיר החדש Beyond Perfecting Foundation + Concealer מבית קליניק משלב מייק אפ וגם קונסילר. החברה מציינת, כי התכשיר מעניק כיסוי מאט מלא, עמיד לאורך כל היום ועם זאת, קליל ונטול משקל.
למוצר מתלווה אפליקטור המאפשר מריחה נקודתית, או מריחה על אזורים נרחבים יותר ועד כיסוי פגמים קטנים יותר. מחיר היכרות: 169 ?.

 

מייק אפ וקונסילר במוצר אחד - צילום - יחצ חול

 

על הגוף? כבעלת עור מעורב  ותוספת יובש וקשקשת בצידי הפה במצבי סבוריאה, מייק אפ יעיל עבורי, צריך להתמודד בו זמנית עם העור המבריק והשמנוניות בעיקר באזור האף, כמו גם עם האזורים הנגועים בסבוריאה.
ובקיצור, מייק אפ שגורם לעור פני להראות -לאחר כמה שעות- כמו פניה המתקלפות של בר רפאלי בפרסומת של 2009 'ישראל מתייבשת', הופך מהר ללא שימושי. (וכמובן שאני בעד פניה של בר

)
המייק- אפ של קליניק, מצליח לאזן בין השומן העודף על עור הפנים, ומנגד ולא גורם להיווצרות של קשקשת מתקלפת בצידי הפה, ככל שנוקפות השעות.
ה'בונבון שב- Beyondהיא תוספת הקונסילר. די בהצצה חטופה במראת הבוקר, בכהויות ובשקיות שמתחת לעיניים, כדי להבין שמריחת "קונסילר" היא מחויבת המציאות. אבל בין ארגון הילדים, לבין הכנת כריכים ויציאה לחוצה בבוקר, מי זוכר שליד המראה עוד עברו בי מחשבות נודדות על מריחת קונסילר. ללא ספק, זוהי תוספת
ההופכת את הבוקר למחויך יותר וללא כהויות מסביב -

העיתוי המושלם?
המייק אפ מגיע ללא מקדם הגנה SPF מה שהופך אותו להכי רלוונטי לתקופת המעבר, כשמזג האוויר נאה וקרני השמש עדיין לא מצריכות תוספת הגנה.

צילום יחסי ציבור חול

 

מתקתק ופרחוני
מה?
הבושם ROGUE LOVE by Rihanna בחתימתה של ריהאנה מצטרף לקולקציית הניחוחות של הכוכבת. גם הפעם  ממשיכה ריהאנה לכוון לקהל מעריצותיה ובחרה בניחוח פרחוני- פירותי- מתקתק האהוב כנראה על המתבשמות הצעירות.
בין תווי הבושם תמצאו: מנדרין, פירות יער ואפרסק, יסמין, סחלב, ענבר וניחוחות נוספים.  229  ?  ל- 125 מ"ל.

על הגוף: הארומה הפרחונית- מתקתקה של ROGUE LOVE שומרת על נוכחות מתמשכת לאורך כמה שעות טובות, ומתאימה לכל מי שנוטה לכיוון של ריחות נשיים, מעוררים הנותרים על העור. למרות שהניחוח החדש מכוון לחברה של הבן שלך, תגלי שהוא מתחבב מהר מאוד גם עלייך ואפך הבוגר שמח לאמצו כבן לוויה סמוי ליום-יום.

העיתוי המושלם? הניחוח הפרחוני- הפירותי  ROGUE LOVE הופך את הניחוח ללהיט אביבי ראוי.

הבושם ROGUE LOVE by Rihanna צילום ? יחסי ציבור חול

 

בלי סלפי
מה?
המחקר האחרון של מעבדות  Vichy המסביר מה בדיוק קורה לעורנו  משעת היקיצה ועד רדת החשיכה לא בדיוק מעודד (ושימו רגע בצד את הביקורת על מגמתיות, כי גם מחקרים כאלו צריכים בסופו של יום לעמוד במבחני תוקף ומהימנות) .
לפי המחקר, שנערך בהשתתפות 111 נשים בגילאי 25-65, במהלך היום עור פנינו עובר שינויים לרעה. וזה אומר: גוון העור דוהה במהלך היום, סימני העייפות נעשים ברורים יותר וגם הקמטים בולטים יותר. בשורה התחתונה, כל שעה שעוברת במהלך היום מגבירה את סימני ההזדקנות שלנו. וישי מבקשת להשיב מלחמה כנגד אותות הזמן בעזרת קרם הLIFTACTIV SUPREME- המבטיח טיפול אינטנסיבי בקמטים ומיצוק העור לאורך כל היום עד הערב. מחיר השקה: 180 ?. 

 

ליפטאקטיב סופרים מבית וישי - צילום יחצ

 

על הגוף: למרות שהנסיינית הבוגרת הנושקת ל-50 לא הסכימה להפצרותיי לסלפי אחד בבוקר וסלפי נוסף בערב בטענה כי 'התמונות יהיו קשות לצפייה', הספיקו לה שלושה שבועות כדי לומר בביטחון מלא שיש שינוי.
אז כחלק מתיאום ציפיות, היא מדגישה שאין כאן ניסים, אך העור מקבל תחושה של תדלוק מהיר והמרצה. בשבוע האחרון לשימוש, היא מציינת, כי אפילו הקמטים העמוקים נראו מפויסים יותר.
העיתוי המושלם? לאחר שבעונת החורף לא יכולנו שלא להתפתות ולחמם את הבית במגוון מפזרי חום ומזגנים, תוך שידענו במודע עד כמה אותם מכשירים מייבשים את עור הפנים, יש לנו תירוץ מספיק טוב לשיקום העור עם LIFTACTIV SUPREME.

 

ליפטאקטיב סופרים מבית וישי

 

מותירה שובל

מה? הבושם  Aromatics in White של קליניק בניחוח דומיננטי במיוחד, משלב ניחוחות עזים  וביניהם תווים של סיגלית, לוטם ענברי, פלפל  סצ'ואן, פרח התפוז, לב פצ'ולי, בנזואין ותווים נוספים. מחיר: 545 ? ל- 50 מ"ל.

על הגוף: כל אישה שאוהבת לשדר נוכחות ?'הנני כאן'- תמצא חיבור טבעי ומידי עם השובל שהניחוח מותיר בכל חלל

 

Aromatics in White צילום - יחסי ציבור חול

 

העיתוי המושלם? למרות ש- Aromatics in White הושק כבר בדצמבר האחרון ואנחנו מודעות היטב לכך שהחורף מתרחק מאתנו, הערבים הקרירים של החודשים הקרובים עדיין מאפשרים להתבשם בניחוח העוצמתי הזה בגאון ובגאוה .ומי שאוהבת לשדך בין ניחוח ופריטי לבוש, יכולה לשדך את הניחוח עם בגד שחור ואודם ? אדום כי מה רע בקצת 'דרמה קווין' -

 

 

מעושן חלקית
מה?
המראה המעושן מסרב לצאת לפנסיה וסדרת 8 הצלליות החדשות של בורז'ואה Smoky Stories Palettes מוכיחה לנו שהמעושן הולך להיות הבויפרנד שלנו גם האביב. בכל פלטה תמצאו רביעיית צלליות, כשהצללית המרכזית מגיעה בגוון בהיר ומהווה את אותה מעטפה שקופה עם נצנצים, המעניקה את הטאץ' הסופי והבהיר לעיניים מעושנות.
החברה מבטיחה עמידות לפרק זמן ממושך של עד 12 שעות בשל תוספת הפריימר בצלליות. מחיר: 79 ?. מוצר נוסף חדש של בורז'ואה הוא ה- Silk Edition by Bourjois;  פודרה המבטיחה להחליק את עור הפנים כקטיפה ולהעניק לו מראה חסר פגמים בגימור מאט ל-8 שעות.: 59 ?.

צלליות S moky Stories Palettes של בורזואה צילום - יחסי ציבור חול

 

צלליות Smoky Stories Palettes של בורזאה צילום - יחצ חול

 

על הגוף? כחובבת מושבעת של המראה המעושן, מגיע לייק לפלטת הגוונים האפרוריים של בורז'ואה היוצרת הצללת נאה לעין ובעיקר לעמידות האיתנה של הצלליות. באשר למברשות, העדפתי האישית, מברשות עם ידיות ארוכות שהן נוחות לאחיזה ולתמרון בזמן הנחת הצלליות. גם המוצר השני- הפודרה- מצליחה לנטרל היטב את ברק המייק-אפ ועדיין הקיבוע נראה טבעי ולא מקומח. ועוד מוצר שפיצי של בורז'ואה שמזמן הוכנס לרשימת המועדפים שלי הוא האיילינר הנהדר. הוא דק, הוא מעניק קו גראפי מדויק וכל טעות ותזוזה עמו בבוקר, לא נראית כאסון צבע. לא פלא שהוא הפך להיות 'אח שלי' גם בבקרים הלחוצים, בהם אין מקום או זמן לטעויות.

העיתוי המושלם? הלילות הקרירים של עונת המעבר, מאפשרים לנו להתענג עדיין על המראה המעושן שהוא הכי מסתורי וסקסי. פלטת הצלליות האפרפרה גם מראה לנו כי יצירת עיניים מעושנות וחתוליות לא חייבות בהכרח שחור וגם צלליות אפרוריות למיניהן, עושות עבודה מעושנת לעילא ולעילא.

 

צלליות Smoky Stories Palettes של בורזואה צילום - יחצ חול

 

 

 Silk Edition by Bourjois צילום - יחצ חול 

 

 

עמוק בתיק
מה?
עכשיו , לקראת החג AERIE ?מותג ההלבשה התחתונה שלAMERICAN EAGLE OUTFITTERS - השיק 4 בקבוקי מי גוף מבושמים- BODY MIST ובהם - Aerie- תערובת של פירות מתוקים ופרחים. מחיר 130 ? ל- 50 מ"ל.
על הגוף: הבודי מיסט הוא אחד התכשירים הכי נחוצים ככל שהטמפרטורה עולה ועמה גם הלחות, ריחות ההזעה ושאר מרעין בישין.
ריח ה- Aerie הוא פרשי ורענן והוא מוצר חובה בכל תיק בימים האינסופיים המחייבים התרעננות קלה בדרך לעוד ישיבה מפהקת. הבקבוק הוא במשקל נוצה מה שהופך אותו למוצר קל לנשיאה בתיק והוא בבחינת רווח והצלה לאלו שעובדות מול קהל ורגישות לריחות לא נעימים. בהתחייבות אלו יהיו 130 השקלים הכי טובים שתוציאו לקראת האביב.

 

צילום - ארי ואמריקן איגל

העיתוי המושלם? בעונה ההפכפכה הזו, אנחנו גם נתקלים באותם ימים בהם הלחות נמצאת בעלייה ועמה הזיעה. רק ריח מרענן ומרגיע, יעזור לנו לנטרל את כל אותם ניחוחות לא סימפטיים שהתקבצנו סביבנו, בעקבות שינויי מזג האוויר התכופים.

 

במשיחה ורודה
מה? 
שלושה גוונים של ורוד סגול בסדרת הלקים החדשה של קרליין בסימן האביב. מחיר:45 ?.
על הציפורניים:
המברשת נוחה לעבודה, הפיגמנט עשיר במיוחד כך שגם שכבה אחת מספיקה ויש כאן בהחלט value for money

 

צילום - מוטי פישביין

 

העיתוי המושלם? אי אפשר שלא למשוח לק ורוד כשאנו בפתחה של עונת פריחת ניצני הדובדבן , זה הרי יהיה חוסר סנכרון משווע עם עונות השנה.  

 

צילום - מוטי פישביין

 

 

אפשר בלי SEX?!
מה?
קשה להישאר אדישים לכל הצבעוניות העליזה של רשת האופנה הספרדית Desigual שפירושה: "לא שווה" המוכרת במלתחתה המשתוללת בגוונים - מעקב הסנדל הפרחוני  ועד עגילי זרי הפרחים. גם קולקציית הבשמים שלה בהתאמה היא צבעונית ותוססת.
הבושם החדש והפרובוקטיבי  SEX   Desigual מציג ניחוח פרחוני- אוריינטלי מודגש עם  תווים כמו: תווי פירות אדומים, פריחת אשכולית, יסמין סמבק, וניל ומושק ועוד.  250 ?, ל-50 מ"ל.
על הגוף: הניחוח המבושם מצליח לבטא את כל הסממנים של פאן, כיף, צבעוניות הרבה תוסס. לא יודעת האם הבת הטינג'ריית של חברתי התלהבה יותר מהכיתוב
HAVE SEX     EVERY DAY או מהניחוח? אך הטינג'ריית מיהרה להסביר "הבושם הכי היסטרי", "הכי קטלני EVER". מקווה שהיא גם תפנים שהבושם משתלב נפלא לא רק עם SEX אלא גם עם אמצעי מניעה -

 

העיתוי המושלם? כי אביב וחופשת פסח בת שבועיים מתחברים בשלמות לניחוח 'החיים הטובים'.

 

HAVE SEX EVERY DAY צילום - יחצ חול

 

מאיר עיניים
מה?
Eye Infusion סרום תמציות מינרלי לעיניים מסדרת PREMIER SUPREME SKIN MINERALS היוקרתית מבית 'ים המלח'. 1,590 ש"ח ל- 35 מ"ל.
החברה מציינת כי סרום התמציות המינרלי Eye Infusion  הוא תערובת ייחודית של שמנים וויטמינים המתאימה לעור העדין והרגיש שסביב העיניים. ההרכב מעניק לחות, מזין את העור, מחדש את חיוניותו והופך אותו לחלק, גמיש ומשי.

 

Premier SUPREME SKIN MINERALS צילום - מלנית

 

על הפנים: פחות מתחברת לסופרלטיבים כמו: עור ההופך למשי, אבל הסרום הזה בהחלט עושה עבודה שהיא לא פחות ממצוינת לעור הרגיש שמסביב לעיניים. הוא מלחלח, הוא מזין, והופך את העור העדין והקמטוטי שמסביב לעיניים לרגוע. מוצר החובה של אביב. רק  חבל שהמחיר לא יאפשר להרבה נשים ליהנות מנוסחת הפלא שבו.

העיתוי המושלם? נזכיר לכן רק כי גם העור הפגיע ביותר הוא העור הדק שמסביב לעיניים  וכל המחממים שהתפתינו להפעיל  בחורף לא היטיבו עמו, כך שזוהי העת לדאוג גם לשיקומו.

 

Premier Skin minerals Eye infusion צילום - מלנית

 


גבר, גבר
מה?
הייתי חייבת גם בקבוק אחד גברי לטובת כל האמהות שהתינוקות שלהן כבר נושקים לגיל הטיפש-עשרה -


הבושם UOMO ZEGNA מבית מותג האפנה האיטלקי, Ermenegildo Zegna.
אוצר בתוכו את עץ ה- Zegna Bergamot הטבעי גדל בשדות הפרטיים של זנייה בקלבריה, איטליה ופירותיו (הנראים כמו לימונים ירוקים) נקטפים באופן בלעדי לשימוש בניחוחות המותג. לצד  תו זה, הוסיפו גם את ה- Violettyne Captiv שעברה אדפטציה כך שאותה סיגלית טבעית מוכרת הפכה לתרכובת עסיסית יותר.
המחיר: 299 ? ל-200 מ"ל.
למה? כי עבורי בושם גברי מוצלח חייב תמיד לגרום לאפי לרצון בלתי נשלט להתקרב לדמות הגברית המבושמת. רק שהפעם הטינג'ייר טרח לעדכן אותי שהניחוחות המבושמים הם עבור החבר'ה והחברה שהפכו להיות קבוצת הביקורת הנחשבת ביותר.
UOMO ZEGNA מצליח למצוא את האיזון הדק שבין השארת נוכחות אסרטיבית בחלל, שעדיין לא מעיקה וכבדה.
העיתוי המושלם? הפתיחה המרעננת שלו מתאימה לעונת המעבר שדורשת ניחוח מידתי.

 

זניה אומו דלקס צילום - יחסי ציבור חול