בעשור האחרון מאז פרשתי וחברתי אל עולם האימון האישי, חיי המודעות והקפדה על אורח חיים בריא הכולל הכל מהכל, אני גם דואגת לברור את מטפלי בצורה קפדנית תוך העדפת המקצועיות, החיבור וההתאמה אלי מבחינה אישית, אישיותית, רגשית ופיזית. 

השבוע בחרתי לקבל סוג של עיסוי עמוק שאולי יכול להיכנס בגדול תחת הכותרת מסז אלא שאני קבלתי בטיפול שפע של אהבה במהלך עיסוי בו בחרתי לעסות את השרירים תוך שזואי משתמשת ביכולת שלה לראות ולהרגיש את הקשר הפיזי והנפשי דרך השרירים. 

זואי הלל היא פסיכותרפיסטית גופנית - טכניקה שכוללת שיטות הרפיה שונות. כשפגשתי את ZOE נוצר החיבור וידעתי שאני במקום הנכון לי קודם כל מבחינה אנרגטית. 

 

תוך כדי הטיפול זואי הסבירה על עיסוי הרקמות העמוק.  

באמצעות  העיסוי נוכל להפיג את המתח שהצטבר בשרירים, להירגע, ולהיטען מחדש באנרגיות להן אנו זקוקים על מנת לתפקד בצורה הטובה ביותר בשגרת היום יום. אם עיסוי רגיל משיג את המטרה בדרך כלל באמצעות נגיעות המאפשרות הזרמה והמרצה של מחזור הדם, עיסוי רפואי מתמקד בהנעת הרקמות הרכות של הגוף באמצעות הידיים. 

 

 


 

 

 עיסוי רקמות עמוק נשענת על התפיסה הרוחנית לכאורה הגורסת כי הגוף אוגר בתוכו רגשות איתם אנו לא מעוניינים להתמודד. רגשות אלו מודחקים ויוצרים בגופנו מתח רב, גורמים לשינויים בטונוס השריר ובכך משפיעים על היציבה. טיפול בעיסוי רקמות עמוק נועד לפרק פיזית את רקמות החיבור שנוצרו, ובכך לאפשר לגוף להתאזן מחדש בצורה נכונה. מתוך מה שחוויתי עיסוי הרקמות העמוק דומה לעיסוי שבדי, אך חודר לשכבות עמוקות יותר של השרירים הפנימיים. הוא המתמקד גם בשחרור שרירי התפוסים באופן כרוני וכך שאשפר מגבלות תנועה ואשיג יציבה נכונה לגוף.

 

אני נושאת את חווית הטיפול והאהבה שקבלתי עוד שעות רבות אחרי שהסתיים בפועל. מה שמייחד את הטיפול תחת ידיה המופלאות של ZOE הוא שלמדתי על עצמי דרך הטיפול. אודה ולא אכחיש, היו לא מעט רגעים שכאבתי וזואי לא חסה עלי... כל עוד לא השתחררה הנקודה הספציפית לשביעות רצונה היא שבה ובקשה ממני שאנשום תוך שהיא מפעילה את המגע הראוי עד שהשריר ישוב להיות קרוב יותר למצב האופטימלי. ואני לשמחתי אבוא שוב בשבוע הבא כדי להשלים את המלאכה כי מסתבר שעדיין יש מקומות שטרם הסכמתי לשחרר לעצמי מעצמי. 

 

ולא רק מתוך החויה האישית שלי המומחיות שלי זואי היא לראות את הנסתר, את הרגשות החבויים, את המילים שלא נאמרות, ואת הדפוסים הישנים, ואז... להאיר את מה שיש וללמד לחבר בין החלקים  

 

"...יש אנשים שתקועים כך שנים. עומדים מול השערים. ידיהם מלאות בעברם, בשברי חלומם הקודמים, מחזיקים חזק חזק במה שיכול היה להיות ולא קרה, במה שהיה ונשבר, ומסרבים להרפות. יש כאלה שמתים כך מול השער, מאוכזבים ומרירים. אחרים בזמן הזה מרחיבים את גבולות עולמם, וממשיכים ללכת, וידיהם פנויות להחזיק בחדש. לקטוף פרח ולחייך." (עמית רייכל) 

 

 

 

 

ליצירת קשר ופרטים נוספים על זואי הלל - מטפלת ומנחת קבוצות בתרפיית גוף-נפש, קלפי טארות, הרצאות 

לחצו כאן או חייגו: 054-5495202 

מעגל בריאות ויופי, מכון דה זה וו סוקולוב 34 בנייו שופינג רמת השרון  - 037267521 

 

 


 

התפנקתי, התרשמתי ורשמתי  

ריקי ברוך 

מאמנת אישית וקבוצתית עיתונאית רשת, בלוגרית.