בוסט של לחות


מי:
לאוקיאנוס סדרות הטיפוח, הצטרפה לאחרונה סדרת הטיפוח MULTI EFFECT של קרליין. בסדרה החדשה: קרם יום SPF25 , קרם לילה וקרם עיניים. המרכיב העיקרי בסדרה: חומצה היאלורונית המוכרת בבוסט הלחות שהיא מעניקה לעור, לצד חומצות אמינו שמעודדות יצור ובניה של סיבי האלסטין והקולגן שמתחילים להתעייף מגיל 40 (ולעיתים גם לפני כן), מרכיבי לחות ואנטי ?אוקסידנטים.
מחירי הכרות: 50 ? לקרם יום וקרם לילה (50 מ"ל) ו-50 ? לקרם עיניים (30 מ"ל).

 

סדרת מולטי אפקט מבית קרליין צילום - מוטי פישביין

 

על הפנים: קרם הלילה הקליל והעשיר נספג באופן מיידי, מזין במיוחד ונדמה שהוא עובד במרץ רב בלילה, שכן בבוקר העור נראה חלק ורענן במיוחד. גם קרם העיניים נספג מהר ומותיר את איזור העיניים רגוע, רך וגמיש.
כידוע, עם השנים אותן 'כהויות' (הגוון הכחלחל- סגלגל) מתחת לעיניים הופכות לבולטות עוד יותר בהצצה חטופה במראה בבוקר. קרם העיניים של קרליין עושה עבודה מעולה ובתום שימוש יום-יומי של כשבועיים, ניכר שיפור רב של אותן 'כהויות'. אז מי אמר שהמראה לא יכולה להפוך לידידותית בבוקר?!

 

קרם יום מסדרת מולטי אפקט מבית קרליין צילום - מוטי פישביין

 

קרם לילה מסדרת מולטי אפקט של קרליין צילום - מוטי פישביין

 

קרם עיניים מסדרת מולטי אפקט של קרליין. צילום - מוטי פישביין

 

רעננות מעודנת
מה: תכשיר הניקוי החדש SUBLIME SOFT  מבית לוריאל פריז מיועד להסרה עדינה של לכלוך ואיפור מעור הפנים. החברה מציינת כי ג'ל הקרם  מתאים בעיקר לעור יבש ורגיש ואינו מבושם. מחיר: 60 ?.

על הפנים: ללא ספק תכשיר ה- הינו אחד מהתכשירים המוצלחים ביותר שהכרתי לאחרונה. מחד, הוא מנקה היטב את שרידי האיפור והלכלוך שהצטברו. מנגד, הוא לא גורם במהלך פעולת השפשוף (וליתר דיוק, פעולת העיסוי) לגירוי יתר של העור, דבר העלול להחמיר את פני העור במצבים דלקתיים כמו: סבוריאה.

 

SUBLIME SOFT של לוריאל פריז. צילום - מוטי פישביין

 

קונטור לכל אחת
מי:
זה היה רק עניין של זמן עד שערכות קונטור מקצועיות במחירים נוחים לכל כיס, יצוצו כאן מכל פינה.
גם SACARA לא מפספסת את מגמת ההארות וההצללות שכובשת כל חובבת איפור ביתית מטופחת והשיקה ערכות קונטור מקצועיות הכוללות: סט שלישיית עפרונות קונטור? CONTOUR PENCILS TRIO ליצירת הארות והצללות. בערכה גוון  Highlight ? גוון בהיר להארות,  Golden Bronze ? ליצירת מראה חם ו-   Contour ? ליצירת הצללות ומחדד. מחיר: 60 ?. המוצר השני: פלטת הצללות להדגשת תווי הפנים CONTOUR KIT עם  שלושה גווני פודרות ליצירת הארות והצללות ומברשת מתנה. מחיר:60 ?. 

 

סט שלישיית עפרונות קונטור מבית SACARA צילום - קית גלסמן

 

פלטת צללות קונטור מבית SACARA  צילום - קית גלסמן

 

על הפנים: הפעם נשמטה לי הלסת. אבל לגמרי. קודם כל, כמי שמשתמשת באופן קבוע בפלטת ההצללות והארות של סמאשבוקס המעולה, הופתעתי לגלות שאריזת הקונטור של סקארה דומה באופן מעורר עניין לזו של סמאשבוקס. הדמיון ממשיך גם בגוונים וגם באיכות.
הגוונים כאן דומים לאלו של סמאשבוקס, למעט ה- Highlight של סקארה הנוטה יותר לגוון צהבהב. העפרונות עצמם, רכים ושמנוניים במידה הראויה, כך שקל לעבוד עמם ולטשטש אותם.
גם פלטת הצלליות ה CONTOUR KIT-חמאתית במיוחד ונוחה מאוד לשימוש. מעבר לכך, אפילו הדף המצורף לערכה המסביר את טכניקות המשיחה של ערכת הקונטור בהתאם לתווי הפנים, דומה להפליא לדף המצורף של סמאשבוקס. ללא ספק, הגרסה הגנרית הזו אטרקטיבית ביותר ונותנת תמורה יותר ממלאה ל-120 הש"ח שתשקיעו בה. להשיג בכל חנויות SACARA.

 

סט שלישיית עפרונות קונטור סקארה. צילום - קית גלסמן

 

פלטת הצללות קונטור, צילום - קית גלסמן

 

ערבבי והתבשמי !       
מי
: Victoria's Secret  יודעת שגם 'הישן והטוב' חייב בקצב החיים התוסס להתחדש ולהתרענן. אז לסדרה המוכרת:  Victoria's Secret Fantasies נוספו ניחוחות חדשים ובשורה: טכניקה חדשה לשימוש בניחוחות. את מוצרי Victoria's Secret תמצאו בחנויות Victoria's Secret בדיוטי פרי. (בקיצור, תתחילו לחפש יעד אטרקטיבי לחופשת סוכות-

) או במתחם שחקים בטרמינל 3 (מתחם טיסות יוצאות הפתוח לקהל הרחב). מחירים לדוגמא: בושם בדיוטי פרי 39.90$, 180 ? במתחם שחקים.

 

ניחוח לכל יום-  ויקטוריה'ס סיקרט. צילום - יח"צ

 

על הגוף: חלפו עברו הימים בהם, היינו מתאהבים בניחוח אחד למשך חמש שנים, שם המשחק כאן הוא: mix and match בדגש על תחלופה מהירה של ניחוח בהתאם ליום, לאירוע ולמצב הרוח.
 אפרופו ניחוחות, את ניחוח ה-Such a Flirt (סאץ' אה פלירט) הפרחוני בספריי גוף ? MIST  BODY, אימצתי לימי חמישי בשבוע. זה ניחוח של פריחה, של התחדשות בתום שגרת שבוע מתישה. -

; ותחליב הגוף Sheer Love (שיר לאב) הפרחוני והמרענן הושם אחר כבוד בתיקי למריחה של אחרי ארוחת צהריים. בשעה הזו, העיניים מתחילות להיות כבדות והמחשבה נודדת לעבר סיאסטה קסומה. ללא ספק, אין כמו ניחוח מרענן להחזרת המיקוד והקשב בתום ארוחת הצהריים.

 

 קרם גוף מבושם של ויקטוריה סיקרטס צילום - יחסי ציבור

 

 

Victoria's Secret Fantasies- ספריי גוף BODY MIST 

חובקות ריסים
מי
: סדרת המסקרות החדשה של smashbox יודעת היטב עד כמה עידן הסלפי בתוספת מבט מצועף הפך את המסקרה ל'קודש הקודשים' באיפור העיניים. בהתאם, הסדרה החדשה שמה דגש על סיבים מאריכים, מברשות ייחודיות והבטחה לאפס גושים ותקלות כדוגמת "נמרחות" ו"התפוררות". בסדרה החדשה תמצאו את מסקרת ה-X-Rated השמה דגש על הכפלת הנפח וריסים עבים במיוחד. מסקרות נוספות הן ה-Indecent Exposure שמבטיחה ריסים ארוכים וה-Full Exposure עם פיגמנט שחור עז והבטחה עזה עוד יותר לריסים עם אפקט כבד, מלא ומבריק. מחיר: 109 שקלים. ל'מהדרות' מוצעת תוספת של  Photo Finish Lash Primer כך שהמסקרה תהיה עמידה יותר. מחיר:119 ?.

 

סמאשבוקס מסקרה Indecent Exposure צילום - יחסי ציבור חול

 

סמאשבוקס Lash Primer פריימר לריסים צילום - יחסי ציבור

 

על הריסים:

מסקרת -Indecent Exposure מצליחה להיות נאמנה להבטחתה ולהאריך ריסים קצרים ושמוטים במשיחה נוחה במיוחד. מילת המפתח של המסקרה היא: 'מידתיות'. החומר יוצא מהשפופרת בצורה מבוקרת, מדלג באלגנטיות מעל משוכת הגושים והריסים מקבלים מראה מוארך. ללא ספק, היא כבר הפכה ל-BBF  
בבקרים הלחוצים בהם יש זמן רק למסקרה ושפתון ללא תיקונים מיותרים.  את שחקנית החיזוק   Photo Finish Lash Primer אני מאמצת לאירועים חגיגיים במיוחד, בכל זאת למי יש זמן למשוח 2 מסקרות על הבוקר -

 

 מסקרה Indecent Exposure של סמאשבוקס. צילום - יחסי ציבור חו"ל

 

כיסוי לעניין
מי:
כשמגזין הנשים האמריקאי  Fyi New York עורך השוואה בין מייקאפ 'כחול לבן' 'Care & Glow'  של קרליין ובין המייק אפ הבינלאומי של Giorgio Armani; ומסיק באופן נחרץ כי זה הראשון באופן מפתיע מציע את "אותו כיסוי ואותו הגימור",  אפשר להתהדר בחליפת טווס בתוספת משיחת 'Care & Glow 

.

 

צילום - יחסי ציבור

 

על הפנים: ואכן המייק אפ מגלם בתוכו לא מעט איכויות ותועלות המייצרות חיבור מיידי עם צרכניות המייק-אפ. הוא קליל כאוויר ונטמע בעור באופן טבעי. בנוסף -ולמרות קלילותו- הוא מצליח להעלים כהויות, אדמומיות ופיגמנטציה ולספק כיסוי מ-ו-ש-ל-ם לעור. אגב, בארה"ב מחירו הוא 35 דולר כלומר: 132 ? בעוד שאצלנו הוא עולה 80 ?.

 

מייק אפ - care&glow מבית קרליין. צילום - מוטי פישביין

 

לתפארת האנטי-אייג'ינג
מי: 
קרם הפנים Ultimate Anti-Aging Cream של המותג  Promise מבקש לתת מענה 'הכול כלול' לפנים. החברה מציינת כי הקרם נותן מענה לכלל צרכי העור: הפחתת מראה קמטים, מיצוק, ליפטינג, לחות, הזנה, זוהר, הרגעה, אנטי אוקסידנט, הבהרה ומרקם חלק. (ובקיצור 10 תועלות ממוקדות ומקיפות- שיטת ה- Omni-Point ) המחיר:  390 ? ל-50 מ"ל.

קרם פנים promise צילום - אורי גרון

 

על הפנים: נסיינית הנושקת ל-50 שעור פניה מסגיר את ניסיון חייה והחליטה למשוח אותו רק בלילה, דיווחה כי הקרם קליל במיוחד ונספג במהירות "כאילו העור בולע אותו"  וגם התוצאה מיידית למידי.
בבוקר, עור הפנים נראה רגוע יותר, רך וגמיש ואפילו נראה כי 'גמדי הלילה' יצאו בחשיכה מקרם ה-Ultimate Anti-Aging Cream ועבדו כ"כ קשה עד השעות הקטנטנות של הבוקר, כך שביקיצה העור נראה רענן, מוזן במיוחד ואף מפויס.

 

קרם פנים Promise צילום - אורי גרון

 

בתקופת היובש
מי:
גם מותג הטיפוח  YON-KA PARIS מתגייס ללחות העור עם קרם טיפוח חדש NUTRI DEFENSE   (נוטרי דיפנס). התכשיר מבטיח לחות, הזנה ו"תיקון" העור.
בהקשר למרכיבים הפעילים, החברה מציינת, כי הפעם הוסיפו את הפרוביוטיקה (החיידקים הידידותיים שנצמדים לדופן המעי) שאנו מורגלים לקחת בבליעה, לצורך מריחה חיצונית בעור.
אותן חיידקים ידידותיים יוצרים חורים בבקטריות המזיקות בעור והורגות אותן בדומה לפעולת האנטיביוטיקה. 500 ? ל-50 מ"ל.
על הפנים: הקרם שומני במיוחד כיאה לטיפול בעור יבש עד יבש לחלוטין. כמי שחווה אפיזודות קלות עד חמורות של סבוריאה, בתקופה בה העור מפתח קשקשת (אחרי האדמומיות) הוא זקוק במיוחד לקרם ממוקד שמשיחתו מסייעת בניקוי וסילוק הקשקשת בעור וגם מסייע בהכנה (ריכוך הקשקוש) לצורך משיחת מייק אפ. במאמר מוסגר, בתקופה זו לא מומלץ לשים כיסוי כלשהו על עור הפנים, ואני מודה שאני לא מסוגלת לציית להמלצות אלו. מכל מקום, הקרם מצמצם ומקטין את המראה המחוספס ועורך הכנה נהדרת למשיחת מייק אפ בתקופה זו של קשקשת מרובה.. חוצמזה, כנראה שלא יזיק גם קורטוב של שלווה ואיזון נפשי שעושים רק טוב לעור הפנים 

.

 

Nutri Defense של יונקה פריז - צילום יחסי ציבור

 

ולכל אלו שלא ממהרות להיפרד מאנרגית השמש ומגרגירי חול הים הלוהטים ומתמלאות במחשבות נוגות רק למראה האפרורי, קחו את השבועות הנותרים למיצוי הקיץ העליז עם גווני הפסטל והניאון של קולקציית הלקים של  BIO SCULPTURE. הם ססגוניים, עושים כיף לעיניים ומתייבשים במהירות שיא. מחיר:65 ?.

 

BIO SCULPTURE - צילום יח"צ