קרם רגליים של Scholl

למרות פרצי הגשם, עונת הסנדלים מתקרבת בצעדי ענק ומכניסה אותנו להיסטריה קלה. כמי שנאלצת לחיות עם כפות רגליים של פקיר הודי, בכל עונה אני מחפשת את קרם הרגליים המהיר והיעיל ביותר. כרגיל, בתחום הזה תמיד אפשר לסמוך על Scholl, שלאחרונה גם הוציאו קרם רגליים חדש, לשיקום מיידי של עור יבש. לטענת החברה, הוא מכיל פורמולה ייחודית, המאפשרת לרכיבי הלחות לחדור עמוק אל העור והמסייעת בהסרת תאים יבשים. אין לי שום מדד לבדוק עד כמה עמוק הגיעה הלחות, אבל אני בהחלט יכולה לדווח שכבר מהשימוש הראשון עור כף הרגל הרגיש רך  וגמיש יותר. בנוסף, הקרם נספג בקלות יחסית, ולכן לא גרם לכתמים שמנוניים על הסדינים (הרי לפני השינה זה הזמן הטוב ביותר למרוח קרם רגליים).

מחיר: 55 שקל.  
 

 

 

 

תרסיס לושיין של יונקה 

חברת יונקה, המתמחה בתחום הארומותרפיה האסתטית, חוגגת את יום הולדתה ה-60. ואמנם היא לא סמל, ולא דגל ולא אות, אבל היא בהחלט צופה אל הבאות, ולכן, לכבוד יום ההולדת, היא השיקה תרסיס לפנים שהולך לככב אצלי בקיץ הקרוב. מדובר בסוג של טונר מרענן, אותו משפריצים בוקר וערב לפני קרם הפנים. הגרסה שלו לעור רגיל עד שמן מכילה צמחים כו לבנדר, רוזמרין, קורנית, גרניום וברוש מה שמעניק לו יכולות חיטוי ומראה מאט של העור שמעולים לימי ההזעה, וכן תחושת מיצוק קלה. אחרי כמה שפריצים, העור מרגיש נקי במיוחד, כך שהוא מומלץ ביותר אלא אם כן יש לכן סלידה מתכשירי טיפוח עם ניחוח של שמנים ארומתיים. 

מחיר: 199 שקל. להשיג בבתי מלון, ספא, מכוני יופי ואצל קוסמטיקאיות מוסמכות. לבירור נקודות המכירה, משרדי החברה 09-7456220

 

 

San Francisco Soap Company

לאחרונה יצא לי להכיר את חברת SavRon Soaps and Toiletries, שמייבאת לארץ כל מיני מותגי טיפוח שעד כה לא יצא לי לנסות, כמו, למשל, San Francisco Soap Company. המותג האמריקאי מתמחה במוצרי טיפוח עם ריחות משגעים ואריזות צבעוניות ויפות. אם אתם זקוקים למוצרים עבור בעיות ספציפיות - נניח יובש, גירויים, פצעונים, אנטי אייג'ינג וכו' - כנראה שעדיף לכם לפנות לחברות מקצועיות יותר, אבל אם יש לכם עור רגיל ובא לכם על מוצרים מפנקים, יש פה מבחר שבהחלט יכול להתאים. כך, למשל, יש להם מארז חמוד ביותר שיכול להוות מתנה מתוקה (גם עבורכן), הכולל קרם רגליים וגרביים סופר רכות בקופסה יפה. שוב, לא מדובר במוצר שירכך עור קשה באופן משמעותי (בשביל זה תפנו למוצר שלמעלה), אבל הוא בהחלט יכול לשמר את מצב הרגליים אחרי פדיקור וסתם לגרום לכן להרגיש ליידי. עוד תמצאו אצלם סדרה של מוצרי טיפוח עם ריחות פרחוניים שמתאימים לאביב, כמו פריחת הדובדבן וסחלב-וניל. בנוסף, יש גם סדרת מוצרים עם ריחות טעימים, כמו מרנג לימון ועוגת חמאה.  

טווח מחירים: 240-16 שקל. להשיג במבחר חנויות ברחבי הארץ ובעמוד הפייסבוק.

 

 

 

ולס של סבון

אנה קובלסקי, אמא לשניים בת 35, מייצרת בעצמה מוצרי טיפוח טבעיים, וחלקם אף טבעונים, שמתאימים לכל המשפחה. מלבד לעובדה שזו הזדמנות מצוינת לתמוך באישה בעלת עסק קטן, המוצרים שלה מומלצים לבעלות עור רגיש, או לאלו שמחפשות מוצרים ללא חומרים משמרים, או חומרי טעם וריח. בין אלו, למשל, שפתון לשפתיים יבשות וסדוקות (15 שקל) המכיל שעוות דבורים (או בגרסה טבעונית - שעווה צמחית קרנובה), חמאת שיאה, חמאת קוקוס, שמן שקדים מתוקים, שמן קיק, וויטמין E; סבון ליפה (26 שקל) על בסיס חמאות ושמנים - כמו שיאה, קוקוס ושמן זית – שעושה פילינג עדין ומותיר את העור רענן; ומשחת החתלה לתינוקות (69-39 שקל, תלוי בגודל), עדינה ומעולה, עם שמן זית, קמומיל, קלנדולה ועוד. את המוצרים ניתן לרכוש דרך חנות אינטרנטית, בטלפון 054-6484534 או בדוא"ל valsoap@gmail.com. וכמובן שיש גם עמוד פייסבוק ובלוג.

 

 

 

פריימר מקבע צלליות של Smashbox 
אני לא יכולה לבדוק הבטחות של מוצרים להישאר יציבים במשך 24, פשוט מהסיבה שאני חושבת שבמהלך יממה צריך לשטוף את הפנים לפחות פעם אחת, ולכן אני מעדיפה לחיות בספק מאשר לא להוריד איפור לפני השינה. מה שאני כן יכולה לומר על הפריימר החדש של סמאשבוקס, זה שהוא השאיר את הצלליות עמידות כמעט באופן מלא במהלך יום עמוס במיוחד, שכלל 13 שעות הסתובבויות מתישות מחוץ לבית. הישג מרשים כשלעצמו. אז מדובר בעוד מוצר להיט של חברת האיפור, שמתאים לכל אלו שלא אוהבות להתעסק עם איפור מהרגע שהן יוצאות מהבית. 
מחיר: 109 שקל. 

להשיג ברשת אפריל. 
 

 

מארזSP  לוקס אויל של וולה פרופשיונלס

גם מי שלא עושה החלקות על בסיס קבוע (ובטח מי שכן עושה), יודעת עד כמה קרטין עוזר לשמור ולטפח את השיער, והיום אין חברה שמכבדת את עצמה שלא מוציאה ליין מוצרים המתהדרים בקרטין. כמובן שוולה פרופשיונלס מאוד מכבדת את עצמה, ולכן היא השיקה לפני כמה זמן את סדרת לוקס אויל. כעת שלושת מוצרי הסדרה נמכרים במארז עם מחיר מיוחד, הנע בין 300-250 שקל, תלוי במספרה שבה אתם רוכשים אותו. לטענת החברה המארז מגיע ב"אריזה מהודרת", אבל אני ממליצה לא לבנות עליה יותר מדי ולהתרכז במוצרים: שמפו משקם שמעניק הגנה למעטפת השיער, מסכת קרטין שמותירה את השיער נעים למגע תוך שניות ושמן משקם, שמעניק לשיער לחות אבל מבלי להכביד עליו וברק עדין. השמן מכיל שמני חוחבה, ארגן ושקדים, שמחזיקים את סיב השיערה ולכן הופכים אותו טוב במיוחד לשיער דליל או/ו עם קצוות שרופים.  

 

 

 

REVITALIFT LASER X3 של L'OR?AL PARIS

חברת לוריאל פריז התחדשה לאחרונה בשני מוצרים, ליום וללילה, שאמורים לשלב ידיים בקרב נגד פיגמנטציה וכתמי עור. השם הכה מסובך שלהם, מרמז על כך שהשימוש המשולב בהם שווה ערך לשלושה טיפולים באינפרא אדום (אה, כן, כמובן שיש גם כוכבית ואותיות קטנות). קרם היום המבהיר הוא בעל הגנה SPF25, שאוטוטו, בחודשי הקיץ, כבר לא תהיה מספקת. אבל מלבד להגנה הגבולית, הקרם נועד גם לסייע במראה הקמטים וגם בהעלמת כתמי העור ופיטמנטציה, בזכות פטנטים רשומים ומרכיבים פעילים, שעושים פילינג עדין. כמתבקש, תכשיר הלילה שולף כבר תותחים כבדים יותר. מדובר בג'ל מקלף, עם מרקם נעים וקליל, שמכיל חומצה גליקולית בשילוב חומצה אלפא הידרוקסית. הג'ל אמור לסייע להתחדשות מהירה יותר של תאים, ועל ידי כך להשיג מראה אחיד וצעיר יותר של העור. נסיינית בת 60 נהנתה מהלחות של קרם היום ודיווחה כי אחרי מספר שבועות של שימוש בשני התכשירים, היא הרגישה שיפור בגוון העור - שנראה אחיד יותר. עם זאת, לא נרשם שיפור משמעותי בכתמי העור. אם יהיה כזה בהמשך, אדווח בשמחה. 

מחיר: עד סוף החודש המוצרים במחיר מיוחד של 120 שקל לכל אחד (במקום 280 שקל), וביחד הם יעלו 200 שקל בלבד. 

 

 

והודעה חשובה ומשמחת עבור חובבות האיפור שבינינו: 

לרגל שנת חגיגות ה 60 למותג קלרינס, יגיע לישראל בפעם הראשונה אמן האיפור הבינלאומי של המותג, סיימון קולומבו. המאפר הידוע יסתובב בין מבחר סניפי סופר-פארם ויציג בפני הלקוחות את הטכניקות והטרנדים החדשים באיפור לעונה הקרובה. במקרה ואתן מעוניינות לקחת חלק בחגיגה, עליכן לתאם מראש עם יועצת קלרינס שבסניף הרלוונטי. והנה הלוז הצפוף של קולמבו:  

26.4, קניון רמת אביב, שעות: 20:00-17:00. 
27.4, קניון בת ים, 21:00-11:00. 
28.4, קניון גירון אשקלון, 20:30-10:30. 
29.4, נצרת עילית, 20:30-10:30. 
30.4, קניון רחובות,  20:30-10:30.