המסע התחיל אחרי טיול ארוך ומעשיר של שנתיים באמריקה הצפונית והלטינית שבו ירדן, היזמית שהגתה את 25pcs, למדה הרבה על החיים:

 

כמובן שבארצות הברית אפשרויות הרכישה הן אין סופיות ולפעמים אפילו אני, מכורת הקניות לכל סוגיהן, הייתי צריכה איזושהי הפסקה. המרדף אחרי הייחודיות, מציאת החנויות הקטנות והמיוחדות שאף אחד לא הכיר, היה פשוט ממכר ואין סופי בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות.

חזרתי ארצה לאחר שנתיים של טיולים, מלאה ומסופקת עם עוד שלוש מזוודות over wight. כמובן שהשובע החזיק לשבוע בערך ומהר מאוד החלטתי לצאת למסע קניות על מנת למצוא את הפריט המיוחד הבא. אלא שגילתי ששכחתי דבר או שניים על מדינת ישראל - בארץ האפשרויות הן דלות הרבה יותר, וגם האופציות הקיימות ברוב המקרים לא מתאימות לחיילת משוחררת אחרי טיול ארוך ועם חור בכיס. 
התסכול היה עצום, ניסיתי להיזכר מה עשיתי לפני הטיול, מה לבשתי, איפה רכשתי, אולי שם הפתרון. אבל אז נזכרתי שיש בערך שתי חנויות מותג גדולות במדינת ישראל שגורסות נתח ענק של שוק האופנה. ההרגשה שלי הייתה שאת החולצה שלבשתי ככל הנראה יש ל-70% מאוכלוסיית הנשים בטווח הגילאים 16-30. תהיתי לעצמי איך זה הגיוני, איך ייתכן שהיצירה ההישראלית המקורית לא משתלטת על שוק האופנה? הרי לא חסרים צעירים מוכשרים ששואפים להצליח. בזמן שאני חושבת על השאלה, ניגשתי לבת הזוג של אחי, שלא במקרה לומדת בשנקר - שעומד בשורה אחת עם בתי הספר הנחשבים ביותר בעולם - ושאלתי אותה את השאלה, מדוע? מדוע תעשיית האופנה בארץ והייצור המקומי לא מפותחים? מדוע אנו לא שומעים על מעצבים ישראלים כמעט? גייסתי את מאיה, ויחד התחלנו לחקור את שוק הטקסטיל והאופנה בארץ בהשוואה לעולם.

 

את פירוט המסקנות שלנו נביא לכם בפוסטים הבאים, ובנתיים אתם בטח מנחשים שהן היו מייאשות. החלטנו אחרי מכשולים אינספור, מחקרים ולמידה, אחרי שכבר הבנו חמש פעמים שזה לא אפשרי ומצאנו פתרונות יצירתיים, הקמנו בית לעיצוב ישראלי, שנותן במה לכשרונות הצעירים רגע לפני שהם קופצים ראש לתוך תעשית האופנה המחוספסת.
לבית הזה קוראים 25pcs. בחרנו בשם הזה מפני שמעבר לעיצוב הישראלי, חשוב לנו שהלקוחות שלנו ירגישו מיוחדים, ולכן אנחנו מתחייבות לייצר כל עיצוב עד עשרים וחמש יחידות בלבד.

בגלל שחשוב לנו לתת את האיכות, הייחוד והחדשנות במחירים נגישים, השתדלנו לקצץ בכל מה שניתן, ולכן גם בחרנו להקים את הבית שלנו במקום שיהיה נוח לכל אחד להגיע אליו, בלי לשלם שכירות גבוהה ? ברשת. אנחנו מזמינות אתכם להצטרף למסע שלנו בבלוג הזה, בו נספר לכם את מה שאנחנו לומדות דרך העשייה.

www.25pcs.co.il