אז זהו שפריחה רגשית ורוחנית באביב ובכלל תהיה תמיד מבורכת לנו ולסובבים אותנו, אלא שעם בא האביב גוברים ברבים מאיתנו תסמיני אלרגיה שונים שמכבידים על שגרת היום, מעייפים ולעתים גם משביתים אותנו למספר ימים במיטה. (אם זה היה בחורף עוד היה לנו כדאי אבל באביב? מי רוצה להיות מותש??? )

 

זה מוכר לרבים המתמודדים עם תסמיני אלרגיה בדרגות חומרה שונות. בזמן התגובה האלרגית מופרש החלבון היסטמין ממערכת החיסון הגורם לתופעותכמו: התעטשויות, נזלת אלרגית, תחושת צריבה בעיניים ודמעות, קוצר נשימה ופריחות בעור שנגרמים לרוב בשל שינויי מזג האוויר ופריחת העצים והפרחים. 

 

 

אצלי זה חוזר כל שנה כבר למעלה משלושים שנה. יש שנים שזה אקוטי עד מצב של זריקות ויש שנים שזה מגיע, מכסה את רגלי ב"מרבדי דשא" אדומים ומגרדים ולא עוזב גם בשעה שאני נוטלת תרופות מרשם לאנטיהיסטמינים. השנה כבר אהיה מוכנה מראש.

 

 


Nutri Care

   מציגה תוסף תזונה המסייע להתגבר על תופעות האלרגיה

 

 

 

 

 

קוורצטין הינו חומר צמחי המשמש כנוגד חמצון ונוגד דלקת רבי עוצמה, ומצוי בעיקר בבצל לסוגיו.  הקוורצטין מונע למעשה ממערכת החיסון מלשחרר את חלבון ההיסטמין, הגורם לתופעות האלרגיה.

ברומליין הוא אנזים שמופק מגזע האננס, והוא בעל פעילות אנטי דלקתית חזקה מאוד. הוא פועל ישירות על תאי המערכת החיסונית ומפחית את הדלקת האלרגנית, ותופעות כמו אדמומיות ונפיחות בעור במצבי אלרגיה.

 

להשיג ברשת עדן טבע מרקט, ניצת הדובדבן, קסטל, חנויות הטבע ובבתי המרקחת המובחרים. 

 

    

 

Nutri Care    הינו מותג הבית של חברת מרשל, אשר ניצבת בצמרת עולם תוספי התזונה ומזון הבריאות בישראל. החברה עוסקת ביבוא, שיווק והפצה של ויטמינים, מינרלים, צמחי מרפא, תוספי תזונה לספורטאים, מזון בריאות,מזון אורגני, שמני בסיס, שמנים ארומטיים, מוצרי קוסמטיקה טבעיים ומוצרי מזון ללא גלוטן. מגוון מוצרי המותג הולך ומתרחב בקצב מהיר, תוך הקשבה לצרכי הלקוחות ומעקב אחר חידושים מדעיים בתחום. 

 

 

 

 

ריקי ברוך 

מאמנת אישית וקבוצתית עיתונאית רשת, בלוגרית.