1. ללכת עם, להרגיש בלי

 

במסגרת גל הרשתות שעשו השנה "עלייה" והצטרפו לז'רגון האופנה הישראלי, קיבלנו גם את Alcott הרעננה. מותג איטלקי לקהל הצעיר שמציע בגדי קז'ואל שהולמים מאוד את הטעם הישראלי אך לא ממש הולמים את מי שכבר חצתה את גיל השלושים.

 

הבשורות הטובות הן שהעין החדה שלנו הצליחה לצוד פריט מנצח מתוך הקולקציה, כזה שיהלום כל אישה בכל גיל, יקפיץ כל הופעה מונוכרומטית משעממת, והכי חשוב -מוגש לצרכנית הנבונה במחיר מפנק במיוחד.

 

אלקוט: נעליים מאיטליה שמזכירות את אמריקה

69 שקל

 

2. הסוד הכי שמור בתעשייה

 

עוד רגע בדיוק תיפתח עונת החתונות וצריך לדבר על זה. מחטבים. זה לא סוד שבעולם הסטיילינג של המפורסמות מחטבים זה הפריט הכי שימושי ואין אחת, חטובה ככל שתהיה, שאין לה מחטב טוב בארון.

 

הפעם בחרנו בדגם ספציפי שהוכיח עצמו כמוצלח במיוחד, מה עוד שהוא עשוי בד אנטי אלרגני, ללא תפרים בולטים והוא אינו זז או מחליק על הגוף. נכון, זה אולי נראה קצת מפחיד בהתחלה, אבל המחטב הנפלא הזה כבר עבר כל כך הרבה לקוחות מרוצות שהגיעו לאירוע המיוחל כשהן נראות ומרגישות נהדר.

 

 

מחטב שלם מכנס – All in One Body Shaper של טריני וסוזאנה

להשיג ברשת אפרודיטה, מחיר : 359 שקל
 

זה לא חם ולוחץ כמו שזה נראה ובשורה התחתונה, הוא פשוט עושה את העבודה.

 

3. טרנד שבטי במחיר אפסי

 

כל חובבת אופנה שמבקרת באחת מערי הבירה האירופאיות, לא תהיה שלמה עד שתסמן וי על לפחות אחד משווקי הפשפשים הידועים בעיר. הרי בינינו, המציאות הכי טובות והפריטים הכי מעניינים נרכשים בשווקים וממש לא בחנויות הענק של H&M או זארה. ומה בתל אביב הקטנה? בשנים האחרונות נראה כי שוק הפשפשים היפואי שלנו שינה מעט את עורו והפך יותר למתחם מסעדות וברים צעיר.

 

זה אומנם שינוי מבורך אך הוא מעט מסיט את הפוקוס מהעובדה שמדובר במתחם אופנתי מרתק, שמכיל חנויות מעצבים מעניינות ובעיקר טונות של מציאות שיתבלו בטעם כל מלתחה. השבוע מצאנו באחד מדוכני הרצפה את הצמיד המקסים הזה שנראה כי הוא נעשה בעבודת יד, כנראה שבארץ אפריקאית חמה (מה שמסתדר לנו מצוין עם הטרנד השבטי המדובר של העונה).

 

המחיר: 30 שקל בלבד - ללא ספק עושה חשק לחזור לשוק ולצוד מציאות נוספות

 
 

4. נטול מאמץ ונוטף שיק

 

החולצה המושלמת הזו (חולצת "delft" בבד קרפ סאטן בשמנת, ופרחים כחולים בדפוס משי) היא מתוך קולקציית אביב קיץ 2012 של בית האופנה "אווה מנדלבאום" בעיצוב נועם צוקר. 

 

מדובר בחולצה שתשדרג כל מלתחה ותשתלב בקלות עם כל פריט בארון. במקרה של החולצה הזו אין באמת מה להכביר במילים כי כשזה עובד - זה פשוט עובד. מראה נטול מאמץ ונוטף שיק. לראות ולאמץ.

 

ניתן להשיג בחנות הסטודיו של אווה מנדלבאום, רח' שפע טל 8 ת"א (בתיאום מראש) טלפון  03-5329422

מחירי חולצות בקולקציה: 260-500 שקל

 

 

5. נערה קלישאתית

 

"קיטש-ביץ'" הוא מותג תכשיטי אופנה צבעוניים, חצופים ומלאי הומור, שמאחוריו עומדת הצורפת והמעצבת המוכשרת ענת טלפז.

 

השפה העיצובית המיוחדת של טלפז ניכרת ובאה לידי ביטוי בכל פריט בקולקציה. אנחנו בחרנו בשרשרת "מיידלע" מתוך סדרת שרשראות השם (שרון, מיכל, דנה, וכל השמות הישראלים לבנות כפי שבדרך כלל אנו רגילים לראות), אך בגירסה של קיטץ'-ביץ' השרשראות כוללות בין היתר את הכיתובים: "בלונדינית", "כוסית על", "מותק" ועוד פניני לשון כפי שהרחוב הישראלי מספק לנשים צעירות.

 

 

אז אם את פמיניסטית בעלת הומור עצמי מפותח ובא לך להביא את זה עד לכדי אמירה אופנתית בועטת, זו ההזדמנות שלך, ואנחנו גם חושבים שזה יהיה מושלם גם כמתנה מקורית ומלאת הומור לחברה טובה עם ראש צעיר, מצחיק, מעניין, מרענן ובעיקר אחר.

 

 

ניתן להשיג ב: סטודיו של יוסי בן יוסי 3 יפו 0522264474, וויז ורסה - עולי ציון 8, שוק הפשפשים יפו, מאיפה זה - בוגרשוב 57 ת"א, פראו בלאו - החשמל 8 ת"א