אתר הקניות החדש של Estee Lauder וקולקציית האיפור של ויקטוריה בקהאם

נתחיל עם שתי בשורות מעולות באחד: מותג הטיפוח והאיפור אסתי לאודר משיק אתר קניות אונליין בשפה העברית. באתר יופיע מידע כתוב וכן תמונות של כל מוצרי המותג, כולל מוצרי איפור, טיפוח ובישום ופירוט מלא על כל אחד כולל שם המוצר, משקל/גודל, שם הגוון, תועלות, מחיר ואופן השימוש. עוד יהיו בו גם עזרים נחמדים, כמו שאלון אינטראקטיבי קצר שיעזור לך לבחור את המייקאפ שהכי מתאים לך, Estee Stories- מתחם תוכן עם כתבות בנושאי אופנה, לייף סטייל וראיונות עם דוגמניות ומובילות דעה בעולם, וצ'אט יופי- אפשרות לשוחח בצ'אט לייב עם יועצת יופי.

 

בנוסף – ופה מגיעות החדשות הטובות לא פחות – יהיה אפשר לרכוש באתר גם קולקציות בלעדיות שלא יושקו בנקודות המכירה האחרות של המותג, ומי שעושה סיפתח לזה היא לא אחרת מויקטוריה בקהאם. פוש ספייס במיל' השיקה לאחרונה קולקציית איפור בשיתוף אסתי לאודר, והיא תוצע למכירה באתר ל-48 שעות בלבד (!!), החל מה-12.2.

הקולקציה כוללת בין השאר את Morning Aura Illuminating Creme- תכשיר לחות וגם פריימר מבהיר עם מיקרו-פנינים (550 שקל); Bronzerבגוון Java Sunברונזר בגימור מאט טבעי (400 שקל); Eye Metals Eyeshadow– צלליות בגימור מטאלי (250 שקל); Eye Foils– ציפויים לעיניים שמעניקים ברק (200 שקל); פלטה הכוללת שש צלליות פודרה המתאימות למשיחה יבשה או רטובה (500 שקל); Lip Pencil– "עיפרון הדגל" לשפתיים של ויקטוריה עם גוון הניוד וגימור המאט מיועד למשיחה יום-יומית היוצרת שפתיים במראה מלא באופן טבעי (180 שקל) ו-Lip Gloss, גלוס לשפתיים בגוון ניוד לצד ברק עז (200 שקל).

 

שימו לב שלרגל ההשקה יינתנו במתנה בכל קנייה 3 מוצרים בגודל מיוחד וכן 2 דוגמיות לבחירה. בנוסף, בכל קנייה מעל 299 שקל תקבל הלקוחה במתנה גם פלטת צלליות יוקרתית במתנה, ובמהלך 3 החודשים הראשונים, משלוחים עד הבית באמצעות דואר שליחים יהיו ללא עלות (לאחר מכן הם יעלו 15 שקל ובקנייה מעל 200 שקל בחינם).

 

 

 

Clarins Boosters של קלרינס

קלרינס השיקו את אחד המוצרים היותר טובים בהם נתקלתי לאחרונה. מדובר במעין תמצית חזקה, שמוסיפים אותה לכל מוצר הטיפוח הרגיל שלך – קרם פנים, מסכה, סרום, קרמי ה-BB או ה-CC, והיא מקפיצה אותם בכמה רמות.

 

הבוסטרים מגיעים בשלוש גרסאות: אני, מן הסתם, התנסיתי ב-Booster Energy שמיועד לאנשים עם הרבה עומס ומעט שעות שינה כמו הורים טריים, למצבים של ג'ט לג ולהשלמת חוסרים המצטברים בעקבות דיאטות. הפורמולה מעושרת  בתמציות ג'ינסנג שממריץ את העור, ממזער סימנים של עייפות, מחדש את תפקוד התאים ומסייע בקבלת מראה עור קורן. הוספתי כמה טיפות ממנו גם לקרם היום שלי וגם לקרם ה-CC ותוך שניות העור נראה קורן וחיוני יותר.

 

עוד בסדרה גם Booster Repair, שמסייע בהפחתה של תחושת אי נוחות הנגרמת כתוצאה של עור דקיק ורגיש ולעור שעבר טיפולים אסתטיים והתערבויות כירורגיות; ו-Booster Detox לצעירות שבינינו (פיזית ונפשית) שזקוקות לטהר את העור מהצטברות רעלים בעקבות בילויים ליליים, תזונה לא מאוזנת, סיגריות, אלכוהול וחשיפה לזיהום אוויר.

מחיר: 250 שקל.

 

 

מארז חגיגי מסדרת CALM RED של HL

חברת הקוסמטיקה המקצועית HLהשיקה מארז המכיל סרום וקרם מזין ללילה מסדרת "קאלם רד" – הסדרה המיועדתלעור רגיש ועדין במיוחד. המוצרים מכילים ויטמינים המשמשים כנוגדי חמצון וכן ריכוז גבוה של תמציות צמחים הפועלים להרגעת העור, שיפור מרקמו והאטת הזדקנותו. בין אלו תמצית ברוקולי (שמסייעת להגן על העור מפני קרינת השמש), ליקוריץ (צמח מרפא בעל תכונות אנטי-דלקתיות שגם מסייע בהבהרת העור) וחומצות אמינו שעוזרות לבנות את הקולגן והאלסטין.

 

נסיינית עם עור מגורה ואדמומי, במיוחד בעונה הזו של השנה, דיווחה על שיפור משמעותי ממש מהשימוש הראשון ועל מרקם עור נעים ורך יותר. עוד היא ציינה לטובה את הספיגה ואת הריח.

מחיר המארז: 375 שקל.

להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות HL לפרטים נוספים באתר.

 

 

Nutri-Restore של JUVENA

חברת הטיפוח השוויצרית השיקה סדרת אנטי אייג'ינג חדשה, עם שלל מרכיבים חדשניים, טבעיים ואקזוטיים, שאמורים לסייע לעור לתקן נזקים ולמנוע היווצרות של נזקים קיימים. בין אלו תמצית עץ משי פרסי, שידוע כמפחית סימני עייפות, תומך במערכת הטיהור של העור, מפחית כהויות ונפיחויות מתחת לעיניים, מעדן את קמטי ההבעה ומונע היווצרותם של כתמי גיל (בקיצור, עושה הכל חוץ מלגהץ); תמצית תאי גזע מפרח האדלוויס שעוזרת להחליק קמטי הבעה ומעניקה לחות לעור, וכן חומרים טבעיים אנטי דלקתיים ומזינים לצד טכנולוגיה חדשה של החברה, שנותנת פקודה לתאי הגזע לייצר תאים חדשים צעירים ורעננים.

 

הסדרה החדשה כוללת 5 מוצרים: קרם יום/לילה (359 שקל), תחליב לחות (315 שקל), קרם עיניים (259 שקל), סרום (269 שקל) וקרם צוואר (229 שקל). אני ניסיתי את תחליב הלחות, שהוא כל מה שעור כמו שלי – רגיל עם נטייה לשמנוניות באזור ה-T– צריך בחורף. הלחות מאוד נעימה, הספיגה טובה ואחרי כמה ימים העור נראה אחיד ובריא יותר. עוד כדאי לציין את הריח המצוין של המוצרים: בדרך כלל מוצרי טיפוח מתחלקים לשניים – או כאלו בלי ריח או כאלו עם ריח סבוני, סינטטי ודומיננטי. למוצרי הסדרה הזו, לעומת זאת, יש ריח שמצד אחד מעניק תחושת פינוק יוקרתית אבל מצד שני מאוד עדין ונעים.

 להשיג בסופר פארם.

 

 

מגבונים לניקוי הפנים מסדרת Visibly Clear של ניוטרוג'ינה

אחד ממוצרי החובה עבורי זה מגבונים לניקוי פנים. אחרי ימים ארוכים, אין לי תמיד כוח וסבלנות לשטוף שוב ושוב את האיפור עד שהוא נעלם, ומגבונים טובים עושים פעולת ניקוי יעילה בקלות ובמהירות. אלו של ניוטרוגי'נה הם מהאהובים עלי, לכן שמחתי לנסות גם את המגבונים החדשים של החברה. המגבונים הם מהסדרה בעלת ניחוח האשכולית הוורודה, והם מיועדים לא רק לניקוי אלא גם לסייע במניעת פגמים בעור והעלמת פצעונים. גם אלו עשו עבודת ניקוי מצוינת והותירו את העור רענן וריח האשכולית הוא בהחלט תוספת נחמדה.

מחיר: 30 שקל לחבילה של 25 מגבונים.

 

 

 

Lavido משיקה חמאת שפתיים טבעית

מותג הקוסמטיקה הטבעי והאורגני Lavido משיק חמאת שיאה לשפתיים במגוון טעמים המצטרפת לסדרת המוצרים הירוקה והטיפולית ה- Green Aid. המוצרים הם על בסיס חמאת שיאה ושמנים אורגניים וטהורים עם סגולות ארומתרפיות, להזנה וטיפול בשפתיים יבשות וסדוקות. הם מגיעים בטעם טבעי וטעם קפה וניל תפוז ושתי הוורסיות מאוד נעימות ומרגיעות שפתיים יבשות וסדוקות. את כל זה הן עושות ללא שמן מינרלי, סיליקון, פראבנים וריח סינטטי – שזה כבר טוב.

מחיר: 40 שקל.

להשיג בחניות המותג  ובאתר האינטרנט של החברה.

 

 

מארז Winter Glow של חוה זינגבוים

מארז נוסף, הפעם של חלוצת הקוסמטיקה הרפואית בישראל, שהשיקה לכבוד החורף מסכת הידרה ויטמין, שכעת מגיעה יחד עם אקסטרה  Cסרום. המסכה מתאימה במיוחד לעור יבש  שזקוק ללחות אינטנסיבית. היא בעלת ריכוז גבוה במיוחד של ויטמין E, מאזנת את רמת הלחות בעור ומסייעת בפעילות התקינה שלו. הסרום עשיר באנטיאוקסידנטים המתקנים נזקים של מזג האוויר וזיהומים סביבתיים, והוא משפר את רמת הלחות בעור, מבהיר ומחזק את התשתית הסיבית (סיבי קולגן ואלסטין) של העור.

 

נסיינית עם עור שהתייבש בגלל חימומים ומזגנים, סיפרה שהמסכה והסרום זה בדיוק מה שהעור שלה היה צריך. המסכה אמנם כבדה ודרשה קצת "עיסוי", אבל היא השאירה את העור רווי בלחות נעימה. הסרום בעל מרקם נעים ומפנק ולאחר השימוש בשניהם העור הרגיש קטיפתי ונראה רך ובריא.

מחיר: 738 שקל.

ניתן להשיג בבלעדיות אצל קוסמטיקאיות העובדות בשיטת חוה זינגבוים. לפרטים באתר החברה

 

 

חגיגת אוהבים ברשת BODY SHOP

בדרך כלל אני מתעלמת ממוצרים שמיועדים לסחוט מאתנו כספים בוולנטיין, ועוד יותר אני נוטה להתעלם ממוצרים שמיועדים להעניק מסאז' אחד לשני, כי למי יש כוח לעשות מסאז'? בכל זאת החלטתי לכתוב על מוצרים המסאז' שבודי שופ השיקו לכבוד הוולנטיין – ג'ל ונר מסאז' מסדרת Glorious Day-  פשוט בגלל שהם באמת טובים. למען הגילוי הנאות, לא השתמשתי בהם לפי הוראות השימוש, אלא פשוט מרחתי אותם על עצמי כשמן גוף. אז נכון שהם כבדים יותר ממוצרים לשימוש יומיומי, אבל יש להם ריח מצוין, הם נמרחים היטב וביובש של החורף הם גם נספגים לא רע ועושים נעים.

מחיר: 65 שקל לג'ל ו-50 שקל לנר.