רשות השידור

האמת שזה מין גוף כזה שלפעמים אני משווה אותו לאריאל שרון שהוא לא שם ולא שם. הוא לא מת ולא חי. הוא בסוג של הקפאה, אי אפשר לפטר ואי אפשר לגייס, אי אפשר להעלות ואי אפשר להוריד. הגעתי למקום ואני מזועזעת. זה גוף פשוט מצמרר, יש אנשים שמקבלים שכר חרפתי, גברים ונשים שמפרנסים את המשפחה שלהם, לעומת אלו שמקבלים שכר מהחלומות ואני עומדת רותחת מזה ולא יכולה לעשות כלום. הידיים שלי קשורות, אין לי יכולת לעשות מאומה ואני מנסה להתגושש עם האוצר.

 

חוקקו איזה חוק מהר מהר מהר וכדי לא להתעמת עם העובדים אז פשוט אמרו 'טוב, נשאיר את המצב הזה בהקפאה, כפי שהוא'... יש איזשהו מפיק שעובד מסביב לשעון ומרוויח 8000 ש"ח ברוטו ואני מתביישת להסתכל עליו ורוצה לתת לו מעצמי ואני לא יכולה להעלות לו את השכר. איזה מין עיוות זה? כמה זמן הגוף המוזר הזה ימשיך להתנהל ככה? מצד שני אנחנו כן עושים דברים. יש החלטות טובות שעשיתי, למשל מינוי מידי של אישה כיד ימיני לתפקיד של מפיקה ראשית של חטיבת החדשות. תפקיד מאוד גברי לכאורה, שדורש כישורים טכנולוגיים ו"ראש של גבר" – כל מה שמיוחס לגברים והיא גאון בזה. היא יד ימיני ואשת סודי ועורכת ראשית לחדשות.

 

לכל הדיווחים והכתבות מוועידת "נשים, שכר וקריירה" של שוות ערך ואון לייף 

 

לפני כמה שבועות הייתי צריכה להגיע לפגישה בקריה אצל קצין בכיר ומצלצלים אליי מהלשכה, שאלו מה מס' הרכב שלי, אמרתי לא יודעת, שאלו איזה סוג מכונית יש לך, אמרתי לא יודעת. השכר שלי נמוך בין מקבלי השכר הגברים ועודד שחר מסביר לי כמה ימי חופש חייבים לי. חייבים לי אלפי ימי חופש! אלפי ימי מחלה! אני לוזרית גדולה.

 

אמהות וקריירה

אני עושה את מה שאני עושה מבחירה אבל זו לא בחירה שפויה. המשמעות של זה היא למתוח את היממה. אני ערה מארבע  בבוקר עד אחת בלילה. אני רוצה להיות אמא מושלמת ולהצטיין בהכל וזה בלתי אפשרי. נשים זה עם מטורף, תחשבו על זה. אני התחלתי את הבוקר הזה בארבע עם הפיפי של הכלבה בסלון... אז את מנקה וגם רוצה שהילדה תלך עם אוכל לכיתה והטלפון לא מפסיק לצלצל ומאז הניהול את אחראית על כל העולם ואם יש דליפה של אמוניה אז אולי צריך לפתוח שידור...בית משוגעים מסביב לשעון. את בחרדה מתמדת וכל אחד מצלצל ולכל אחד יש את הבעיות שלו ואת אחראית על כל כך הרבה אנשים.

 

ניהול

קיבלתי עובדת חדשה. איך שהגיעה אמרתי לה, מעבר לתנאי עבודה, "אם חלילה מישהו יאמר לך מילה או נגיעה לא במקום את מוגנת פה, אצלי. אישה מנהלת מכילה דברים שגבר לא מכיל. אין מה לעשות. תהיי אסרטיבית אבל גם עם נשמה וחמלה, תציבי גבולות אבל תקשיבי. תהיי את אבל אל תהיי ביצ'ית.