כמדי שנה, נבחרו הערב בטקס "מוצר השנה" - המוצרים המובילים והמנצחים של שנת 2016. התפישה של פרס "מוצר השנה" גורסת כי את הפרס מעניקים בעצם הצרכנים. את הסינון הראשון של המוצרים עורכת ועדת מומחים אשר בוחנת את המוצרים על פי מדדים שונים. לאחר מכן נערך סקר צרכניות גדול בו משתתפות מעל ל-1000 נשים, הבוחרות את המוצרים המצטיינים ביותר של השנה.
 
1. MIRACLE CUSHION של LANCOME
 
מארז קומפקטי למילוי חוזר של מייק אפ נוזלי, הנמצא בספוגית רכה וגמישה, המשמשת לספיגה יעילה ולמריחת מינון נכון של מייק אפ.
 
דבר נסייניות "מוצר השנה", אפרת איטה: 
"במילה אחת הייתי מכנה אותו "קסם" למה קסם? כי 23 SPF זה ממש מוצלח, כי זה נראה טוב גם על עור לא מושלם. למרות שמרגיש דק וקליל, איכשהו מעניק מרקם יפה, גוון אחיד וכיסוי יפה וכבונוס מראה זוהר.  אם יש לך צורך בתיקוני גוון ואחידות בעור, הניחי אותו ואז תחליטי אם בקסם של אחוד גוון ועור קורן די לך, או שישמש כפריימר ועליו להוסיף מייקאפ ואז לקחת אותו בתיק לתיקונים במשך היום. בעלות עור שמן, לא למהר לוותר, להתנסות ואם צריך אז מעט לפדר. "
 
דבר היצרן:
איה מונק, מנהלת השיווק של לנקום: "מייק אפ "מיריקל קושן" נחשב בעולם להמצאת השנה בתחום האיפור. התגובה הרווחת של נשים למוצר היא "איך לא חשבו על זה קודם?!" אורח החיים המודרני מכתיב לנשים בכל העולם, וגם בישראל כמובן, לוח זמנים צפוף. רובנו נמצאות בתחושה של ריצה מתמדת בין עבודה, ילדים, סידורים,  ועדיין, רוצות להראות במיטבנו. מיריקל קושן נולד מתוך שאיפה של לנקום להפוך את חייהן של נשים לקלים יותר, לפחות בהיבט של הענקת תוצאת איפור מושלמת, תוך חווית שימוש נוחה, מיידית ובלתי מתאמצת: מייק-אפ נוזלי הנמצא בתוך ספוגית מהפכנית, במארז קומפקטי,
המאפשר למשתמשת ליהנות מכל העולמות- מריחה קלה וגימור קורן, יחד עם הנוחות והניידות של מארז קומפקט."
 
2. wobi – סטטוס פנסיוני
שירות אינטרנטי חינם, המאפשר לכל צרכן לקבל את כל הנתונים הפנסיונים שלו במקום אחד ובשפה גרפית פשוטה - ולחסוך אלפי שקלים.
 
דבר נסייניות "מוצר השנה",אודליה צדוק: 
"אפליקציית WOBI  סוף סוף אפליקציה אחת טובה ונוחה המרכזת את מה שהיינו עושים טלפונית ומתעצלים באמצע. וובי מקצר את הדרך לפנסיה המשתלמת ביותר"
 
דבר היצרן:
יעל ממון, מנהל השיווק של  חברת Wobi: "זיהנו צורך אדיר. לרוב הציבור אין מושג איזו סוג פנסיה יש לו, להיכן מפקיד את כספו, כמה גובים ממנו, בעבור מה בדיוק והעובדה שניתן להגדיל את החיסכון עד מאות אלפי שקלים במקום לשלם לחברות הביטוח. לקחנו את המהפכה הצרכנית שעשינו בביטוחי הרכב ושכללנו אותה לעולם החיסכון הפנסיוני. "סטטוס פנסיוני" ממפה את כל הקרנות והקופות שיש לכל אחת ואחד מאתנו ומציע אלטרנטיבות זולות יותר מבחינת דמי הניהול, למוצרים פנסיוניים שמאפייניהם זהים למוצר הפנסיוני שלנו. כך יכול כל לקוח לבדוק בחינם מה צבר עד כה, מהם דמי הניהול שהוא משלם וכמה יוכל לחסוך אם יעבור למוצר זהה של יצרן אחר. כל אחת ואחד יכול לקבל תמונת מצב אישית של 'סטטוס פנסיוני' והשימוש הוא חינמי לחלוטין."
 
 
3. חומוס חמסה להכנה ביתית
חומוס אסלי גולמי ואיכותי להכנה ביתית קלה ומהירה: רק להוסיף מים, לתבל ולהכין חומוס טרי וטעים.
 
דבר נסייניות "מוצר השנה",יעל גמרמן:
"בעבר כבר היו מוצרים דומים, אבל אף אחד מהם לא היה מוצלח - בעיקר מבחינת הטעם.  חומוס חמסה מאוד מוצלח!  הוא טעים, קל ומהיר להכנה.  נוח שיש במזווה, לשליפה נוחה.  גם העובדה שאפשר להכין כל כמות שרוצים מאד נוחה - לא חייבים להכין את כל הכמות, וזה חשוב אם לא מדובר במשפחה גדולה.  ולא פחות חשוב מזה - המחיר.  בסופו של דבר, משתלם וחסכוני יותר מסלטי החומוס התעשייתיים המוכנים.  מה עוד אפשר להגיד - בחירה שקופה למוצר השנה בישראל, הרי חומוס הוא סוג של מאכל לאומי כאן."
 
דבר היצרן:
אבי פרנקנטל, סמנ"כל צ.י שיווק: "המוצר נולד מתוך חיבור של בעל חומוסייה לטכנולוג מזון אשר רצו להביא את החומוס של החומוסייה לבית של כמה שיותר אנשים.
חומוס חמסה הינו חומוס גולמי איכותי - האח התאום של הטחינה הגולמית, והוא מעניק חוויה אסלית קלה ונפלאה של הכנת חומוס ביתי.  
המוצר הינו ראשון מסוגו בארץ ובעולם והוא מאפשר הכנת חומוס אסלי טרי ובריא - ללא חומרים משמרים. המוצר מאפשר לצרכן בבית להוסיף את הטא'ץ האישי שלו ע"י הכנה ותיבול אישי. המוצר בעל חיי מדף ארוכים והינו נוח וקל להכנה כך שמהיום ניתן לקחת איתך את החומוס שלך לכל מקום: בבית, במשרד, לפיקניק, לטיולים בארץ ובחו"ל."
4. רופא משפחה און ליין של כללית
להתייעץ עם רופא גם כשהמרפאה סגורה: כללית מאפשרת התייעצות מקוונת עם רופא משפחה דרך וידאו צ'ט מהסמארטפון או במחשב.
 
דבר נסייניות של "מוצר השנה",רוני רוייצוג: 
"רופא משפחה אונליין של כללית -   כשהקטן שלי ננשך מארנב שהבאנו הביתה לסופשבוע, מיד התקשרנו לכללית, דיברנו עם רופא online.  הוא בדק עם רופא מומחה לנושאים כאלה, וביחד החליטו לתת לו אנטיביוטיקה.  המרשם היה דיגיטלי ויכולנו מיד (יום שישי בערב!) ללכת לקנות לו את התרופה ולהתחיל בטיפול.  בלי רופא online היינו צריכים ללכת למיון או לחכות בפחד עד יום ראשון.  בשבילי זה מוצר השנה "
 
דבר היצרן:
ענבל להב, מנהלת פרוייקטים שיווקים בקופ"ח כללית: "שירות רופא משפחה און ליין הינו שירות ייחודי לכללית. זהו פרויקט חדשני ופורץ דרך בתחום הרפואה הדיגיטלית, המשלב טכנולוגיה זמינה שעד עכשיו לא מומשה בתחום הרפואי. היכולת לראות רופא בוידאו צ'אט בזמן שהמרפאות סגורות, נותנת מענה לצורך של "הלקוח החדש"- הדיגיטלי, שמעונין לחסוך זמן ולקבל מענה מיידי לצרכים שלו. מדובר במהפכה שירותית המהווה שיפור משמעותי בשירות ללקוחות כללית- למעלה מ- 4000 שיחות בחודש ו- 50 רופאים בשירות."
 
 
 
5. לחם אנג'ל פשוט מלא
הלחם המלא הראשון המותאם בדיוק לילדים: 100% קמח מלא בצבע בהיר ובמרקם חלק ללא גרעינים – בטעם של לחם שילדים אוהבים.
 
דבר נסייניות "מוצר השנה", שרון דחליקה: 
"מוצר השנה שלי הוא הלחם של אנג'ל 'פשוט מלא'. הילדים שלי בגילאי גן לא מוכנים לאכול שום דבר בריא ובטח שלא לחם מלא, אבל 'פשוט מלא' של אנג'ל ממש טעים להם וכך גם אני רגועה שהם לא סתם אוכלים פחמימה אלא פחמימה מלאה ובריאה, וכך אני יותר רגועה."
 
דבר היצרן:
יעלי מרכס גליקמן מנהלת שיווק, מאפיית אנג'ל: "אחד האתגרים המרכזיים בתזונת ילדים הינו הקניית הרגלי אכילה בריאים ומזינים מגיל צעיר. למרות מגוון הלחמים המלאים הקיים במדף, זיהינו צורך בפיתוח לחם מלא המיועד במיוחד לילדים, אבל כזה שיהיה דומה ללחם האחיד אליו הם רגילים, ויקל עליהם את המעבר לאכילת לחם מלא. לחם אנג'ל 'פשוט מלא' עשוי מ- 100% קמח מלא, בעל מרקם חלק, צבע בהיר וללא תוספת גרעינים ודגנים –בדיוק כמו שילדים אוהבים. הילדים אוכלים לחם מלא ואנו כהורים משרישים בהם הרגלי תזונה בריאה שילוו אותם לאורך השנים."
  
6.  מברשת החלקת השיער דפני
 
מברשת המאפשרת החלקת שיער בתוך דקות באמצעות טכנולוגיית התלת ממד, הפועלת בטמפרטורה נמוכה ושומרת על בריאות השיער.
 
דבר נסייניות "מוצר השנה", מיכל כהן: 
"מברשת השיער דפני, המברשת החשמלית הינה ללא ספק מוצר השנה והמצאה ענקית למי שמתעוררת כל בוקר עם שיער ``סרבן`` מברשת דפני פשוט מיישרת אותו ומציבה לו גבולות, השימוש במברשת קל ונוח ובכל סירוק השיער נהיה חלק כאילו יצאת ברגע זה מהמספרה.רכישת המברשת חוסכת כסף של פן במספרה ומצדיקה את מחירה.  למברשת דפני יש המון חיקויים זולים, לא להתפשר על המוצר, יש הוראות בעברית ואחריות על המוצר"
 
דבר היצרן:
שרון רבי, יזמית ומנהלת המוצר דפני מוצרי שיער: " DAFNI נוצרה אחרי שיום אחד לפני ארבע שנים בערך חזרתי הביתה עם תספורת קצרה במיוחד... אז הבנתי את הצורך של נשים מודרניות לשמור על שיער זוהר ומסודר במינימום זמן. DAFNI מאפשרת להשיג מראה אופנתי ומרהיב שמתאים לקצב החיים של הנשים המודרניות, תוך כ- 3 דקות בממוצע ובהברשה אינטואיבית וקלה. אנו מעריכים מאוד את החיבוק החם והתגובות הנלהבות שקיבלנו מהלקוחות בישראל ושהפכו את DAFNI לחלק טבעי מהיום יום שלהן. ותודה ענקית לאלקטרה ייבוא ושיווק על האמון בחדשנות שלנו." 
  
7. מברשת לייף Wet Brush
סירוק ללא כאב: מברשת הפטנט כוללת סיבים חכמים בגמישות משתנה, המאפשרים פרימה קלה של קשרים ללא משיכה, תלישה או שבירת השערה.
 
דבר נסייניות "מוצר השנה",תרצה צימרינג: 
" כאמא לארבע בנות שמגדלות שיער ארוך, סירוק השיער היה מאז ומתמיד משימה כואבת שכרוכה בזמן ממושך ותלישה משמעותית של שיערות. כששמעתי לראשונה על מברשת השיער לייף Wet Brush הייתי די ספקנית. אחרי השימוש הראשון נכבשתי בקסמיה. הסירוק קל, לא מכאיב, לא תולש שיערות ומותיר שיער חלק ונטול קשרים.  לכל אחת מהבנות שלי יש מברשת משלה ולו היה לי שיער ארוך, היייתי קונה אותה גם לעצמי."
 
דבר היצרן:
אופיר ענבר, מנהל לייף: ?ה-wet brush, מברשת הקסם היא מוצר שזכה להצלחה אדירה שכן הוא מביא פתרון לקושי שהרבה משפחות מכירות - חוויית סירוק השיער. מה שפעמים רבות מלווה בעצבים ואי נעימות, הפך בעזרת המברשת לקל ונעים. נשים רבות משתמשות במברשת גם בעצמן, שכן היא שומרת על השיער מפני שבירה"
 
 
8. ג'ל כביסה מקסימה Mix & Wash 
ג'ל החוסך את ההפרדה בין סוגי האריגים הודות לטכנולוגיה ייחודית, המאפשרת כיבוס משולב של אריגים צבעוניים, כהים ובהירים.
 
דבר נסייניות "מוצר השנה", חגית יונה שושן:
"ג'ל כביסה מקסימה Mix & Wash גל מעולה!  ג'ל החוסך את ההפרדה בין סוגי האריגים הודות לטכנולוגיה ייחודית, המאפשרת כיבוס משולב של אריגים צבעוניים, כהים ובהירים"
 
דבר היצרן: 
דלית ברנד לוין מנהלת פיתוח וחדשנות, סנו: "ג'ל הכביסה סנו מקסימה מיקס אנד וואש ממנף טכנולוגיה חדשנית על מנת להקל על הצרכנים.
במחקר שערכנו מצאנו כי 93% מהצרכנים ממיינים כביסה, מיון מתבצע בעיקר על מנת למנוע מעבר צבע מבגד לבגד. מחצית מצרכנים אלה רואים בכך מטלה מכבידה.
על מנת לחסוך את הצורך במיון כביסה צבעונית פיתחנו ג'ל כביסה באיכות מעולה ובו רכיב המונע מעבר צבע מבגד לבגד. רכיב זה מאפשר כביסה של בגדים צבעוניים בהירים וכהים יחד ללא חשש. "
במחקר שערכנו מצאנו כי 93% מהצרכנים ממיינים כביסה, מיון מתבצע בעיקר על מנת למנוע מעבר צבע מבגד לבגד.
מחצית מצרכנים אלה רואים בכך מטלה מכבידה.
על מנת לחסוך את הצורך במיון כביסה צבעונית פיתחנו ג'ל כביסה באיכות מעולה ובו רכיב המונע מעבר צבע מבגד לבגד.
רכיב זה מאפשר כביסה של בגדים צבעוניים בהירים וכהים יחד ללא חשש.
לשימוש בג'ל הכביסה מיקס אנד וואש מגוון יתרונות:
הוא מאפשר לסיים את מטלות הכביסה מהר יותר
הוא מאפשר להפעיל פחות מכונות ובכך חוסך חשמל ומים
הוא עשיר באנזימים ובחומרים פעילים המנקים ומסירים כתמים
וכמובן שהוא מונע את האכזבה הנגרמת כשכל הכביסה נהרסת בגלל בגד אחד שהוריד צבע.
במחקר שערכנו מצאנו כי 93% מהצרכנים ממיינים כביסה, מיון מתבצע בעיקר על מנת למנוע מעבר צבע מבגד לבגד.
מחצית מצרכנים אלה רואים בכך מטלה מכבידה.
על מנת לחסוך את הצורך במיון כביסה צבעונית פיתחנו ג'ל כביסה באיכות מעולה ובו רכיב המונע מעבר צבע מבגד לבגד.
רכיב זה מאפשר כביסה של בגדים צבעוניים בהירים וכהים יחד ללא חשש.
לשימוש בג'ל הכביסה מיקס אנד וואש מגוון יתרונות:
הוא מאפשר לסיים את מטלות הכביסה מהר יותר
הוא מאפשר להפעיל פחות מכונות ובכך חוסך חשמל ומים
הוא עשיר באנזימים ובחומרים פעילים המנקים ומסירים כתמים
וכמובן שהוא מונע את האכזבה הנגרמת כשכל הכביסה נהרסת בגלל בגד אחד שהוריד צבע.
 
 
9. מולטיקייק 4 ב-1 מבית iCake
מהפכה מהירה ובריאה במטבח: מכשיר להכנת דונאטס, ופל בלגי, קייק פופס וקאפקייקס, בתוך 5 דקות ובעזרת 8 פלטות מתחלפות.
 
דבר נסייניות "מוצר השנה", מיכל מאיר: 
"המולטי קייק הוא המצאה פשוט גאונית!  לצערי אין לי אותו, אלא רק דומים אליו שהם בלי אפשרות להחליף, ועצם זה שניתן להחליף ולהכין בו מחביתה בצורות ועד מאפינס ועוגיות והגיוון כל כך רחב, זה פשוט מדהים! בהחלט הייתי ממליצה לאנשים נוספים ורק שאני מדברת על המוצר הזה, אני מראה את ההתלהבות שלי ממנו." 
10. מכשיר לניקוי פנים Life Sonic Skin Cleanser
מכשיר מברשת לניקוי פנים בשיטה ייחודית לניקוי עמוק, המבוססת על תנודות, המציפות אל פני השטח את הלכלוך והשומן, המצטברים בנקבוביות.
 
דבר נסייניות "מוצר השנה", הילה שורץ:
מכונה לניקוי פנים- מכונה קלה לתפעול, שמנקה ביסודיות את כל חלקי הפנים. מקל על הניקוי ואת יוצאת בהרגשה שלא פיספסת אף חלק. והפנים רכות ונעימות לאחר הניקוי. היום במהלך החיים האקלקטי זו המצאה שמקלה ועוזרת. 
 
דבר היצרן:
אופיר ענבר, מנהל לייף: "שני המוצרים הזוכים של לייף במוצר השנה מדגימים בצורה טובה ביותר את האסטרטגיה של לייף: להביא חדשנות ללקוחות לצד הצעת מחיר אטרקטיבית. הסוניק, מכשיר ניקוי הפנים, הוא חלק מטרנד הטיפוח הביתי שתופס תאוצה בשנים האחרונות והיה נחלתם של מותגי היוקרה בלבד. כאן הצלחנו לאפשר להרבה יותר נשים לאמץ את הטרנד שכן מחיר המברשת מאוד אטרקטיבי."