עבר חודש מאז שהמוזיקאי כריס קורנל נפטר והותיר את כולנו בהלם. המוזיקאי עתיר הכישרון והמוערך בפי המונים, נמצא ללא הכרה בחדר מלון שעות בודדות לאחר שירד מהבמה בפעם האחרונה. המונים שהעריצו והתחברו ליצירתו משנות ה-90 המוקדמות ועד היום נותרו כואבי לב, וגם אחרים התקשו להישאר אדישים לנסיבות המטרידות של מותו, שהוכרז כהתאבדות, אך כנראה הושפע גם מתרופות מרשם ומעורר חשד לרשלנות רפואית. ובין כל ההמונים שנשארו המומים ממותו, קורנל השאיר גם משפחה – אישה אוהבת ושלושה ילדים בגילאי העשרה.

אנשים רבים שכאבו את מותו בטרם עת, כאבו גם על משפחתו וילדיו הצעירים. אחרי חודש קשה וסבוך, ולאחר שאלמנתו נלחמה על כבודו לאחר המוות והתעקשה בתוקף שהתאבדותו לא נעשתה בראש צלול, כי "כריס לעולם לא היה עושה זאת לילדים שלו", הילדים משמיעים גם הם את קולם. ועל אף שאין ספק עד כמה התקופה הזו קשה בשבילם, ניכר שרוח אביהם עוד מלווה ומחזקת את ידם.

ליליאן ג'ין בת ה-17 היא בתו הבכורה של קורנל והיחידה מנישואיו הקודמים לסוזן סילבר, ואחות למחצה של טוני בת ה-12 וכריסטופר בן ה-11, ילדיו מוויקי קראיאניס שכעת היא אלמנתו. האחות הבוגרת פרסמה בעמוד הפייסבוק של המוזיקאי המנוח מכתב פרידה, כזה שמספר המון על האיש שהיה במילים ספורות, ומוכיח מעבר להיותו מוזיקאי בחסד וקול של פעם בדור, נראה שקורנל היה גם אדם ייחודי ורגיש מאוד, ואב מסור ואוהב במיוחד.

"אבא,

לפני כמה קיצים רכבנו על אופניים בסנטרל פארק, ואמרת לי שאין הרבה אנשים טובים באמת בעולם, אבל שאני אחת מהמעטים. תמיד היה לך ביטחון יציב וגאווה במה שעשיתי, והחום והאהבה שלך עוררו בי השראה לעשות כמיטב יכולתי. עכשיו יותר מאי פעם, אני רוצה לחיות את חיי כדי לעזור לאחרים, כפי שאתה עשית. אני רוצה להמשיך ולגרום לך להתגאות. טוני, כריס ואני מבטיחים לשרוד, לשמר ולצמוח, כפי שעשינו תמיד. אני כל כך גאה להיות התינוקת שלך. אני אוהבת אותך יותר ממה שמילים יכולות לתאר, ואני אתגעגע אליך לנצח".

גם הבת הצעירה יותר, טוני, כתבה לאביה מכתב אשר פורסם בעמוד הפייסבוק של אביה. היא סיפרה על חוויות בלתי נשכחות שהיו לה עימו, איחלה לו יום אב שמח (אשר צוין בארה"ב שלשום) ודיברה על כמה שהיא מעריצה אותו, כאב וכאליל. העמוד מלא במכתבים נוספים שחברים קרובים ובני משפחה, ביניהם גם אלמנתו, משאירים לקורנל לאחר המוות. מבין המילים אפשר לראות בבירור שמעבר לאמן גדול, איבדנו גם איש גדול, שנגע בלבבות ושיחק תפקיד מהותי בחייהם של אנשים רבים.

כריס קורנל עם בתו

התמונות אשר צירפה ליליאן ג'ין קורנל למכתב בעמוד הפייסבוק של אביה