כולנו רוצים להיות חכמים יותר, בריאים יותר ומאושרים יותר. אבל מה שלא כולם יודעים זה שיש דבר אחד שיכול להשפיע על כל אלה, ובקלות. נא להכיר: קבוצת חומצות השומן החיוניות אומגה 3, שאחראית על תפקודים רבים בגוף שלנו, ונחשבת להכרח בריאותי של ממש. אז למה כדאי לכם להכיר אותה יותר לעומק? הנה 6 סיבות לא פחות ממעולות.

 

דגים: מקור אומגה 3 איכותי או מתווכים מיותרים?

בעבר התפיסה הרווחת טענה שחומצות השומן החיוניות של אומגה 3, מקורן בדגים. כיום אנו יודעים שהדגים הם רק המתווכים, ואילו מקור חומצות השומן נמצא באוכל הטבעי שלהן מתחת לפני הים: אצות ים מיקרוסקופיות. שמן אומגה 3 של ecosupp מופק מאותן אצות בדיוק, בתהליך מבוקר ואיכותי, ומזוקקות לתוסף אומגה 3 צמחי, טבעוני ובריא. 

 

חשוב לדעת: תוסף האומגה 3 של ecosupp עושה שימוש בטכנולוגיה ליפוזומאלית המוגנת בפטנט על מנת להבטיח ספיגה מקסימלית של אומגה 3 בגוף שלכם. לרכישה לחצו כאן

משפרת הפרעות קשב בקרב ילדים

הורים לילדים הסובלים מהפרעת קשב וריכוז מכירים את התופעות המלוות אותם: קשיים בריכוז, חוסר יכולת התמדה וקשי בעיבוד מידע. מחקרים שונים הוכיחו שאומגה 3 מסייעת בשיפור הריכוז ויכולת הלמידה בקרב ילדים הסובלים מהפרעה זו, ואפילו מקלה על אלה מהם הסובלים גם מתופעות של היפראקטיביות.

 

משפיעה לטובה על פעילות המוח

המוח שלנו הוא אחד מהאברים החשובים והמורכבים ביותר בגוף. לחומצות השומן מסוג אומגה 3 יש השפעה רבה על תפקודו התקין של המוח, מאחר שהן משפיעות על ההתפתחות העצבית ועל החומרים שמעבירים בו מסרים. אנשים שנוטלים אומגה 3 על בסיס קבוע נהנים מיכולת ריכוז גבוהה יותר ומזיכרון משופר.

 

מסייעת במניעת אלצהיימר

אחת מהמחלות השכיחות בגיל המבוגר היא מחלת האלצהיימר, הפוגעת בתפקוד המוחי וגורמת לירידה  קוגניטיבית המתבטאת בפגיעה בזיכרון, ביכולת ההתמצאות ואף למוות של תאי העצב במוח. מחקרים הוכיחו שאומגה 3 זו מסייעת למניעת מחלות זקנה כגון אלצהיימר ודמנציה, ואף משפרת את הזיכרון בקרב מבוגרים, הצורכים אותה באופן קבוע.

 

 

חיונית לנשים בהריון

מחקרים הוכיחו שתינוקות שנולדו לנשים שצרכו אומגה 3 במהלך ההיריון, היו בעלי מנת משכל גבוהה יותר. כמו כן, הוכח כי נטילת אומגה 3 אף שיפרה את המערכת החיסונית של התינוקות והפחיתה סיכון לאלרגיות. וזה לא הכל: מחקרים שונים הוכיחו שנשים שנטלו אומגה 3 במהלך ההיריון נטו לסבול פחות מתופעות הקשורות בדיכאון שלאחר לידה.

 

 

מסייעת לטיפול בדיכאון

ואם כבר מדברים על דכאון, מסתבר שלא רק נשים בהריון נהנות מיתרונותיה של אומגה 3: לחומצות שומן אלה יש השפעה מוכחת גם על מצב הרוח של כלל האוכלוסייה. מחקרים מצאו שנבדקים שצרכו אומגה 3 על בסיס קבוע, סבלו פחות מחרדות,  ממחלות כגון מניה דפרסיה, סכיזופרניה ואף מנטיות אבדניות, ובאופן כללי נהנו ממצב רוח מרומם יותר.

 

 

כדאי לקחת אותה – ללב

יתרון משמעותי נוסף של אומגה 3, קשור לעובדה שהיא יעילה במיוחד גם במניעת מחלות לב וכלי דם, הודות להשפעתה האנטי דלקתית על מערכת כלי הדם וכן הודות לעובדה שהיא מפחיתה את רמת הטריגליצרידים בדם, המהווים כידוע, גורם משמעותי למחלות לב שונות.