בן זוגי טוען שחסרים לי ויטמינים, שאני לא תמיד אוכלת נכון (מי שמדבר המושלם..)

לדבריו ומניסיונו, בגלל שכל הזמן קר לי חסר לי ברזל. אבל מאז שאני זוכרת את עצמי כל הזמן קר לי: גם בהריונות היה לי קר, ביולי אוגוסט קר לי.. בסאונה היה לי קר (טוב הגזמתי).

הוא באמת צודק. תמיד קר לי.. ולכן כמובן שלא התייחסתי אליו. אבל, כשלא מתייחסים וחושבים שאנחנו יודעים הכל וצודקים תמיד -  הכל מתהפך עליך בחזרה: לפני מספר חודשים נאלצתי לעבור ניתוח ובבדיקות טרום הניתוח התבשרתי כי הברזל שלי נמוך (איך הוא ידע? גאון!). כמובן שלא עשיתי עם זה דבר. אם רצה הגורל וחסר לי ברזל - אני אחיה עם זה בשלום. כזו אני לפעמים, עסוקה כ"כ במרוץ האינסופי, שלפעמים אני צריכה שהפתרון יגיע אלי, עד הדלת.

תרתי משמע, כי בערך חודשיים לאחר מכן, כחברה בקבוצת הנסייניות של און לייף, קיבלתי להתנסות עד הבית (מסתבר שזה חלק מהשירות שלהם) את IRON MAX מבית ecosupp, שזה למעשה ברזל נוזלי עדין בטעמים (קיבלתי בטעם אוכמניות) שאמור לאזן את כמות הברזל החסרה לי ולשפר את הספיגה. עד כאן נשמע כמו חלום, אבל אם יש משהו שגרם לי לספקות זה כמובן עניין הטעם. בחייכם, אני מכירה את ההרגשה הזו - את מכניסה משהו שאמור להיות טעים לפה, מנסה לאבחן את הטעם - ואז זה מכה בך: זה דוחה ועשיר בטעם לוואי. למה שהפעם זה יהיה שונה?

 

אז ברגעים אלו ממש, אחרי שהתנסיתי למשך חודש במוצר, אני בהחלט יכולה להוסיף לתפריט גם את הכובע שאני כרגע אוכלת. זה אשכרה היה טעים. הרגעים לפני כן היו מלחיצים משהו... טפטפתי 20 טיפות מבלי להריח את הנוזל (מחשש שאמות קודם לפני שאבלע) אמרתי בליבי "תמות נפשי עם פלישתים" ויצאתי לדרך. בראשי אני משכנעת את עצמי: עברתי שני הריונות (סליחה מראש מהגיהינום), שני ניתוחים קיסריים בחירום. מה כבר יכול להיות יותר גרוע?

החלקתי לגרוני ו... את התוצאה כבר נדמה לי שהבנתם. ההנחיות שקיבלתי מהחברה הן ליטול 20 טיפות פעמיים ביום לפני האוכל. ואני יכולה להעיד לגבי לפחות, שלא היו לי תופעות לוואי (עיכול, עצירות או כל חולריע אחרת...)

מעבר לכך שהברזל שלי התאזן, אני באמת מרגישה מעולה. חזרתי להתאמן אחרי המון זמן (בן זוגי בעננים) והאמת? אני כבר לא ממש עייפה. פעם הייתי "מתעלפת" כבר בשעה 20:30 וזוקפת זאת לזכות שתי החמודות שלי

 

אני מאמינה שצריך לתת למוצר עוד זמן כדי שישפיע בצורה עמוקה עוד יותר, אך בתור התחלה - לא יכולתי לבקש הרגשה יותר נהדרת.

 

פסקה לסיום: קראתי את הפוסט שכתבתי פעם נוספת, ונדהמתי לגלות את כמות המחמאות שנשפכו. חלקכם כבר מכירים אותי, ויודעים שלהשתפך ולהחניף הן לא חלק מהמעלות שלי.

 

הסיבה הפעם, בניגוד למוצרים אחרים בהם התנסיתי וסיפרתי - היא הנגיעה הישירה בבריאות והשיפור הדרסטי באיכות החיים שלי. אני חושבת שזה חשוב והכרחי לכל אחת שסובלת גם היא מאנמיה, חולשה, נשירת שיער, עייפות וכו' - לבדוק האם חסר לה ברזל. ההזנחה שלי היא תופעת לוואי שמביאה איתה המציאות. אתן רוצות שיפור משמעותי בחיים שלכן? קודם כל תתגברו על סימפטום ההזנחה. בין אם יש לכן מחסור בברזל או לא - תתחילו לדאוג לעצמכן ברצינות, אין לתאר כמה זה משפיע על הסביבה.