אתם מכירים את החלומות האלה בהם אתם מנסים בכל מאודכם לזוז, לרוץ, ללכת, אבל זה לא כל כך מצליח? אתם מדשדשים בכבדות, בקושי מצליחים להרים רגל אחת ומרגישים כאילו אתם קשורים עם אזיק וכדור מתכת לרצפה או כאילו הרצפה הפכה בזה הרגע לחול טובעני?

אז ככה בערך זה הרגיש לי כשממש, אבל ממש היה חסר לי ברזל בגוף. הכל בכלל התחיל מחיידק קטן וארור בשם הליקובקטר פילורי שמתארח בגוף של בערך 50% מהאוכלוסיה (ומעל 85% מהאוכלוסיה אחרי גיל 65!). החיידק הזה גורם לכל מיני צרות בגוף, ובעיקר לאולקוס, ותוך כדי שהוא עושה כיף חיים בגוף שלנו  הוא גם מבצע את שוד המתכות הגדול- ניצול מאגרי הברזל של הגוף ודילדולם עד כדי אנמיה.

אנמיה זה ממש לא כיף, זה מציק ומרגיז ואפילו מסוכן לבריאות. הברזל חיוני ליצירת תאי דם אדומים ולייצור המוגלובין, ובלעדיו מרגישים כל הזמן עייפים, פשוט כל הזמן. השיער נושר בצורה קיצונית, מרגישים חולשה, סחרחורת, חיוורון, חוסר ריכוז, דכאון ועוד סימפטומים נוראיים. רק סימפטום אחד לא קיבלתי לצערי - חוסר תיאבון. אוף, אם אני כבר סובלת אי אפשר לפחות גם לרזות קצת?

כשפניתי לרופא עם כל הסימפטומים שלי הוא שלח אותי לבדיקות דם שגרתיות. ומה גילינו? שהברזל שלי צנח הרבה מתחת לקו האדום התחתון ביותר. בתקופה הזו החיידק, שבע ומאושר מכל הברזל בגוף שלי, עבד כל כך במרץ שהוא הוביל אותי לאישפוז של כמה ימים עם סימפטומים של אולקוס.

אז מה עושים? מחסלים את החיידק ומשלימים את הברזל. זה קרה לי כבר לפני כמה שנים אז הייתי מתורגלת - נוטלים המון סוגי אנטיביוטיקה במשך כ- 10 ימים, בשילובים קטלניים שהורגים את החיידק, ולך הם רק גורמים לרצות למות בתהליך.

ומה עם השלמת הברזל? בפעם הקודמת לקחתי כדורי ברזל שעשו לי כאבי בטן נוראיים. לשמחתי מאז התחילו לייצר בחברת ecosupp, שמייצרת תוספי תזונה טבעיים כמו שניתן להבין משמה, תוסף תזונה בשם Iron Max שמכיל "ברזל עדין". מה זה אומר? שבמקום כדור זה טיפות, ובמקום כאבי בטן משלימים את מאגרי הברזל החסרים בלי לסבול מתופעות לוואי מכאיבות.

 

הטיפות מגיעות בטעם אוכמניות והן ללא ספק תוסף הברזל הכי טעים שטעמתי עד כה. הן לא מכילות סוכר או חומרים משמרים, אבל כן מכילות גם ויטמין C, כי למה להסתפק רק בשיפור מדדי הברזל אם אפשר גם ליהנות מויטמין C על הדרך. והכי חשוב - אין להן תופעות לוואי מציקות
 
אחרי חודש של שימוש באיירון מקס שלי (הכינוי שלו בבית שלנו הוא "מקסי")  עשיתי בדיקות דם חדשות - והמדדים שלי משתפרים! נשירת השיער המטורפת הפכה לקצת יותר נורמאלית, ובאופן כללי יש מגמת שיפור נהדרת לא רק במדדים אלא גם בהרגשה.

 

אז אם אתם מרגישים עייפים כל הזמן ויש לכן תופעות כמו שהיו לי - אני ממליצה לכם ללכת לבדיקות דם תקופתיות ולראות מה קורה בגוף שלכם. אל תעבדו על "טייס אוטומטי", תחשבו רק על טרדות היום יום ותדחו כל דבר אחר. מספיקה בדיקה קטנה כדי לגלות למה הגוף שלכם מרגיש כמו שהוא מרגיש, ולפעמים כל כך קל לשנות את ההרגשה הזו פשוט עם הטיפול הנכון.