יש אנשים שהוא החדר האהוב עליהם בבית, ובכל זאת – המטבח הוא גם אחד מהמקומות המסוכנים בבית. מסכינים חדות, דרך סירים חמים ועד מגשים לוהטים – הסכנה אורבת לנו בכל מקום. מזל שמוחות זהירים בעולם טורחים וממציאים עבורנו אביזרים חכמים, שיהפכו את מלאכת הבישול לבטוחה ונוחה הרבה יותר. מהוצאה קטנה של שקלים בודדים, ועד מאות שקלים – 10 האביזרים שיהפכו את המטבח למקום בטוח ומהנה.

 

עוד ב-Onlife:

 

1. כוסות זכוכית לשתייה, בעלות דופן כפולה

למה זה טוב: כוסות לאספרסו, נס קפה, תה או מיץ קר – בזיגוג כפול, המגיעות בגדלים שונים.

איזה סכנה הן מונעות? בעיקר כוויות מחום, שמתרחשות כשאנחנו אוחזים את הספל והוא בוער לנו ביד, ואז כל הקפה נשפך על הרצפה.

מחיר: בהתאם לגודל הכוס, מ-20-50 שקלים.

 

 

2. האיש שישמור על מכסה הסיר פתוח

מה כולל ביטוח תאונות אישיות? אם מעדתם במטבח ושברתם את הרגל, או נכוויתם מתנור – ביטוח תאונות אישיות יעניק לכם פיצוי כספי. אבל לא רק  - ביטוח תאונות אישיות מעניק פיצוי כספי גם בגין תאונות שקרו במשרד, ואפילו תאונות בכביש או נפילה ברחוב, אפילו אם יש לכם ביטוחים נוספים. במקרה של תאונה, תזכו לפיצוי כספי

 

למה זה טוב: ה-LID SID של "מנקי ביזנס" הוא לא רק פריט מעוצב וחמוד, אלא גם הצלה לא קטנה במטבח. הוא ישמור על הסיר פתוח במעט לאידוי או קירור תבשילים, כך שהפתח בטוח בין הסיר למכסה והמכסה לא יזוז.

אילו סכנות הוא מונע: כוויות, חבלות ושימוש באבזרים לא בטיחותיים כמו מגבת, שעשויים להידלק מהכיריים.

מחיר: כ-50 ש"ח לזוג דמויות

 

 

3. מגן אצבעות לסכין חיתוך

למה זה טוב: ישר מצרפת, הגנה מושלמת על האצבעות בזמן חיתוך ירקות או פירות.המגן כולל חלק מתכתי רב פעמי המחובר לסכין השף שלכם ומגן מפני חיתוך לא נעים, ויש לו יתרון נוסף, הוא ניתן לשטיפה במדיח הכלים. ניתן לשטיפה במדיח הכלים.יש בשוק אפשרויות דומות מפלסטיק חד פעמיות, אבל באביזר הזה תוכלו להשתמש פעמים רבות.

איזה סכנה הוא מונע: חתכים.

מחיר: כ-90 ש"ח לרב פעמי, או 20 ש"ח ל-3 מגנים חד פעמיים.

 

 

4. מעמד למכסה של סיר

למה זה טוב: מעמד למכסה סיר/מחבת ואבזרי בישול כמו כפות ותרווד. טוב למקרים בהם צריך להרים את מכסה הסיר המבעבע והלוהט,ואין איפה להניח אותו, או את הטף המטפטפת.

אילו סכנות הוא מונע: כוויות, טפטופים והרבה בלגן.

מחיר: כ-40 ש"ח.

 

 

5. קנקן לשתייה חמה עם הגנה

למה זה טוב: קנקן שתיה חמה ו/או קרה עם הגנה. מבית העיצוב שלEva solo, שמבטיח הגנה מושלמת מפני חום או קור בקנקן.כיסוי בד מסוג ניאופרן שומר על החום והקור, מבודד ומאפשר מזיגה של המשקה ללא חשש.הקנקן מכיל גם מסננת לחליטת קפה או תה,  הוא ניתן לשטיפה במדיח כלים.ומגיע בצבעים שונים.

אילו סכנות הוא מונע: כוויות, וכמובן את הסכנה של לשתות קפה שלא שמר על הטמפרטורה שלו.

מחיר: כ-350 ש"ח.

 

 

6. מחדד גזר

למה זה טוב: מחדד ירקות, מבית "מנקי ביזנס", ללא סכין או קולפן חשוף, מחדד גזר מציע לכם קילוף אומנותי של הגזר שלכם, אבל לא רק -  אפשר להשתמש בו גם למלפפונים. האביזר דומה למחדד גדול, עשוי פלסטיק, ניתן לשטיפה במדיח כלים ועתיד לייצר לכם קילופי גזר אומנותיים.

אילו סכנות הוא מונע: אחד הירקות הקשים לחיתוך הוא הגזר. המכשיר הזה יסייע לכם לעשות זאת בלי להיחתך.

מחיר: כ-40 ש"ח

 

 

7. מחזיק כף על סיר

למה זה טוב: זה תמיד קורה, מניחים את כף הערבוב לרגע קטן על הסיר והיא מתעופפת ומשפריצה רוטב אדום על כל ארונות המטבח ובמקרה הגרוע נוחתת על הרגל שלכם או של מי שנמצא במטבח.ההמצאה הזאת תפתור לכם את הבעיה.המעמד הזה יגרום לכף לשכב בבטחה על הסיר ללא יכולת להפוך לנדיה קומנצ'י.

אילו סכנות הוא מונע: הרבה בלגן, כוויות וחבלות.

מחיר: כ- 40 ש"ח.

 

 

8. קולפן 3 ראשים מתחלפים

למה זה טוב: הקולפן היוקרתי והמעוצב, מבית joseph josephמאפשר שלושה סוגי קילופים שונים תוך כדי הגנה על האצבעות.בסיבוב כפתור תוכלו לעבור מקילוף ירקות ופירות באופן הקלאסי לקילוף משונן או לקילופים ארוכים במיוחד.

אילו סכנות הוא מונע: חתכים.

מחיר: כ-90 ש"ח.

 

 

9. כף מדידה מגנטית

למה זה טוב: פחות יעילה נגד סכנות בריאותיות, אבל גם מוצרים שהולכים לאיבוד בדיוק ברגע שצריכים אותם הם סכנה לבשלנים. כפית המדידה המגנטית נדבקת על המקרר, יכולה להחזיק את ציורי הילדים, ולהיות שם ברגע שבו אתם חייבים כף מדידה.

אילו סכנות היא מונעת: אפייה לא מדויקת זו סכנה גדולה מאוד במטבח

מחיר: כ-20 ש"ח.

 

 

10. פח אשפה אלקטרוני

למה זה טוב: באמת חלום -  פח אשפה אוטומטי שנפתח כשאתם מתקרבים, ללא מגע.הפח שמגיע בעיצוב נירוסטה ובגדלים שונים יזהה תנועה ויפתח לבדו, כך לא תצטרכו להיאבק עם הרגלית בדיוק שהידים שלכם עמוסות באשפה.

אילו סכנות הוא מונע: אחד הדברים הכי מגעילים זה לגעת בפח האשפה. ראו עצמכם בטוחים מפני החיידקים שסביבו.

מחיר: בהתאם לגודל, מ-400 ש"ח ועד 700 ש"ח.

 

 

את הכלים והאביזרים ניתן לרכוש ב"עלמא: דברים בסגנון" בית חירות, חנויות האינטרנט, chefs , gimik, ו-soho, ובחנויות נבחרות ברחבי הארץ של כלי בית ואבזרים לבית ולמטבח.