אני מודה ומתוודה- אני רחוקה מלצרוך מזון בריא או לשתות מים או כל משקה אחר שנחשב בריא. אני גם לא ממש אוכלת מאוזן. ולא כי אני לא חושבת שזה חשוב ויעיל- להיפך- אני לגמרי מודעת לכמה זה חשוב בעיקר בקיץ לאכול בצורה נכונה ולשתות מספיק אבל האמת היא שאני פשוט עצלנית.

אם מישהו היה מכין לי ארוחה בריאה שלוש פעמים ביום ודואג לי גם לשתייה בריאה בכל פעם שהיתי צמאה במקום כוס משקה מוגז  אין לי ספק שהיתי מקפידה.

אבל עד אז.. אני הולכת להורים שלי. הם מקפידים על אוכל מבושל, ארוחות בריאות ולא פחות חשוב- לשתות בריא. וגם אם אני אוכלת שם פעם ביום או יומיים אני תמיד מרגישה קצת יותר טוב עם עצמי ומבינה שמתישהו אצטרך גם אני לעשות את השינוי.

הרבה אנשים, ואני ביניהם, ממעיטים בחשיבות של הצורך לשתות בריא וחושבים שרק מים יכולים לתרום נוזלים לגוף. כאחת שממש לא אוהבת לשתות מים אני די בבעיה. הבעיה הזו, נפתרה היום כשבאתי לאכול צהריים אצל ההורים ונתקלתי בבקבוק מיץ חמוציות של המותג ocean spray . עד סוף הארוחה הבקבוק כבר היה ריק ואני הופתעתי לגמרי שלא הכרתי את המשקה הזה קודם לכן.

זכרתי במעורפל שקראתי במקום כלשהו על שתיית מיץ חמוציות כאשר סובלים מדלקות במערכת השתן אבל שיטוט מהיר ברשת גילה לי שהמשקה הזה טוב לעוד המון דברים, מיץ חמוציות (וחמוציות בכלל) טובות לכליות, מקלות על סימפטומים של דלקות בקיבה ועל צרבות, עוזרות להילחם בזיהומים ודלקות שונות בגוף (לא רק במערכת השתן) ומה ששכנע אותי סופית- כאילו כל מה שקדם לכך לא מספיק - מסייעת בהאטת תהליך ההזדקנות של הגוף. רק בשביל זה אני מוכנה לשתות בקבוק אחד ביום לפחות.

הסיבה שלא טעמתי את מיץ החמוציות עד היום בצהריים כשהברירה היתה זה או כוס מים היתה שמשומה מיץ חמוציות הצטייר לי כמו משהו שמשלבים עם אלכוהול במסיבה או משקה שמבוגרים שותים כשהם חולים או מנסים להצטייר כבריאים. וכמה שטעיתי!

מדובר במיץ ממש טעים! .גם המיץ הרגיל- חמוציות קלאסי וגם המשקה הדיאטטי- חמוציות דיאט. אני אישית מעדיפה דיאט אבל החלטתי לעצור בדרך הביתה מההורים בסופר לקנות בקבוק אחד דיאט עבורי ובקבוק אחד רגיל - לבדוק את תגובת הילדים. הילדים שלי שלא כמוני מאוד אוהבים מים ופחות מתחברים למיצים ושתייה אחרת אבל ברגע שמהלתי להם את המיץ במעט מים הם שתו בהתלהבות ואפילו הכנו ארטיקים קרירים ובריאים ללא חומרים משמרים.

אז זה לא שאני פתאום אתחיל לאכול בריא ומאוזן או לשתות יותר מים אבל לפעמים שינוי אחד קטן עושה הבדל גדול, ואם אני אשתה מיץ חמוציות בכל יום זו כבר התקדמות מאשר לשתות מיצים עם חומרים משמרים או שתייה מוגזת.