יום האהבה הלוקאלי מתקרב לו בצעדי ענק ואנחנו יודעות על מה את חושבת. מצד אחד ממש לא בא לך לחזור על הטעות של השנה שעברה ולשלם מאות שקלים על מסעדת שף מפונפנת, שלא ממש יצאת ממנה שבעה או מסופקת. מצד שני, את גם לא ממש רוצה להעביר עוד ערב מול הטלוויזיה במה שנקרא "נטפליקס וצ'יל", כמו כל יום אחר בשבוע. נכון, כל הרעיון הוא להעביר את היום הזה בחיק החצי השני שלכם, אבל זה לא אומר שאי אפשר לעשות משהו שיוציא אתכם מהשגרה היומיומית ויהפוך להיות ערב שתזכרו בעוד זמן רב.

בניסיון לצאת מהבנאליות המעיקה, מבלי להעמיס קיטשיות מיותרת אך גם בלי לוותר על הרומנטיקה, אספנו לך חמישה רעיונות שווים ולא קלישאתיים שיתאימו לבילוי כיפי עם בן או בת הזוג.

1: אהבה עוד יותר גדולה

יום האהבה הוא יום מצוין לחלוק את האהבה שלכם עם אחרים – גם עם ההולכים על ארבע. אפשרות מקורית אך לא פחות מחממת לבבות לבילוי בט"ו באב היא לבקר באחת העמותות לבעלי חיים, ולחגוג את האהבה שלכם בהרחבת המשפחה עם כלב או חתול שיהפוך להיות חלק מהבית האוהב שלכם. אם זו מחוייבות שעדיין מרגישה קצת גדולה עליכם, אתם יכולים להסתפק בכמה שעות התנדבות באחת מהעמותות האלה, אשר רבות מהן קורסות כיום תחת הנטל ובוודאי ישמחו שתגיעו לעזור. מה יותר מתוק ונעים מלהתכרבל ולשחק עם חתולים וכלבים שרק מחכים למישהו שיוכלו לאהוב?

ללכת לעמותת בעלי חיים ולאמץ כלב או חתול

2: השף הפרטי שלך

במקום לצאת לארוחת ערב יקרה יחד במסעדת שף מבוקשת עם עוד המוני אנשים, קחו על עצמכם אתגר להכין ארוחת אה-לה-שף, אצלכם במטבח. בחרו מנות מפונפנות ומעוצבות שבן או בת הזוג שלכם אוהבים במיוחד, היכנסו למטבח ועשו כמיטב יכולתכם. כמובן, אף ארוחת שף לא תהיה שלמה בלי קוקטייל כיפי ומיוחד לצידה – מיץ חמוציות עם קצת וודקה וכבר יש לכם הצלחה מפתיעה אחת בארוחה. נכון, סביר להניח שתפקששו קצת (או ממש) בדרך, אבל זה חלק מהכיף – במקרה הכי גרוע תצאו עם קוריוז מצחיק על הפעם בה ניסיתם את מזלכם כשפים, ותהיו בטוחים שרק בעצם הניסיון וההשקעה יש משהו רומנטי להפליא.

לבשל ארוחת שף בבית

3: לאתגר את הזוגיות

אחד מהטרנדים הלוהטים ביותר בתחום הבילויים בארץ הוא ללא ספק חדרי הבריחה (אסקייפ-רום). כיום ניתן למצוא עשרות חדרי בריחה בכל הארץ, כשלכל אחד מהם סיפור ונושא משל עצמם - למשל אבירי השולחן העגול או שר הטבעות. כדי להפוך את הבילוי לעוד יותר מהנה, מומלץ להציע לזוג חברים אחד לפחות להצטרף אליכם לחוויה שבטוח תהיה משעשעת ומהנה.

ללכת לאסקייפ רום

4: לילה במוזיאון

סביר להניח שגם אתן לא ממש זוכרות מתי הייתה הפעם האחרונה שביקרתן במוזיאון, בטח שלא במוזיאון בארץ. בילוי תרבותי שכזה יכול להיות פתרון נהדר לזוגות שרוצים לצאת מהשגרה של מסעדות ופאבים. כדי להוסיף טוויסט הרפתקני ואפילו רומנטי לעניין, תוכלו להכין זה לזו חידות הקשורות למוזיאון ולתערוכות המוצגות בו, ולהפוך את זה למעין תחרות קטנה וחמודה ביניכם. בסוף הערב, המנצח יכריז מה הוא מעוניין לקבל כפרס, למשל משקה בבר הצמוד או מסאז' בבית.

משימה זוגית במוזיאון

5: שולחן לחמישה

אתם אולי כבר מצאתם את האחת או האחד בשבילכם, אבל סביר מאוד להניח שיש לכם חברים רווקים שמייחלים להיות בזוגיות דומה לשלכם. נצלו את ההזדמנות של היום הרומנטי בשנה כדי להזמין את כל החברים הרווקים שלכם למפגש כיפי בבית. כל אחד ואחת יביאו איתם נשנוש או משקה אהוב, כדי שלא תצטרכו לטרוח יותר מדי על ההכנות ופשוט ליהנות בחברת האנשים האהובים עליכם, ולא רק הרומנטיים. במקרה הכי גרוע ביליתם עם חברים, במקרה הטוב הרווחתם מקום בגן עדן על שידוך או שניים.

ערב עם החברים הרווקים

לימור בן חיים, דיאטנית קלינית, יועצת תזונה ואורח חיים בריא - אושן ספריי

לא סתם אדום הוא צבע יום האהבה. הוא מסמל תשוקה, אהבה וחשק. הצבע האדום גם מעלה את דופק הלב, דבר הגורם לנו עוררות והתרגשות. משקאות אדומים, פירות אדומים וגם שוקולד (מריר) עטוף בנייר אדום נוצץ יכולים גם להוסיף תשוקה, גם לחזק את הבריאות וגם לעשות לכם טעים בפה. אל תשכחו לאהוב גם שאר השנה!