אז עכשיו שגיליתי את האפליקציה הזאת שאיתה אפשר גם להתאמן בקטנה (ותכלס גם בגדולה אם נסחפים) החיים שלי מה זה נראים אחרת. אני מרגישה חרוצה וחטובה.

 אוי איך אני אוהבת את ההרגשה העילאית הזאת.

 

תמיד הייתי נראית לסביבה כמו "מכורה לספורט"...  אחת כזאת שהולכת להתאמן על חשבון דברים אחרים שנראים לאחרים יותר חשובים (לעשות שופינג, לסדר את הבית, ועוד ענייני בית!!!!).

לא שאכפת לי איך אני נראית לסביבה, אבל האמת היא שלפחות בפני עצמי אני לא מודה בזה.

 

 אני לא מכורה!!!

 

 ואני ממש לא שמה את הספורט לפני הכל! אני תיכף אספר לכם איך הוא יכול להשתלב בסדר יום בלי לוותר על שום דבר אחר, אף משימה אחרת.

 

זה לא שבכל רגע אני יכולה להפסיק לעשות ספורט (ניסיתי – אני לא!!!) אלא שהסביבה רואה את הויתורים רק על פני השטח ולא רואה שאני פשוט מספיקה גם....  וגם.... וגם... וגם.

 

החיים שלי הם מרתון אחד מתמשך.

אז איך אני עושה את זה? מתזמנת.

אם צריך לעבוד שעות נוספות אני מסדרת ככה שיישאר לי חלון לעשות בו ספורט או בבוקר או כשאני חוזרת . אם צריך לסדר את הבית אני מסדרת אותו קצת פחות...  סתם...  אני מסדרת את הבית בין לבין ואם אני צריכה לעשות שופינג אני הולכת לספורט או עושה ספורט בבית ואח"כ הולכת לשופינג ותאמינו לי שאחרי ספורט עושים פחות שופינג . אז זה גם משתלם ..

                                                                          

למשל,  אחרי יום עבודה, שאצלי הוא לא קצר,  אני חוזרת הביתה, נותנת נישוקים וחיבוקים לילדים עושה לי קפה טורקי קטן להתעצמות ואנרגיות טובות וחזקות, עוצמת עיניים (כדי לא לראות את הבלאגן שמחכה לי) עולה על בגדי ספורט ועושה אימון קצר.

כל זה יכול לקחת רבע שעה כולל זמן התארגנות אם אני ממהרת.  אם יש יותר זמן אפשר להנות מאימון קצת יותר ארוך ומושקע.

 

באפליקציית ZUZUיש מדרג של אימונים, וכל אחד יכול להתאמן לפי הזמן שיש לו. אם "נסחפתי", וזה קל להיסחף, אני נהנית מ-35 דקות אימון נפלאות שנותנות אנרגיה, וזה אומר שאחרי האימון אני פנויה לכביסה, למדיח, לסידורים, להסעות ועוד ועוד- הרי תמיד יש עוד.

 

למרות השימוש הקבוע שלי באפליקציה,זה לא אומר שהפסקתי להתאמן במכון הכושר ובסטודיו. אני פשוט יכולה להתאמן יותר. וכמה שיותר הרי זה משובח. לא?

 

תגידו לי את האמת - 14 דקות אימון ביום באמת לא ישאירו לכם זמן לשאר  המשימות והתפקידים שאנחנו צריכות  למלא?

 

טוב מי שמדברת..  אני מוכנה גם לישון פחות בשביל להספיק יותר.

 

אני יודעת שכל מה שצריך זה פשוט להתחיל. עושים את הצעד הראשון ומשם ממשיכים... אז פשוט תתחילו ותאמינו לי אחרי 7 דקות תרצו עוד... ומה שכיף באפליקציה זה שאם אתם ממשיכים לאימון נוסף הוא יכול להיות שונה לגמרי מהקודם; לעבוד על חלקים אחרים בגוף ברמת אינטנסיביות אחרת.  והכי חשוב זה שנשמרת ההרגשה הטובה שהצלחתי לעשות משהו טוב בשביל עצמי היום.

 

תענוג!!  

אז תתחילו לzuzu