לא יודעת מה אתכן אבל מבחינתי כל דבר שמתרחש מחוץ לארבעה קירות כבר מרחיב לי את הלב ועושה לי מצב רוח טוב יותר. אז הנה כמה אופציות לפעילות גופנית מחוץ למכון הכושר זולות יותר וכאלה שישברו לכם את שגרת האימונים והשגרה. 
 
עוד באון לייף:
גלשן חתירה - "סאפ"
 
יתרונות:
אימון נפלא לכל שרירי הגוף בו זמנית. בנוסף, ההתמודדות עם העמידה על משטח לא יציב מחזקת את השרירים המייצבים החל מאלו הנמצאים בכף הרגל ועד לאלו הממוקמים באזור האגן, בטן וגב. יש משהו מאוד מדיטטיבי בפעילות הזו ולכן היא גם מרגיעה ומשפרת יכולות ריכוז.
 
חסרונות: 
פעילות גופנית שמתבצעת בבגד ים, היא בהחלט עניין מאתגר כשלעצמו. לא מומלץ אחרי הג'חנון של שבת בבוקר.
 
מה הרווחנו? שריפה של כ-350 קלוריות בשעה.
 
 
 

ריצה/הליכה בתוך המים

יתרונות:

אימון שיכול להתבצע בבריכה או בים כאשר גובה המים מגיע עד מעל למותניים השילוב של הריצה או הליכה המוכרות לכולנו יחד עם התנגדות המים מייצרים אימון ארובי מעולה בלי העומס הקיים על המפרקים בפעילויות אלו כאשר נעשות על הקרקע. בנוסף , התנגדות המים יוצרת עומס גדול יותר על השרירים אשר נאלצים לדחוף את המים כדי לנוע קדימה ולכן נוסף כאן גם מימד של חיזוק השרירים תחת התנגדות , אשר לא קיים בהליכה או ריצה רגילים.
הפעילות הזו נפלאה עבור כל אחד מאתנו, אבל יתרון נוסף ומשמעותי - שהיא מתאימה גם למי שסובלים מבעיות גב או ברכיים אשר עלולות למנוע מחלקנו לרוץ או ללכת באופן מאומץ.

 

חסרונות:

הליכה או ריצה במים נשמעות כמו פעילות קלילה וידידותית אבל עשויה להתגלות כמאתגרת מאוד אם נתייחס אליה כאימון לכל דבר. יש באימון הזה משהו מאוד סיזיפי לטעמי על אף ששריפת הקלוריות בו מוגברת .

 

מה הרווחנו? שריפה בממוצע של כ-540 קלוריות לשעה אם הולכים וכ- 680 קלוריות בשעה אם רצים. (כמובן שהקלוריות תלויות ברמת המאמץ).

 
כדור עף חופים
 
יתרונות: 
למעשה זהו אימון אינטרוולים מחזק ביותר. דורש הרבה עבודה של שרירי הרגליים והישבן יחד עם כוח מתפרץ. הריצות על החול מעלות את הדופק ושורפות יותר קלוריות מאשר אותה פעילות על קרקע יציבה וגם מחזקות את השרירים המייצבים - כך שהרווחתם מכל הבחינות. החלק הכי מגניב הוא, שאנחנו אפילו לא מרגישות שאנחנו באימון מאחר ומדובר במשחק בסופו של דבר.
 
חסרונות:
לא מיועד למי שלא אוהבת חול בתוך התחתונים
 
מה הרווחנו? שריפה של כ-500 קלוריות בשעה.
 
טיולים רגליים  
 
יתרונות:
השילוב של פעילות גופנית יחד עם יציאה לטבע עושה נפלאות לא רק לגוף אלא גם לנפש. כל פעילות שנעשית בחוץ מסיטה, לפחות באופן חלקי, את תשומת הלב שלנו מהפעילות עצמה אל הנוף שסביבנו. 
 
עצם ההליכה בחוץ כבר עדיפה על ישיבה על הכורסא אבל אפשר גם להפוך טיול רגלי לפעילות מאתגרת שמשפרת גם כושר אירובי וגם מחזקת את הגוף – הכול תלוי במסלול שבחרתם, דרגת הקושי שלו וקצב ההליכה שלכן.
 
חסרונות:
פעילות שמשום מה פותחת את התיאבון. רוב הטיולים הופכים מהר מאוד למסע חיפוש אחרי הספוט המגניב ביותר להתיישב לפיקניק, כך שבמתמטיקה הפשוטה הפעילות הזו עלולה להיגמר בהכנסה קלורית לא קטנה - מה שמחטיא מעט את המטרה לשמה יצאנו מלכתחילה.
 
מה הרווחנו? שריפה של כ-375 קלוריות בשעה. 
 
טיול רגלי. היזהרו מפיתויי הפיקניק. צילום: רונית כהן ואורי טאוב
 
רכיבת אופניים 
 
יתרונות: 
רכיבה על אופניים מחזקת ומחטבת את שרירי הישבן והרגליים. כדי למקסם את יתרונות הרכיבה גם לשיפור הכושר האירובי וגם לחיזוק משמעותי יותר של השרירים, מומלץ לשלב אינטרוולים של הגברת מהירות והאטה לסירוגין או עבודה עם עומס משתנה ע"י העברה להילוך כוח.
 
חסרונות:
כולם כבר עושים את זה. השבילים מלאים ברוכבים שמתאמנים לתחרות או מרוץ כלשהו – מה שעלול להלחיץ את הרוכב החובב, כשהוא נתקל בקבוצת רוכבים שחולפת על פניו במהירות של מטוס סילון .
 
אם במקרה תתאהבו ותחליטו להפוך יותר רציניים בעניין הרכיבה תגלו שזה הספורט שגורר אחריו הכי הרבה הוצאות על גאדג'טים (למה אתן חושבות שגברים מתים על זה?)
 
מה הרווחנו? שריפה של כ-400 קלוריות בשעה. 
 
שחייה 
 
יתרונות:
אימון מצוין לכל הגוף עם דגש על פלג גוף עליון והפעלת עומס קל על המפרקים ביחס לכל אימון אחר. זהו אימון שאם מתמידים בו משפר קואורדינציה ומחזק את שרירי הליבה ולכן גם משפר את היציבה שלנו.
 
חסרונות:
כלור בעיניים ובנות נטולות צלוליטיס שעומדות ומתמתחות על שפת הבריכה.
 
מה הרווחנו? שריפה של כ-425 קלוריות בשעה. 
 
הספורט הכי ידידותי למפרקים, שחייה. צילום: אוסף פרטי
 
רולרבליידס
 
יתרונות: 
אימון ארובי נפלא אשר בניגוד לריצה אינו מעמיס על הגב והברכיים. הצורך לשמור על איזון מחזק מאוד את שרירי הליבה.
 
חסרונות:
סימנים כחולים ושפשופים על הברכיים - זה הכי לא קיץ 2014.
 
מה הרווחנו? שריפה של כ-800 קלוריות בשעה.
 
ושיהיה קיץ מחטב ונפלא לכולנו.