כך אני מוצאת את עצמי מדי פעם מסדרת דייסת שיבולת שועל אפרפרה ולא אטרקטיבית למראה בצורה של הר געש; מהנדסת חביתות לצורה של צב או דובי; ויוצרת פרחים ושמש מפלפלים ומלפפונים חתוכים. וזה עובד. זו הסיבה שאני מחפשת באופן מתמיד גדג'טים חדשים ומדליקים. הנה כמה שדגתי לאחרונה ברשת:

 

פינגר פוד לילדים

 

הרע, הטוב והמנחם -                          

מיומנה של אישה מודרנית

מי מאיתנו לא רודפת סביב הזנב של עצמה? למיטל נבון יש פתרון אחד מצוין בשבילכן.

להמשך קריאה

 

 

 

ילדים אוהבים אוכל קטן ומסוגנן. בעצם לא רק ילדים. תחשבו על אותן מנות קטנות בגודל ביס שמחלקים באירועים, זה כיף אמיתי ואסתטי להפליא.

 

אז לשם כך קבלו את ה-TOAST STRIPS STAMPER: חותך רצועות של טוסטים שהילדים ישמחו לטבול או למרוח עליהם ממרחים שונים בצבעים מגוונים.

 

דמיינו מה אפשר לעשות: להכין קלידים של פסנתר עם ממרח גבינה לבנה וממרח זיתים שחורים; למרוח כל פיסה בממרח שונה – טחינה, אבוקדו, טונה, גבינה לבנה, חומוס, גבינה צהובה, ועוד.

 

 

להשיג כאן

 

טובל עוגיות

עם יד על הלב: האם יש דבר מבאס יותר מלטבול עוגייה שווה במשקה חם ולאבד אותה בפנים? זה lose-lose situation, גם התפוררה העוגייה וגם הלך הקפה. אז יש פתרון גאוני: טובל עוגיות מקצועי או בשמו הלועזי The diper. מתקן זעיר שישמור לכם על העוגייה בתוך המשקה ויחזיר אותה טבולה ורטובה בדיוק במידה. יאמי.

 

להשיג כאן

 

מנשא לעוגייה

ואם כבר בעוגיות עסקינן, אז סדר חשוב שיהיה: בעזרת מנשא העוגייה החביב הזה תוכלו להגיש קפה או תה עם עוגייה אישית, מבלי צורך בצלוחית הגשה. זה גם טוב לדיאטה – עוגייה אחת ודי.

 

להשיג כאן

 

אקדח קטשופ

לא מומלץ לתת לילדים אקדחים, גם לא בתור צעצועים, אבל דווקא אקדח הקטשופ The Condiment Gun יעלה חיוך ולא יעשה שום נזק (טוב, אולי חוץ מכתמי הקטשופ על המפה והבגדים). אפשר לרכוש כמה אקדחים ולמלא ברטבים שונים: מיונז, חרדל, ברביקיו וכך הלאה ולהגיש לשולחן. 

 

להשיג כאן

 

חביתה בהתאמה אישית

בכל בית זה קיים: כל אחד מעדיף את הביצה שלו עשויה אחרת. אחד אוהב עין, השני מקושקשת והשלישית אומלט, הרביעית רוצה חביתה עם בצל וכך הלאה והלאה... עכשיו אפשר להכין את הכל בו זמנית ובקלות בעזרת המחבת המחולקת Compartment Frying Pan. אפשר לזרום עם הרעיון ולהכין במקביל שקשוקה וצ'יפס, שניצל ומוקפץ, קציצות ופטריות, טוב הבנתם את הרעיון.

להשיג כאן

 

קליפסים לירקות בגריל

מכירים את זה שאתם מנפנפים על האש ופיסות קטנות של אוכל נופלות בין סורגי הגריל ישר לתוך הגחלים? לא חבל על האוכל ועל המאמץ? בדיוק פה נכנסים לתמונה הקליפסים הגאוניים המיועדים להידוק של כמה פיסות ביחד, בדגש על ירקות (בטטה, קישוא, זוקיני, חציל, גזר ועוד). משבצים יחד כמה רצועות וצולים יחד מבלי לאבד בדרך אף חתיכה.

 

להשיג כאן