ברגל ימין - צעצוע המין ההזוי בעולם

אלו מכן שחושבות שהן ראו הכל - ואגינות מלאכותיות שיוצרו לפי איבריהן של כוכבות פורנו, ליפסטיק רוטט וברווז גומי עם פין – יש לי משהו שיפיל אתכן. הדבר הבא בעולם צעצועי המין הוא כף רגל מסיליקון שהוא גם ואגינה. כף הרגל מעוצבת ככף רגל נשית ואפילו מגיעה עם לק פרנץ' תואם. היוצרים של הדבר הזה קוראים לו  vajankle The, שם קליט לכל הדעות.

 

לחובבי כפות הרגליים: צעצוע מין ופטיש

 

התגובות נעות בין זעזוע לשעשוע, אבל ברצינות, למה אנשים מזועזעים כל כך? כל חנות לצעצועי מין מתהדרת בשורה של מוצרים שאינם שונים בהרבה, כמו: בובות מין מתנפחות, ואגינה בתוך פנס שניתן לקחת בתיק,  פה מסיליקון ועוד ועוד. איברים של נשים (ושל גברים) נחתכים מהמקור ומשמשים לסיפוק מיני. הרי מתייחסים אלינו כמו קבוצה של איברים, ואיזה מהם יכולים לתת תועלת ומתי, אז מה הפלא שמוציאים צעצוע מין כזה?

 

 

חוטפי עריסות או פדופילים?

בבריטניה התפוצצו עכשיו שתי פרשיות של "מערכות יחסים" בין גברים מבוגרים לנשים צעירות שהינן קטינות שברובן אין מילה על גיל הסכמה, הסכמה מודעת או בכלל משהו חוץ מאיזה גבר-גבר הוא או "גנב עריסות".

 

הנסיך אנדרו מואשם בבעילת קטינה בת 17, אחרי שסורסרה, הותקפה ואף קיבלה תשלום מידיו לאחר המקרה. ג'ימי פייג' בן ה-71 מלהקת לד זפלין החל לצאת עם אישה צעירה בת 25 מה שהעלה מהאוב את חברתו לשעבר בת ה-14(!!!) איתה ניהל "מערכת יחסים" שלוש שנים בעודה קטינה. שני המקרים האלו עוררו  גל של כתבות על נושא הפרשי הגילאים ושאלות בנוסח "האם היית יוצאת עם גבר מבוגר?". כאילו אלו באמת השאלות שצריכות להישאל אחרי שני המקרים.

 

מערכת יחסים או פדופיליה. הנסיך אנדרו עם וירג'יניה רוברטס בת ה-17

 

איפה האחריות על הגברים האלו בין כל מכבסת המילים? אין כזה דבר מערכת יחסים עם נערה בת 14 - רק ניצול מיני שגובל בפדופיליה. לא מדובר כאן בנסיך סורר, אלא בגבר מבוגר שהסתובב עם פדופיל מורשע שסיפק לו נשים צעירות. אגב, את הנערות הוא כינה "ג'יין דו, 1, 2 ו-3". כל הגברים האלו עשירים, חזקים ומגובים בסוללות עורכי דין, הבנות צעירות, חלקן צעירות מאוד וגם אם היו רוצות להתלונן - איך יעשו זאת כשכל העיתונים מגבים את התוקפים?

 

ג'ימי פייג ובת זוגו הנוכחית בת ה-25

 

איך סטודנטית בקולג' צריכה להיראות?

נשים צעירות נתונות ללחצים כבדים במוסדות אקדמאיים - השילוב בין החיים הבוגרים והיציאה מבית ההורים, מבחנים עבודות וכו'. זאת אף מבלי לדבר על אחוזי התקיפות המיניות בקולג'ים בארה"ב, שנחשבים לבעיה לאומית, כזו שזכתה אפילו להתייחסות מהנשיא אובמה.

 

 

אז אם זה כל זה לא מספיק, לנשים אמריקאיות יש גם את בתי האחווה על הראש. בית האחווה שתשתייכי אליו קובע את מעמדך החברתי, הקבוצה איתה תתחברי וגם נטוורקיטנג ביציאה מקולג'. מייל מטורף של אחת מראשי בתי האחווה המבוקשים דלף לאינטרנט וחושף לא רק מהן הדרישות החולניות שהחברות צריכות לעמוד בהם אלא גם איך סטודנטית אמריקאית אמורה, כביכול, להיראות. איפור "טבעי" שכולל מינימום 7 מוצרי איפור שונים, שיער בצבעים מוגדרים, שיזוף, ביגוד וכמובן משקל. מסתבר שגם אם את נחשבת רזה, עלייך לשים מחטב כדי שלא יראו נפיחות כלשהי. לא נראה שמישהי יכולה להתרכז בלימודים כשיש לה משטר טיפוח יום יומי שלא מבייש מועמדת למלכת יופי לפני תחרות. מי שלא עומדת בסטנדרטים האלו, אין לה מקום בבית האחווה. דיקטטורה ורודה, מישהי?

 

איך תלמידת בית ספר צריכה להיראות?

ואחרי הסיפור הקודם בטח לא תופתעו מהסיפור הבא. בית ספר לבנות בלבד בקנזס סיטי, ארה"ב החליט להחליף את כרטיסי הזיהוי של התלמידות באמצע השנה. למרבה ההפתעה, התלמידות ראו שהתמונה בכרטיס החדש עברה ריטוש - התמונות החדשות הציגו את הנערות עם עור פנים זוהר וחלק (כבר לא מספיק להיות בת 17 היום), רזות יותר ואפילו עם צוואר מוארך. הנערות בקושי זיהו את עצמן בתמונה וכמובן, הנערות התלוננו על כך והנהלת בית הספר בתגובה, התנערה וניסתה להאשים את חנות הצילום. בתוך כל זה טוב לדעת שהנערות דרשו לקבל את התמונות המקוריות שלהן, וחלקן אמרו שבעיניהן הן היפות יותר.

לפני ואחרי. עור פנים חלק וצוואר ארוך יותר

 

בנימה פחות טובה, מצער לדעת שטיפול פוטושופ לא נחסך מאף אחת, אפילו נערות צעירות עוברות ריטוש כדי שיתאימו לאידאל יופי בלתי מושג.

 

גברים בסאבווי – נקמת הנוסעות

אחרי העמוד האייקוני "גברים באוטובוסים" הגיע גברים במונית שירות, גברים ברכבת ישראל ועכשיו - גברים בסאבווי. בעמוד התפרסמו תמונות יומיומיות של גברים משתלטים על כיסאות ועל המרחב הצפוף ממילא בתחבורה ציבורית. אישה ניו יורקית אמיצה החליטה שנמאס לה מצמצום המקום הכפוי ומההתפרשות הלא מוצדקת של גברים על המושבים הצפופים והתעמתה עם גברים הנוסעים בסאבווי. התמונות מדברות בפני עצמן, למקרה שהתנועה לזכויות הגבר תאשים אותנו, חלילה, בפגיעה אנושה בחופש המרחב של גברים. 

 

 

כשנשאלו ישירות על התופעה שקיבלה את הכינויMenspreading  (גברים מתפרשים) גבר אחד הודה שאין להם הצדקה אמיתית לשבת ככה, בניגוד לטענה הרווחת שגברים "חייבים" לפשק רגליים. כמובן שהכל מתועד ואפילו ישנן מדידות מדויקות של כמות המקום שגברים מסוימים תופסים. תגובות הנוסעים והנוסעות מעניינים מאוד. מהפתעה, להתגוננות ולפעמים גם להבנה.