הדבר הראשון שעלה לי כשחשבתי על נשים מבוגרות עם העדפה לבחורים צעירים זאת אמא של סטיפלר, שלימדה את אחד החברים שלו באמריקן פאי על כל רזי המין, וכך נולד לו הכינוי וקטגוריית הפורנו "מילף", בתרגום חופשי - "אמא שהייתי רוצה לזיין".

אח"כ גם נזכרתי בסרט "הבוגר", ובגברת רובינסון שמפתה בעקשנות את בנג'מין - למרות שהוא נוצר שני עשורים לפני. הסרט וגם הבחור.

עלו בי גם משפטים ישנים נושנים כמו "אישה מגיעה לשיא פריחתה בגיל 40, והגבר בגיל 20". זה לא אומר לי כלום, מכיוון שאני לא חושבת על אנשים כפרחים, אבל כן הרגשתי בתוך תוכי שהזיווג אכן נכון. מצאתי כמה נשים אמיצות ומעניינות שעזרו לי לשים את האצבע על זה.

"ברור לי שאלה גברים עם מאמי אישיוז"

אורית (שם בדוי), 40, "בנקאית בכירה הנראית צעירה בהרבה מ 40 שנותיה", צחקה למשמע נושא הכתבה. כששאלתי אותה מה מצחיק היא אמרה שזה נשמע מיוחד כזה, אבל זה לא, כי המון עושות את זה.

"רציתי להתראיין כי אני שומעת על כל מיניי תגובות מגעילות והרמות גבות, וכדאי להראות שזה משהו שגם ממש לא חריג, אפילו דיי טבעי."

אורית גרושה 3 שנים, פלוס 3 ילדים בוגרים.

רק מאז שהתגרשת התחלת לצאת עם צעירים יותר?

"כן, הייתי עם אותו גבר מגיל 17".

כל החיים! איך זה קרה לראשונה?

"הייתי בת 36. הכרתי מישהו בעבודה הוא עבד אז בתפקיד מקביל אליי. הוא היה בן 28, נראה טוב ומצחיק, אז התחלתי איתו".

שתי התכונות הכי חשובות! והיו לך התלבטויות בגלל הגיל?
"לא חשבתי על הגיל בכלל. בסופו של דבר זה נגמר כי הוא רצה להתחתן ולהביא ילדים, ואני לא בקטע בכלל. הם תמיד רוצים יותר בסופו של דבר".

נמשכת לצעירים

הם תמיד רוצים יותר, בסופו של דבר. צילום: shutterstock

והיום?
"אחרי שיצאתי עם הבחור הזה, שנשוי היום כבר ויש לו ילד - יצאתי קצת, ממש מעט, עם בני גילי. ההבדל זה שהמבוגרים מביאים איתם את כל תלאות החיים, כל השריטות מקשרים קודמים, כל החבילות שלהם. זה לא כיף".

זה לא בהכרח שלילי

"נכון אבל בא לי מישהו נקי כזה. לצאת איתו, להשתולל, לצחוק... היו לי חוויות מדהימות עם גברים צעירים. בלי משכנתא ומזונות. שלא נדבר על הגוף הצעיר... הם חתיכים יותר. אין מה להתיפייף. הכל שרירי, מתוח, יש כוח לעשות סקס כל הלילה... הרבה גברים בני 45+, גרושים, שרוצים זוגיות סתם כדי לא להיות לבד. הם אומרים שהם לא מאמינים באהבה. ואני כן מאמינה".

זה מבאס להיות עם מישהו שאומר את זה, זה מכבה.

"מאד מכבה, ואני לא רוצה להיות עם מישהו רק כדי לא להיות לבד, אני רוצה להיות מאוהבת. ואפילו שאני יודעת שזה יגמר מתישהו, יש את הפרק זמן הזה שאת חיה באיזושהי פנטזיה. וזה גם בסדר לא להזדקן עם מישהו. קצת נשארתי תקועה בגיל 19-20".

 

הו, מאמא: הגברים שנמשכים לנשים מבוגרות

"קמטים מאד עושים לי את זה. אני אוהב נשים שהשיער שלהן מתחיל להאפיר והן לא צובעות. זה סקסי בעיניי". נופר שדה שוחחה עם 3 גברים שנמשכים מאוד לנשים מבוגרות

לכתבה המלאה

 

למה?

"לא התפתחתי מינית עם הגרוש שלי, הכרנו והתחתנו, היינו מאד מאוהבים וזהו. זה דעך ומשכנו את זה. היו לי המון חוסרים, לא היה סקס טוב ולא היו ריגושים בכלל. אולי ב-4 שנים הראשונות".

את חושבת שכל מערכת יחסים היא כזאת? נידונה לדעוך ולהיגמר?

"אני לא רוצה לייאש אותך ולא אגיד את זה בחיים למישהי בגילך ורווקה".

זה שדברים נגמרים זה לא בהכרח דבר רע.

"נכון, אבל אני עשיתי את שלי, ילדים, דירה, קריירה..."

אז את יכולה ליהנות מהקשרים האלו במלוא העוצמה בגלל שכבר יש לך את הדברים האלו?

"בטח, יש לי הכל. אני לא צריכה כלום, אני לא צריכה מישהו שיהיה אבא טוב... מישהי צעירה כן צריכה, היא תחפש חבילה שונה לגמרי משלי. אני אחפש מישהו שנראה טוב, מצחיק, מפנק, סקס טוב..."

והם לא מתייחסים אליך כמו לאמא?

"לפעמים כן. אני גם מאד אוהבת לפנק ולבשל. הם באים לקחת קופסאות של אוכל.. אבל זה כיף, אני אוהבת את זה. ברור לי שזה גברים עם מאמי אישיוז".

"זה קצת כמו לאמץ כלב"

לילך (שם בדוי) עוד מעט בת 42, עובדת בסוכנות ביטוח: "התגרשתי לפני חודשיים ואני מאושרת".

טרי!

"כן, אבל רק פורמאלית. לא הייתי בזוגיות שנה וחצי. חיינו באותו בית, אבל לא תפקדנו כבעל ואישה. בשנה האחרונה שלנו כבר התחלתי לצאת עם בחורים, להכין את הקרקע... ובאתרי היכרויות, ברחוב, בכל מקום – כל הצעירים התחילו איתי. בני 30 פלוס.. יש אפילו חייל אחד שלא מרפה, אני כבר יוצאת עם מישהו והוא עדיין מחכה. אבל הפער כבר יותר מדי בשבילי, אני מרגישה כמו אמא שלו".

נמשכת לצעירים

יש חייל שלא מרפה. צילום אילוסטרציה shutterstock

זה מחמיא לך?

"ברור, מאד כיף. אני אגיד לך - זה כבר לא יהיה בינינו - אבל כשאישה מבוגרת יוצאת עם מישהו צעיר זה כמו לאמץ כלב. הוא מוכן לעשות בשבילך הכל!"

מעריץ אותך.

"מה זה מעריץ... כל פינה בגוף שלך. כל צעד שאת הולכת וממערכת יחסים שהייתי אחד הרהיטים בבית ומדיי פעם מנקים את האבק וקצת דופקים פה ושם, פתאום לחוות דבר כזה זה מדהים. אני לא מאמינה שאלה החיים החדשים שלי!

היינו 15 שנה ביחד, אבל הזוגיות נעלמה כבר אחרי 5 שנים. ההורים לא רצו שנתגרש, ומה יגידו, והבושה... אז ריציתי את כולם, אבל הפסקתי עם זה.

בן הזוג הנוכחי שלי צעיר ממני והכרתי אותו שבועיים אחרי הגירושין. הוא גר במרחק שעה נסיעה ממני, והוא אצלי לפחות פעמיים בשבוע. בקטע של הסקס... זכיתי! קודם כל בחורים צעירים נראים יותר טוב, וגם הם מחזיקים מלא זמן... שעות!

ממה שהכרתי מהגרוש שלי זה היה לבוא, לפתוח את הרגליים, תגמור, תלך. לא היה שואל אם נהניתי אם גמרתי, אם טוב לי... פה מעריצים אותי! גם בסקס. גם החברות אומרות לי שאני ממש נראית אחרת, שאני מקרינה אור".

"חברות שלי נגד זה"

נורית זילברשייד, בת 37, שחקנית: "הייתי נשואה הרבה שנים, בלי ילדים, והתגרשתי לפני 5 שנים. הייתי איתו מגיל 19, והוא היה גדול ממני ב-8 שנים. אחר כך היה לי חבר בגילי שחייתי איתו שנה, אבל הבנתי ששתי מערכות היחסים האלו לא היו טובות לי. הן גררו אותי לחיים מבוגרים יותר ממה שרציתי".

מה זה אומר?

"אני זוכרת, למשל, שנהגתי לשבת עם האקס והחברים שלו, וכל הנשים תמיד דיברו על הלידות שלהן והתווכחו על אפידורל – בעד או נגד או על משכנתאות. אני לא מסוגלת להיות בשיחות כאלה. התגרשתי כדי להימנע מהן!"

משעמם אותך?

"זה לא בראש שלי... הוא היה אומר לי "את צריכה שגם אנשים מסביבך יתגרשו כדי לא להיות בשיחות האלה". מעין חיים כאלה שהולכים לעבודה בבוקר, חוזרים בערב, רואים טלוויזיה, הולכים לישון... אני נורא צעירה ברוחי וחיה חיים בלי מסגרת, מאד אוהבת שינויים ונהנית מזה שכל יום הוא משהו אחר. אני גם לא רואה את עצמי מתחתנת שוב בקרוב או מביאה ילדים, אז זה היה מאד טבעי להכיר בחורים יותר צעירים. התחלתי בקטנה, 5-6 שנים יותר צעירים ממני, אחר כך זה נהיה 12-13 שנים".

ממש בחורים שעכשיו השתחררו מהצבא.

"יש אפילו אחד שעדיין חייל".

מעדיפה צעירים. נורית זילברשייד

היו לי חיים מבוגרים יותר ממה שרציתי. נורית זילברשייד

ומה ההבדל?

"זה כאילו לא יפה להגיד את זה אבל הם הרבה יותר חתיכים בגיל הזה... ואני באמת לא נראית בגיל שלי, נדיר שחושבים שאני מעל 30. אז ניגשים אליי בחורים צעירים באופן בדרך כלל. וזה מצחיק, כי אם מישהו בן 22 ניגש אליי וחושב שתפס אומץ להתחיל עם בת 28 ואני מספרת לו שאני בת 37 – זה עוד יותר מדליק אותו. אני חושבת שבחורים מאד אוהבים את זה כי זה מעלה להם את האגו, ונשים בגיל הזה הרבה יותר משוחררות מבחינה מינית".

משוחררות יותר?

"אם אני מסתכלת על עצמי, וגם על חברות – עם הגיל את יותר שלמה עם הגוף שלך, יותר פתוחה ואוהבת את עצמך".

למה את חושבת שזה קורה רק בגיל מאוחר? מראה צעיר יותר הרי נחשב יפה יותר, לא?

"זה מצחיק, גם גיסי אומר לי – תראי את הילדות בנות ה-15 האלה שמתביישות ללכת עם ביקיני והן נורא יפות, ומבוגרות יותר לא מתביישות. אני חושבת שזה בגלל החינוך שקיבלנו, אנחנו משתחררות ממנו לאט לאט עם הגיל. בתור נערות קצת מדכאים לנו את החיבור המיני".

איך הכרת את הבחור הצעיר הראשון שלך?

"הבנתי שאם אני חוזרת לדייטים אני רוצה להכיר מישהו צעיר כדי לא להיגרר לחיים המבוגרים. היתה פעם קבוצה בפייסבוק "בחורים שווים בין חברות". נכנסתי כדי להמליץ על אחי, וראיתי מישהו שמצא חן בעיניי שצעיר ממני ב-6 שנים. אז זה היה נראה לי הרבה, היום זה כלום. יצאנו שבועיים-שלושה וזה לא הסתדר - בלי קשר לגיל.

זמן קצר אח"כ הכרתי מישהו ברכבת. הוא היה חייל משוחרר, דיברנו, ושיתפתי אותו שאולי זה היה טעות לצאת עם מישהו שצעיר ממני. הוא אמר "אני דווקא אוהב לצאת עם בחורות בנות 35" ופה כבר הייתי עם מישהו שצעיר ממני ב-12 שנה. זה לא היה מחייב, אבל היינו חברים ממש טובים והכל היה מגניב כזה, הייתי צריכה להתגנב בלילה מאוחר לבית של ההורים שלו אחרי שהם כבר הלכו לישון ולפתוח את הספת נוער... לחזור לגיל הזה".

נשמע כמו לשחזר חוויות מגיל ההתבגרות, אבל עם איך שאת היום – שזה בטח הרבה יותר כיף.

"נכון, וגם במובן מסוים, לפצות על מה שהפסדתי. אחר כך המשכתי עם צעירים כי זה פשוט יותר כיף. הם נותנים יותר תשומת לב, מאד מעריכים את זה שמישהי מבוגרת מסתובבת איתם. הרבה נשים אומרות ההפך ממני, אבל אני חושבת שהדור הצעיר כבר גדל עם הידע של איך לספק אישה. אומרים שצעירים הם בלי ניסיון ולא יודעים לפעמים, אבל אני מרגישה שהחשיפה שלהם לסקס היתה שונה מהדור שלנו, הם יודעים יותר".

יכול להיות שמבוגרים חושבים שהם כבר למדו ויודעים מה צריך לעשות, אבל תכלס כל אישה זה שונה ותמיד יש דברים חדשים ללמוד. אז מישהו צעיר, במיוחד בשילוב עם מישהי מבוגרת ממנו ישמח ללמוד דברים חדשים בלי ענייני אגו

"נכון, זה ממש ככה. הם מתלהבים ללמוד וממש פתוחים לזה. עם שני בני הזוג שלי רציתי להוסיף צעצועים למיטה הם הגיבו ב"מה, אני לא מספיק טוב?" ועם הצעירים הם ממש מתלהבים וישר רוצים לנסות את זה. וזה לא רק סקס, לא בדיוק הגדרנו את עצמנו כזוג - אבל זה היה מאוד משמעותי עם אהבה וחיבור נפשי ורגשי מאוד חזק, אחד מהם עדיין החבר הכי טוב שלי".

איזה תגובות את מקבלת מהסביבה?

"בהתחלה אנשים היו מזועזעים ואמרו לי דברים כמו "את תלכי לכלא בסוף!"
ההורים שלי גם לקחו אותי לשיחות. אמרתי להם שנראה ש"הרבה יותר מפריע לכם שאני יוצאת עם בחורים צעירים ממני מאשר שהייתי בנישואים שלא היה לי טוב בהם" האמירה הזאת קצת העירה אותם. החברות שלי, בגדול, נגד זה. הן כל הזמן אומרות לי למצוא מישהו בגילי ולעשות ילדים".

כי את מבזבזת את הזמן?

"כי איך בחור צעיר כל כך בכלל יבין אותך ועל מה יש לדבר איתו?"

לא, כי בחורים מבוגרים מה זה מבינים ומכילים

"זהו, לדעתי, באופן כללי, בחורים בגלל לא מבינים אותך. אבל אם כבר צריך לבחור אז הצעירים מבינים יותר כי הם גדלו בסביבה פחות מצ'ואיסטית".

ולא מפרגנות לך על כל החתיכים?

"כן אבל גם על זה יש ביקורת, אחותי אומרת לי שהיופי תופס אצלי מקום יותר מדיי חשוב. אבל אז כשאני יוצאת עם מישהו שהוא לא חתיך היא אומרת "מה את יוצאת עם המכוער הזה?"

נראה לי שאת פשוט משתדלת תמיד לזכור שמה שחשוב זה שאת תרגישי טוב

"זהו, אני משתדלת להגיד את זה לעצמי, כי היו מספיק שנים שהלכתי עם מה שצריך ומה שציפו ממני, ועכשיו מה שחשוב לי זה שיהיה לי טוב".