חילופי זוגות – האם מדובר בסצינות מביכות בסרטי קומדיה סוג ז'  או שזה משהו שאנשים באמת עושים בחיים האמיתיים? אני דמיינתי מסיבת חילופי זוגות כאירוע סליזי בו אנשים עושים סקס בכל מקום ויש קערת קונדומים על השולחן. לא יודעת מאיפה השתחלה הקערה למוחי, אבל בדמיון שלי היא בבירור שם. יחד עם אנשים שנמצאים בזוגיות ארוכה ורוצים להכניס עניין וגברים שפשוט רוצים לזיין וגילו שיש בית בושת בחינם. האמנם?

כשחיפשתי 'חילופי זוגות' בגוגל, די מהר נתקלתי בפורומים בנושא, בעיקר לחיפוש פרטנרים. לצד הפוסטים שנראים כמו לוח מודעות, ניתן למצוא גם פרסומים למסיבות. לחצתי על פלאייר אחד בו הופיעו המילים – פנטהאוז יוקרתי, חדרים, בריכה, כיבוד עשיר חופשי וחוויה מטריפת חושים. החלטתי להתקשר. לטלפון ענה דני, מארגן האירוע. אמרתי לו שאשמח לראיין אותו. הוא בתגובה ענה שהכי טוב שאבוא ואראה בעצמי. מפה לשם – הגיע יום שישי בערב ואני בוחרת מה ללבוש למסיבת חילופי זוגות בתל אביב.

אספתי את מאיה, החברה הנהדרת והזורמת שלי, והגעתי למקום האירוע - בטיילת מול הים, על גבול יפו. עצרנו לנשום עמוק ועלינו למעלה. שתינו באנו בלי ציפיות, כי אין לנו שום תקדים לעסק הזה. בדרך ראינו זוגות-זוגות עולים לאותו המקום. ממש כמו בתיבת נוח רק מבושמים ועם שמלות צמודות. הגענו לקומה הנכונה, איש אבטחה פתח עבורנו את המעבר ויכולנו לשמוע את המוסיקה מבעד לדלת. שתי נשים קיבלו את פנינו, בדקו שאנחנו ברשימה והכניסו אותנו בתוספת "דני יבוא לפגוש אתכן בפנים". האווירה של מסיבה. רחבת ריקודים, מוסיקה חזקה, בר, חצאי אבטיחים לנשנוש, אורות צבעוניים. בשלב הזה מעט אנשים רקדו ברחבה ונראה היה שרוב האנשים עוד לא הגיעו. צמוד לרחבה היתה מרפסת, ושם ישבו זוגות וחבורות של זוגות על כיסאות בר, עישנו ושתו.

חילופי זוגות

הלבוש של כולם היה אלגנטי, כמו לחתונה רק הרבה יותר פורנוגרפי. טווח הגילאים הממוצע היה 35-50 ונראה שרבים מהם מכירים זה את זו והבחנתי בחיוכים וחיבוקים שהוחלפו. חלקם הסתכלו סביב, ספק בוחנים – ספק חוששים. אולי תמהיל של השניים. הלכתי להביא לנו שתייה מהבר ובחזור נתקלתי באישה שלבשה מעין תחתונים שהתחברו בחוטים דקים ואדומים לחזייה קטנטנה. מאיה אמרה שזה בטח לא נוח, ואני חשבתי לעצמי 'איזה יופי שיש מקומות ללבוש את הדבר הזה כי היא בטח לא יכולה ללכת ככה לשומקום אחר'.

המשכנו לשבת במרפסת, אני עם מיץ חמוציות והיא עם סודה, עוד לא מעיזות להיכנס פנימה – כשבחור ניגש אלינו וביקש אש, בבירור כדי לדבר איתנו. הוא הדליק את הסיגריה שלו וסיפר לנו שזאת פעם ראשונה של בת הזוג שלו. תוך כדי השיחה היא התקרבה בהססנות לשולחן. אמרנו שזו גם הפעם הראשונה שלנו ויצאה ממנה אנחת רווחה מכל הנקבוביות. הבחור מצדו סיפר שהיה לפני 4 שנים במסיבה בפתח תקווה והיה מדהים. "כולם נראו טוב והעניינים התחממו ממש מהר. אני לא מאמין שזה יהיה אותו הדבר פה". אמרתי לו שכנראה מפתח תקווה אפשר רק לרדת, ובת הזוג שלו צחקה. המשכנו בסמול טוק נעים, הוא דיבר בעיקר על פתח תקווה ונראה קצת חסר סבלנות, ואנחנו זרקנו בדיחות כי זה מה שאנחנו עושות כשמביך. אחרי דקה או שתיים הוא שאל "אז יש לכן נטיות לנשים?" מאיה מיד אמרה שלא, ואני אמרתי שכן. הוא זרח, וכמעט באוטומט אמר "אז תתנשקו" ועשה תנועה עם היד כמפנה מקום של כבוד לי ולבת הזוג שלו. זה היה קצת תלוש מהמציאות וחסר טאקט, אז אמרתי לו שאם נרצה להתנשק נחליט על זה יחד ואין צורך בתיווך. היא ציינה שאף פעם לא התנשקה עם אישה.

השניים סיפרו שהכירו לא מזמן באתר היכרויות, מה שיצר שיחה מקרבת ומצחיקה בינה לבין מאיה על חוויות מאתרים כאלה – חוץ מהבחור, שהבעת פניו זעקה בעיקר "למה הזין שלי עוד לא בתוך משהו?!" ומידיי פעם זרק לנו הערות כמו "אז שנלך לחדר?" שזכו בעיקר לשתיקה מביכה. גם אם היינו בעניין תיאורטי של רביעייה לוהטת, זאת בטוח לא היתה הדרך לשם. נראה היה שהוא מגיש ומשתמש בבת הזוג שלו כדי 'להשיג זיון', מסתמך על זה ולא טורח להביא שום דבר לשולחן. למרות כל זאת החלטתי שאם אנחנו כבר מדברים – אשאל אותו על המסיבות.

חילופי זוגות

הוא סיפר לי שהיה כמה פעמים, נכנס לזוגיות של 4 שנים, והיום? היום זה הקאמבק הגדול. הוא אוהב ללכת כי "אפשר לוותר על זיוני השכל, לא צריך להזמין אותה לדרינק, לא צריך לדבר ולעשות כאילו מעניין". זוגתו סיפרה שלא ממש רצתה ללכת, אבל הוא שכנע אותה במשך כמה ימים עד שהסכימה "אבל נראה שזה מקום בטוח, אני מרגישה בשליטה וחופשייה לעשות מה שארצה" והיא צדקה – הייתי מצפה לאווירה יותר לוחצת וסליזית, אם הייתי טורחת לצפות, ולמרות האידיוט הזה שבא איתה, לא היה לי ספק שזה לא הלך הרוח המקובל. מהצד שלי זה נראה שאנחנו במסיבה. קצת מוזרה, אבל סך הכל מסיבה.

דני הגיע, אמר לנו שלום, שאל אם ראינו את החדרים והציע לעשות לנו סיור. בדרך הוא נתן חיבוקים לכולם, מה שהבהיר לי שיש פה קהילה מגובשת של אנשים. במעלה המדרגות נחשפו אלינו 3 חדרים. דני נעמד והסית את הוילון השחור מאחורי חדר מספר אחד. נכנסו וראינו 3 מיטות זוגיות צמודות, כורסה אחת ודלת לחדר שירותים ומקלחת מרווח, נקי ויוקרתי. יצאנו ודני הסית את וילון מספר 2 – ואז גילינו טוסיק מעוטר בחוטיני שחור. חלפו כמה שניות עד שהבנתי שהאישה שמחוברת לטוסיק הזה מכופפת על 4 ומבצעת מין אוראלי בגבר על המיטה. היינו רק שתינו בחדר חוץ מהם, נבהלנו ויצאנו החוצה מתוך אינסטינקט. בחוץ דני אמר לנו שמי שנמצא פה ובחדרים יודע שאנשים יכולים להיכנס וגם נשארים לצפות או להצטרף. שאלתי אותו אם יש מישהו שבודק שאכן הכל בסדר והוא אמר שיש אנשי צוות בכל מקום שמקפידים על התנהגות נאותה. את הסיבוב סיימנו בבריכה, צמודה לג'קוזי – שם ראיתי את הזוג הקודם יושבים לבד, כנראה מחכים לפתח תקווה.

חזרנו לבסיס האם – המרפסת, ושם נעלמו עקבותיו של דני. הגיעה מישהי שהתיישבה ממש קרוב אליי ועישנה סיגריות דקות. לפני עשרים שנה בערך היא הייתה במסיבת הסווינגרס הראשונה שלה. "הלכתי עם חבר טוב, וכל כך הוקסמתי. רציתי לאכול את העולם, עשיתי הכל באותו ערב. הייתי עם נשים, גברים.. ומאז אני הולכת קבוע, התאהבתי" היא מצמצה בעיניים הענקיות שלה ואמרה "פה גם הכרתי את בן הזוג שלי, הנה הוא"- ומצביעה עליו ממרחק. "גם זה יכול לקרות פה" וקרצה. "כולם פה מכירים את כולם, כולם חברים והאווירה כייפית ומשחררת. הכל זורם פה כי יש קודים. הגברים לא פשוט מתחילים עם כולן, הנשים נותנות את הטון. אם זוג מעוניין בזוג אחר, האישה תיגש לאישה קודם כל".

בזמן שהיא דיברה איתי נכנסה למרפסת בחורה צעירה, עם גלאח, חולצה לבנה מכופתרת ועניבה. היא נראתה כל כך שונה בין כל השמלות השחורות והאיפור הזוהר. נתנה וקיבלה חיבוקים ונשיקות מהרבה אנשים, והתיישבה לידינו. "אתכן לא ראיתי אף פעם. זאת פעם ראשונה?" אמרנו לה שכן ושאלתי אם היא עובדת פה. היא צחקה ואמרה "ממש לא. אני פשוט באה קבוע למסיבות. אני אמנם לסבית אבל יש לי ראש סטרייטי. פה אני מרגישה הכי בנוח. הייתי במסיבות נשים, ניסיתי, אבל זה נוראי. זה מביך ואני לא יכולה ללכת לדבר הזה, פה כיף לי." ואת זורמת שם בחדרים? שאלנו כמעט יחד. "בחיים לא. אף פעם לא הייתי פה עם מישהי, זה לא הקטע שלי. לא כולם באים להזדיין בחדרים. חשובה לי האינטימיות, גם לא עם כל אחת אני שוכבת. אני טיזרית – אבל על מעט מאד נשים אני נדלקת באמת. עשו לכן סיור במקום?"

אמרנו לה שכבר לקחו אותנו לראות את החדרים והבריכה אבל היא הייתה נחושה בדעתה לעשות לנו סיור נוסף. קמנו והלכנו אחריה. כשהיא הסיתה את וילון מס' אחד עבורנו, ראינו זוג על המיטה באמצע סקס, וכמה אנשים מצופפים בפינת החדר, מסתכלים. אור מעומעם, דממת אלחוט. אני ומאיה נצמדנו לקיר ולא ידענו מה לעשות. המעונבת פשוט עמדה מולנו והסתכלה כאילו היינו סרט. היא התחילה לצחוק ויצאנו משם כי גם אנחנו לא יכולנו להחניק את הצחוק שלנו יותר.

וילון מס' 2 הוסט ומאחוריו ניתן היה לראות במעומעם 2 זוגות, אבל היה חשוך מאד. מה שכן שמענו את הגניחות והפליקים. מישהו נכנס בוילון ושאל את מאיה אם היא רוצה להיכנס איתו. היא אמרה "לא תודה" ואני לחשתי למעונבת שממילא לא רואים כלום. היא יצאה וחזרה עם 2 נרות וזה הצחיק אותי נורא. הרגשתי כמו סוטה קטנה, עומדת ומסתכלת על זוגות עושים את הדבר הזה שבדרך כלל קורה בחדר עם הרבה פחות אנשים. אני בסיטואציה-ולא בסיטואציה. צופה ומשתתפת. הכל בו זמנית.

ככה הסתובבנו לנו בין החדרים, עם אנשים ערומים וערומים למחצה. מאיה לבשה חצאית פרחונית ארוכה, חולצה לבנה ותיק גב ונראתה כמו סטודנטית. אני בשמלה לבנה קייצית, וכולן בלנז'רי תחרה מסרט פורנו, רציניים ומחורמנים, נראינו כל כך בולטות ולא שייכות, וכל הדבר הזה יחד היה קומי להחריד.

בשלב זה בבריכה ובג'קוזי כבר התחיל אקשן מטורף ואנחנו הסתגלנו די מהר לראות אנשים עושים סקס. בדרך חזרה המעונבת נכנסה לאחד החדרים ויצאה עם שני גברים, אמרה להם להתרחק משם. הם היו בלי בנות זוג וזה לא מקובל להסתובב ככה במתחם החדרים, אחד מהם היה בלי תחתונים. היא התנהלה בקור רוח ולא התרשמה במיוחד מהעובדה שהם עצבניים עליה. הכל היה תחת שליטה ונראה שכל הזמן דואגים שהמרחב יהיה כמה שיותר בטוח. בדרך חזרה היא נתנה לכל אחת מאיתנו סוכריה מהבר ובדיוק כשהכנסתי לפה שמעתי מישהו מאחורי צועק "המסיבה נסגרה!" הסתובבתי והופתעתי לראות 5-6 שוטרים שמפנים את המקום. לא כל כך הספקתי להבין מה קרה לפני שרחבת הריקודים התמלאה באנשים מבולבלים שהגיעו מהחדרים ומהג'קוזי. נראה שכולם היו באמצע משהו.  עמדנו שם כדי להבין על מה ולמה כל הבלאגן, בזמן שהשוטרים מסתכלים בהלם על כולם כאילו היו קופים בכלוב ואנשים מסתובבים עם מגבת וחצי ערומים. פתאום ניגשה אליי זוגתו של האידיוט מההתחלה עם איפור מרוח ואמרה "התנשקתי עם בחורה!". צחקתי כי היה ברור לחלוטין שהיא לא הסתפקה בנשיקה בלבד.