שיטוט קצר בבלוג שלה DAAS IS GOOD (תודו שזה שם מוצלח) ומתעוררת בכם תשוקה עזה לזרוק את המלתחה שלכם ולטוס לשופינג חסר מעצורים בניו יורק. כן, יסמין דעאס, שנולדה במשולש, למדה בשנקר וחיה ברשת, יודעת לגמרי מה היא עושה, אבל שהמראה העדין שלה והעיסוק באופנה לא יטעה אתכם: למרות שהחיים במציאות הם לא תמיד הוט קוטור, היא לא חושבת אפילו לעשות ילדים וללכת להיות מורה כמו שבחברה הערבית בה גדלה מצפים ממנה. איך אפשר שלא להתאהב בה? צפו בסרטון:

יסמין דעאס from onlife on Vimeo.

 

"יש לי עוקבים מכל העולם" היא מחייכת ואז שולפת רשימה מרשימה שכוללת את אירופה, ארה"ב, דרום אמריקה, סין, יפן ואת ארצות ערב, איך לא. יסמין דאעס הגיעה לסט הצילומים של און לייף לראיון אינטימי, שזלג מהר מאוד מאחורי הקלעים לשיחת "איפה קנית את הנעליים המטורפות האלה עם הפונפון" ושאר נושאים 'בוערים' דומים.

 

מאחורי החיוך של האישה היפה בבלוג, יסמין דאעס, מסתתרת אישה מרשימה, שלא מפחדת ללכת על זה, ולעשות את הדבר שהיא הכי אוהבת בעולם, גם כשזה מתנגש עם הנורמות של החברה הערבית בה חונכה.

 

"גם האחיות שלי" היא מספרת "למדו באוניברסיטאות או מכללות, אבל לא יצאו מהבית של ההורים עד שהתחתנו. אני לא קיבלתי את זה, ונאבקתי על זה. למה לאח שלי מותר ולי לא? כשהתחלתי ללמוד בשנקר, כבר גרתי בתל אביב". זה לא המאבק היחיד שדאעס מנהלת בחייה המצולמים לתפארת, אבל המסר שלה לצעירות מכל העולם שעוקבות אחריה הוא אחד וברור: אם משהו חשוב לכן- אל תחששו להיאבק עליו.