"שומרי משקל" בחרו את הדוברת החדשה שלהם והם לא יכלו לקלוע טוב יותר לטעם של הקהל האמריקאי. קבלו את אופרה ווינפרי, שחקנית, אשת עסקים מצליחה, מנחת טלוויזיה מוערכת והאישה העשירה והחזקה ביותר בתעשיית הבידור וכן, על הדרך, גם אישה שמנה.

 

עוד באון לייף:

 

בסרטוני הפרסומת החדשים לשומרי משקל תוכלו לראות את ווינפרי מסבירה כיצד ירידה במשקל היא מסע ארוך ולצפות בה רצה באומללות.

 

"אין שום דבר שעשיתי בעבר שהוא בגדר בזבוז", היא אומרת, "כל הפעמים שניסיתי ונכשלתי, וניסיתי שוב ושוב, הביאו אותי לרגע הזה בו אני אומרת - אם לא עכשיו, מתי?" היא אומרת למצלמה ומתייחסת באופן ברור למאבק שהיא ניהלה ועודה מנהלת במשקלה.  

בעוד שהפרסומת לא עלתה בערוץ היוטיוב האמריקאי של שומרי משקל, הגרסה המלאה דווקא כן הועלתה בערוץ הבריטי, לראשונה בערב חג המולד, בדיוק בזמן לקבל החלטות של אחרי ראש השנה ולהירשם לתכנית החדשה של שומרי משקל.  

 

הפרסומת זכתה לביקורות אוהדות במיוחד וגולשים רבים ציינו שעלו להם דמעות בעיניים בעת הצפייה. אופרה היא ככל הנראה הבחירה הנכונה ביותר בעולם לפרסומת כזו. על אף שמדובר בסיפור סינדרלה ייחודי - מילדה אפרו-אמריקנית ענייה ואומללה לאחת הנשים המצליחות והאמידות בארה"ב - ווינפרי נתפסת כדמות נגישה למדי. האמריקאים מאוהבים בדמותה כבר שנים רבות, רואים בה מודל לחיקוי ובאותה העת מזדהים עם מצוקותיה.

 

צפו בסרטון שריגש את אמריקה: