קופסא עם כיסוי תרמי

קופסת אוכל איכותית המיוצרת בישראל (שדרות) היא קלה לנשיאה, מחולקת לשלושה תאים ומגיעה במגוון גדלים עם כיסוי תרמי בשלל עיצובים (ספיידרמן, כוכבי כדורגל ועוד). הילדים יהיו מרוצים לבחור דמות שהם מעריצים וההורים יהיו עוד יותר מרוצים מהשמירה על ערכי המזון.

 

מחיר: 39 ?

להשיג: ברשת קרביץ

 

קופסאות אוכל של Sistema

כל המוצרים של החברה הם מפלסטיק איכותי ללאBPA  (ביספינול A) וניתניםות לחימום במיקרוגל ולשטיפה במדיח. קופסאות האוכל קלות, עמוקות ומחולקות לשלושה תאים (השנה הוסיפו גם קופסא קטנה עם מכסה המתאימה לירקות חתוכים או לממרח). הקופסאות אינן זולות, אבל לגמרי שוות את ההשקעה.

 

מחיר: החל מ- 15.90 ?

להשיג: ברשת קרביץ

 

קופסת אוכל תרמית מעוצבת

חברת  Aladdinהאמריקאית מייצרת שורה של מוצרים מפלסטיק במגוון גדלים. הסגירה ההרמטית תמנע נזילות וטפטופים בתיקים, אינן מכילות BPA  ובטוחות לחימום במדיח ולשטיפה במיקרוגל. הקופסאות משווקות בשלל צבעים ומידות.

 

 

מחיר: 0.7 ליטר- 75 ?, 0.47 ליטר- 67.5 ?

להשיג: רשת BRASSS או באתר

 

בקבוק ספריי מים צבעוני

קלאסי לקיץ הישראלי שלא נראה שיהיה לו סוף – בקבוק עם מתז חיצוני המאפשר התזת מים להתרעננות במהלך פעילות ספורטיבית או שרב כבד. מסוג הבקבוקים שנגנוב לילד כשנלך לחדר הכושר.

 

 

 

מחיר: 39.90

להשיג: ברשת קרביץ

 

בקבוק מעוצב עם קש

בקבוק עם קש מיועד, שנפתח בלחיצת כפתור מיועד גם לקטנים שבילדים, שמתקשים עם פיות רחבים. הבקבוק של רשת YOLO  משווק בשלל עיצובים ביניהם: בלונים פורחים, כדורסל או כדורגל או פרחי הוואי ומגיע גם עם קש ספייר. הבקבוקים מאושרים על ידי מכון התקנים הישראלי ואינם מכילים BPA.

 

מחיר: 54 ?

להשיג: ברשת חנויות YOLO

 

בקבוק עם מכסה מסתובב

בקבוק שתיה אקולוגי שמיוצר מ- TARITAN– פלסטיק שקוף שאינו ביספינול. בקבוקי AVEO מגיעים בשלל גדלים, הדפסים וצבעים, רצועת נשיאה וסגירה הרמטית. זה אמנם בקבוק לא צבעוני, כפי שילדים אוהבים, אבל מיוצר בתנאים מחמירים מבחינה בריאותית ולכן מומלץ לשימוש יומיומי. 

 

 

מחיר: 0.35 ליטר – 45 ?, 0.6 ליטר – 52.50 ?

להשיג: ברשת BRASS או באתר.

 

בקבוק בריטה

הבקבוק מכיל פילטר שניתן להחלפה לאחר תקופה, ומאפשר מילוי במי ברז ומפחית חלקיקים וטעם לוואי של כלור, המצוי לעתים במים. פלסטיק ללא ביספינול A, קל לנשיאה ובטח לשטיפה במדיח.

 

 

מחיר: בקבוק לחיץ: 59 ?, קשיח- 69 ?

להשיג: ברשת קרביץ.

 

בקבוק צמידים

אם אפשר לשלב בריאות עם איזה גאדג'ט שהילדים מתים עליו - הרווחנו. 

הסיבה: יש עליו שלל צמידי ספורט צבעוניים, שאפשר להוריד מהבקבוק ולשים על היד. כבר סיבה טובה לרכוש אותם. 

 

מחיר: 39.90 ש"ח 

להשיג: ברשת קרביץ.