עוד תופעה מזעזעת מבית היוצר של דימוי גוף ירוד/ הפרעות אכילה/ אידאל הרזון הבלתי אפשרי: נשים עשירות ומפורסמות מקפיאות את עצמן כדי להפחית ממשקלן ומפרסמות תמונות של התהליך באינסטגרם כדי שכולנו נוכל לקחת חלק בטירוף הזה.

 

עוד באון לייף:

 

ה"דיאטה" המדוברת נקראת קריותרפיה - טיפול באמצעות קור. בין הסלבריטאיות שכבר אימצו את הדיאטה הזו תוכלו למצוא את לינדזי לוהן ומנדי מור. השתיים העלו תמונות שלהן לרשת כשהן בעיצומו של תהליך הקפאה במכונה המציבה אותן במינוס 180 מעלות. למה הן עושות את זה? כי הקור הלא סביר אמור "להקפיא" את השומן, להגביר את חילוף החומרים ולבזבז 800 קלוריות פחות או יותר. סיבה מספיק טובה, לא?

 

תהליך ההקפאה של לינדזי לוהן ומנדי מור. צילום: מתוך האינסטגרם שלהן

 

בנוסף, אלו שהתנסו בחוויה המפוקפקת מספרים שהקור גרם להם להרגיש מסטולים או שיכורים, כאילו "עישנתי משהו טוב". עורך במגזין ניו יורק שניסה טיפול קריותרפיה מלא בחודש מאי האחרון סיפר שהתחושה היא "כמו לשתות 4 רד-בול ברצף".

 

הקריותרפיה נוצרה ביפן בשנת 1978 כדי לעזור לחולי דלקת פרקים ולספורטאים. אלה מכירים מקרוב אמבטיות קרח המקלות על השרירים הכואבים. עכשיו קריותרפיה היא הדבר הכי "חם" בעיר. סלבריטאים רבים- מדניאל קרייג ועד יוקו אונו - משחררים אלפי דולרים בשבוע עבור השירות.  תהליך הקפאה בן שלוש דקות של כל הגוף עולה $90, והקפאת הפנים שנמשכת חמש דקות עולה $45. ג'ואנה פרייבן, הבעלים של Kryolife, מכון קריותרפיה ניו יורקי שנפתח בשנת 2013, מרוויחה כל כך הרבה כסף כך שהיא פותחת מיקום שני במנהטן בסתיו הקרוב.

 

ומה הרופאים אומרים?

"אם הייתה דרך לשרוף 800 קלוריות בשלוש דקות היא הייתה הרבה יותר פופולארית ממה שהיא והאמינו לי שהיא הייתה עולה הרבה יותר מ-$90", אומר ד"ר סטיבן לוין, מנתח פלסטי בכיר.