לאוהבי האלכוהול בינינו נמצא אתר מדהים לרכישת האלכוהול האהוב עלינו. יש מגוון עצום ממנו, מחירים טובים יותר גם מהדיוטי פרי ובכל מקרה זה יותר זול כי לא צריך לטוס, יודעות/ים מה, אפילו לא לצאת ולקום מהכורסא בסלון. פשוט להזמין אונליין ,השליח מביא את המשלוחה עד לפתח הבית ולא משלמים על כך מאום, גם לא בהתחלה על רישום או משהו מעין זה. נו, יש כזה דבר מדהים, אני לא מצאתי דיל יותר טוב לקניית אלכוהול. שווה ביותר, נוח, משתלם ונעים.

אז בדיוק עכשיו לכבוד חגי תשרי, מי ששותה יין, בירות, משקאות חריפים אחרים. הכל ניתן להשיג באתר paneco. כדאי מאוד!

אני ממליצה!!

 


 

 

 

 

 

 

 

לאור החלטת שר האוצר להפחית את המס על האלכוהול אתר Paneco.com   מוריד כבר היום את המחירים

היום יותר מתמיד אפשר לומר  כי paneco.com   הינה חנות האון ליין למשקאות אלכוהוליים במחירים האטרקטיביים ביותר בישראל

https://www.paneco.com

בעקבות החלטת שר האוצר משלשום להוריד את המס על האלכוהול החליטו בpaneco.com    לבצע הוזלת מחירים במלוא ההפחתה כבר מהבוקר.

אורי צרור מנכ"ל PANECO.COM    מסביר את הירידה במחירים "בעקבות הירידה החדשה במס על האלכוהול, יורד מרכיב המס על בקבוק ליטר אחד של וודקה, וויסקי או קוניאק בכ- 10 ? ,ושל בקבוק 700 מ"ל בכ-7 ? ממחיר הצרכן הסופי. אנחנו בpaneco.com    לא נחכה, בניגוד למרבית היבואנים, החנויות, הפאבים והברים עד שיסתיימו המלאים הישנים. אצלנו כבר היום ניתן לרכוש את המשקאות במחירים החדשים והמוזלים. אצלנו חושבים על הלקוח".

לאון פאליק, הבעלים של PANECO.COM  : "מיד כששמעתי על ההחלטה של השר כחלון נתתי הוראה לבצע הפחתה במחירים באתר במלוא ההורדה הנדרשת. ככל שידוע לנו, אנו היחידים אשר מעבירים מיידית את מלוא ירידת המס ישירות לצרכן. מהיום הראשון שעלה האתר לאוויר הבהרתי כי המטרה שלי היא להוכיח לכולם כי גם בתחום האלכוהול אפשר להרוויח בלי להיות חמדן. נמשיך להתמקד בהצעת ערך הכוללת מחיר משתלם ושירות מצוין, על מנת שהצרכן הישראלי יוכל ליהנות משניהם, ואף לחסוך זמן יקר בהזמנת המוצר בקליק וקבלתו עם שליח עד הבית בחינם. אני בטוח שכניסת PANECO.COM   לשוק האלכוהול בישראל תביא להוזלת מחירים בתחום ומי שירוויח הינם הצרכנים הישראליים. יחד עם זאת חשוב לי שרק בוגרים מעל גיל 18 יוכלו לרכוש את המוצרים שלנו ולכן השליחים שלנו דורשים תעודות זהות מהלקוחות"

PANECO.COM    הינה חנות און ליין שנפתחה לפני כחודש ימים ומבטיחה למכור מוצרים אלכוהוליים באיכות הטובה ביותר, במחירים האטרקטיביים ביותר בארץ, אפילו יותר מהדיוטי פרי, ועם שירות ברמה הגבוהה ביותר והמשלוח   עד הבית - חינם!

האתר מציע חוויית קנייה איכותית, משתלמת, קלה ונעימה ומשלוחים עד הבית על ידי שליח בחינם, מהבקבוק הראשון, היזמים מדגישים כי המוצרים באתר איכותיים ומקוריים בלבד, וכולם בעלי תו תקן ישראלי.

בימים בהם מדברים על יוקר המחיה, ביקשו בעלי המיזם להשביח ולשדרג את שוק המוצרים האלכוהוליים בישראל תוך יצירת חוויית קנייה מתקדמת, חדשנית ואיכותית בתחום האלכוהול במחירים מצוינים ובלי לבזבז זמן להגיע לחנות ולבחור מה לרכוש, וכך כבר היום שונו המחירים באתר לפי הודעת שר האוצר על הפחתה במס על האלכוהול.

להלן כמה דוגמאות למחירים ששונו היום באתר:

גריי גוס ליטר 129 ש"ח במקום 139 ש"ח.

ג'ק דניאלס ליטר יעלה רק 129 ש"ח במקום 139 ש"ח.

ואן גוך ליטר בטעמים יעלה רק 129 ש"ח במקום 139 ש"ח.

קוניאק הנסי VS 700  מ"ל יעלה רק 137 ש"ח במקום 144 ש"ח.

פינלנדיה ליטר יעלה רק 79 ש"ח במקום 86 ש"ח.

ב-PANECO.COM מאמינים כי במוצרי אלכוהול כמו במוצרי צריכה אחרים, הכל מתחיל ונגמר בטיב המוצר ואיכותו. הודות לצוות המומחים של PANECO.COM, קיים באתר מגוון רחב של משקאות אלכוהוליים במגוון טעמים וצבעים, חלקם אף ייחודיים לאתר, מוצרים שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר בארץ.

הרכישה ב PANECO.COM בטוחה, מיידית ונוחה. החל מתהליך ההזמנה הפשוט והקל, שלוקח לא יותר ממספר דקות ועד קבלת המוצר ארוז הרמטית עם שליח אישי עד הבית תוך 2 ימים עסקים ברוב חלקי הארץ (כאשר במקומות מרוחקים עד 4 ימי עסקים).

בPANECO.COM  ניתן לקבל ייעוץ לגבי מסיבות, חתונות ואירועים ? המלצות לגבי המשקאות המתאימים לסוג האירוע ומה הכמויות הנדרשות.

בנוסף ניתן למצוא מוצרים משלימים ואקססוריז בתחום האלכוהול כמו כוסות מיוחדות, אביזרי יין חדישים, מתכונים לשייקים ומשקאות מיוחדים בשילוב פירות, תווי שי ועוד.

 ועוד הטבה- HAPPY HOUR  - בכל שבוע נבחר מוצר אלכוהולי אשר יוצע באתר במחיר מבצע לכמה שעות.

באתר PANECO.COM נמכרים מוצרי אלכוהול פופולריים כגון וויסקי גו'ני ווקר בלאק לייבל, וודקות גריי גוס ו-ואן גוך, לצד קוניאקים מבית הנסי, רמי מרטי ומרטל, ומוצרים יוקרתיים נוספים כגון ויסקי בלוויני 21, ג'וני ווקר בלו לייבל, שיבאס רוייאל סאלוט 21.

כאמור, האתר מבטיח למכור במחירים הזולים ביותר בישראל, ובמרבית המוצרים המחירים אף יותר זולים מהדיוטי פרי. לאחר הורדת המס, ההפרש בין מחירי הדיוטי פרי לאתר רק יגדלו שכן ההטבה הגדולה של הדיוטי פרי היא שאין מיסים לדוגמא: ואן גוך 1 ליטר נמכר באתר PANECO.COM ב- 129 ש"ח, בעוד שהוא מוצע בדיוטי פרי ב- 176 ש"ח (44.9$ לפי 3.92 ש"ח לדולר), , רמי מרטין V.S.O.P 1 ליטר במחיר 209 ש"ח ב- PANECO לעומת 293 ש"ח בדיוטי פרי (74.9$), קוניאק קורבואזייהV.S.O.P.  1 ליטר ב- 209 ש"ח באתר לעומת 234 ש"ח בדיוטי פרי (59.9$).

בעלי האתר הם חברה ותיקה בתחום השיווק והמכירה של משקאות אלכוהוליים בעולם - FALIC GROUP. החברה מתמחה בייבוא, שיווק ומכירה של משקאות אלכוהוליים. בנוסף, לחברה קו מוצרי Exclusive Brands, אשר גם הם יימכרו באתר: קאריבנה סול, רום איכותי מברבדוס, גילה טקילה המיוצרת במקסיקו, בבושקה וודקה איכותית ? הכל במחירים אטרקטיביים.  

PANECO.COM הינה החנות האינטרנטית הראשונה של FALIC GROUP כאשר הכוונה היא לפתוח אתרים דומים בתקופה הקרובה במדינות נוספות בעולם.

 הרכישה מתבצעת באופן מוגן ומאובטח באמצעות כרטיס אשראי או חשבון PAYPAL.

 

 משלוחים לאזור המרכז הם בתוך יום עסקים אחד. ליישובים מרוחקים יותר בין 2-4 לימי עסקים.

 

לפרטים ותמיכה בטל. - 1700-70-22-32 או באמצעות המייל support@paneco.com