הסופרת והמורה הרוחנית, חיותה אפשטיין הוציאה בימים אלו את סדרת הקלפים החדשה המשלימה את הספר האחרון- "כאשר הגוף מדבר", ואני בחרתי לנסות ולהתנסות. 

 



 

העוצמה שבי היא ערכה של 70 קלפים שנוצרו והגיעו באמצעות תקשור והם מספקים למשתמש בהם חוויה עוצמתית של קבלת תובנות לשאלות מגוונות. כמו כן מספקים הקלפים מסרים חזקים המכוונים לעוצמה אישית מתוך כוונה לטפל, לעורר מודעות, לתמוך, לכוון, למקד בדרך וליצור העלאת תדר. מתוך ההתנסות שלי אישית ועבודה מול מתאמנים (גילוי נאות: אני מאמנת אישית בדרגה מקצועית וחברה בלשכת המאמנים ישראל) יכולתי לראות את החוויה העמוקה לה זכיתי בדרך שהתחברתי למסרים. (כל מסר בנקודת זמן אחרת)

 


השבוע נדרשתי לבחירה. הזמן דחק והייתי אמורה לספק תשובה להצעה מקצועית שקבלתי, ערכת הקלפים גיעה אלי ממש בזמן אמרתי בליבי, הקלף שאצטט כאן הוא הקלף שבחר בי. (אנו מאמינים שהקלף בוחר בנו) אני עדיין מהדהדת את המסר ומתקרבת מאד להשלמה עם הבחירה הנכונה שלי. 

 

  "רק את בוחרת כיצד יראה

האושר של חייך, ברגע

שתדעי לבחור נכון, גם התדר

הנכון ידע למצא את מקומו

בתוכך. הוא ידע להרים אותך

מעלה בדיוק למקום שאת

יכולה להכיל את עוצמתו.

 

אל תחסמי את עצמך מלקבל." 

 

 


הקלפים מיועדים לכל אדם. למטפלים, למתעניינים בתחום ולאנשים המעוניינים לחזק את עצמם באופן אישי.

מאד אהבתי במפגש ובהתנסות בקלפי "העוצמה שבי" שהם כתובים בלשון נקבה אך מיועדים לנשים וגברים כאחד. תפקידם לחזק את הנשמה ולחזק את הצד הנשי החלש שקיים אצל כל אדם - גם אצל הגברים.

 


כיצד עובדים עם הקלפים?

אפשר לשלוף קלף באופן אקראי כדי לקבל מסר מחזק לאותו הרגע או אפילו לשאול שאלה ולבחור קלף באופן אקראי. יש לקרוא את הקלף מספר פעמים עד לתחושה של הדהוד פנימי המחזק אותך אנרגטית. בקלפים עצמם, במילים יש את כוח הריפוי והכוח ליצירת שינוי. מומלץ להתמקד במסרים ולהפוך אותם למנטרה שמפתחת את התודעה ולמחשבה בוראת מציאות חדשה.

 

 


 

 

 

לדבריה של חיותה אפשטיין:

הקלפים נוצרו מתוך מחשבה משלימה לספר "כאשר הגוף מדבר" אותו הוצאתי לאחרונה. באמצעות התקשור חזרתי אל משפטי המפתח שהנחו אותי בכתיבת הספר ומהם יצרתי את הקלפים עם המשפטים החזקים המחזקים. תפקידם של הקלפים לפתוח את הדרך אל האור ולהביא את האדם אל האור. אל הריפוי העצמי ואל החשיבה החיובית מתוך תמיכה אנרגטית לרגעים חלשים במטרה להתחזק מהם במהירות או אפילו לחזק את הרגעים החזקים שאנחנו אכן פועלים נכון. הקלפים יש בהם את ההכוונה הנכונה שמתאימה עבורך לאותו הרגע הם כמו עצה טובה שתקבל לדרך. 

וכמו שמצטטת חיותה באתר: האדם חייב לנסות כל העת את הבלתי אפשרי, כדי שיווצר האפשרי (הרמן הסה)

 

 

 

הקלפים נמכרים באריזה מהודרת במחיר של 160 ?

לרכישה ישירה באתר הכנסו לכאן

 

 

 

ריקי ברוך בחירות נכונות מאמנת אישית וקבוצתית, בלוגרית