ונתחיל עם הלבשה תחתונה

כי מי מאיתנו לא צריכה עוד סט אחד, כזה עם מלמלה עם תחרה באדום  אש, ולנועזות מביננו גם סט אחד עם בריות לא יזיק. אין יותר סקסי מזה.

קבלו בשורה על מותג חדש המושק בלעדית רק  במשביר לצרכן - "סאפ" Sapph קוראים לו, והוא לא קשור לענף ספורט הגלישה בים. מדובר במותג אירופאי מאמסטרדם שחולש כיום על כל אירופה. ומקור השם הוא במשוררת היווניה סאפו שכתבה שירי אהבה ותשוקה והפכה לסמל לנשיות.

חשבתי לעצמי מה עוד אפשר לחדש בתחום ההלבשה התחתונה שלא ראינו ולא ניסינו? אז זהו שיש.

המוצרים הם "וואליו פור מאני" שווים את המחיר. גם בהלבשה התחתונה ובעיקר בבגדי הים. איכות החומרים ואיכות התחרה מול המחיר. איכות ומגוון האביזרים, הבדים המודפסים ועושר הצבעים מול עלות ברת השגה. כל האביזרים הנלווים כמו כפתורים, אבזמים שרשראות ומה לא, כולם ניתנים להסרה. פעם הולכים עם, ופעם בלי, וכל פעם זה נראה שונה. שופו ובחרו מה שנכון ומתאים לכם. אני? אני הכי אהבתי את תחתוני המכנס העשויות תחרה עדינה. דווקא בצבע שמנת. אין יצור שיעמוד בפניהם.

להשיג בלעדית ברשת המשביר לצרכן ב"חנות בתוך חנות"

 

עונה חדשה ב"סאקס"

העונה הקולקציה של אופנת "סאקס" היא הכי קרובה להלבשה תחתונה. טופים נשיים בגזרת הקומבניזון של סבתא שלי, עם דיטיילס קטנים שצריך לחפש אותם, ומכנסיים ממשי שנוזלים על הגוף ועושים "נעים" ללובשת ולנוגע.

החיבור בין המעצבות של המותג שהן אמא ובת, רונית ובתה בר חלפון הוא שילוב מנצח. שתיהן מחוברות חזק לטבע וזה ניכר בחומרים הטבעיים והאיכותיים שמהם מיוצרים הבגדים. (אפרופו גם הקייטרינג היה טבעוני). הבדים טבעיים כמו פשתן, 100% משי, כותנה, אריגים וסריגים. השנה הדגש והכוח של הקולקציה הוא בהדפסים יחודיים שחוזרים כקו מנחה ומופיעים במגוון דוגמאות, מפרחים פסים ומשבצות.

החדשני ביותר בעיניי בקולקציה הזו הוא קו בגדי העור. לא רק שהם נראים מעולה על הגוף אלא גם העור כ"כ רך, גמיש ונושם שהבגד הופך ללביש בכל העונות גם בקיץ! מדהים בעיניי.

אם ניתן היה כל הארון שלי היה מהקולקציה של המותג. אופנה חכמה עם אמירה אישית מאד ברורה. כשאני קונה פריט מתוכה אני יודעת שאוכל להמשיך וללבוש אותו גם בעונות הבאות ולהראות הכי רלבנטית ואופנתית.

אפרופו מתנות, זו מתנה שאני הייתי שמחה לקבל. (ישי בעלי היקר, אני סתם מציינת)

 

 

להשיג ברשת חנויות "סאקס", בקרוב גם בקניון גינדי החדש.

 

 

 

מי יכול על אסתי גינזבורג??

זה היה אירוע שאם אתה לא שם אתה כמעט ולא קיים.

תצוגת האופנה השנתית של גולברי, קולקציית אביב-קיץ 2017.

אסתי גינזבורג המהמהמהמת פותחת את התצוגה בשמלה מרהיבה כשהיא כולה זוהרת (הריון שני כבר אמרנו??) ואחריה, אני לא רוצה להגיד מספרים, אבל המון דוגמניות. עם המון שמלות שהם ה"לחמניה החמה" של המותג לקיץ. אין על השמלות של גולברי וכמה שהן מותאמות לגוף האישה הישראלית.

מותן צמודה ומדגישה נשיות, וחצאית מתרחבת שמסתירה אחוריים בצורת אגס. ומפה השמיים הם הגבול באין ספור וריאציות של בדים, הדפסים או צבעים.

הסדרה הפרחונית, סדרת הבוהו שיק עם הרקמות והצבעוניות העשירה, סדרת בגדי הקז'ואל לשעות הפנאי, וסדרת שמלות הערב מבדי לורקס, סטאן, ותחרה שאין אחת שלא תמצא שם משהו בשבילה.

ולכל אלה תוסיפו את האביזרים הכוללים תיקים כובעים חגורות צעיפים ותכשיטים למכביר.

להשיג ברשת חנויות "גולברי"

 

 

ועוד הפתעה סופר נעימה חיכתה לי בקולקציה של רנואר

אומרים שהעטיפה לפעמים יותר חשובה מהמתנה עצמה. והכי שווה שזה גם וגם. גם האריזה וגם המתנה - שתיהן הצלחה.

השנה החליטו ברנואר להציג את הקולקציה בתוך ארונות קיר. לאורך כל אולם התצוגה היה ארון אחד ארוך עם דלתות זוגיות שנפתחו אחת אל השנייה. דלת אחת לבגדים בתליה והשנייה חושפת מדפים לבגדים מקופלים ואבזרים משלימים כמו נעלים תיקים צעיפים וכו, כל תת קולקציה זכתה לארון משלה. ארון עם בגדים לבנים רומנטיים משולבים עם תחרות דנטלים ופונפונים, וארון לצבעי הוורוד פודרה עם חליפת המכנסיים המושלמת, ארון לבגדי ערב עם שמלות שליפול מהן, וארון לבגדים בהשפעה צבאית שעברו עידון והבהרה בגוונים בשילוב של חולצות טי-שרטס לבנות. היה גם ארון אחד שייצרו במיוחד בשבילי, זה עם ההשפעה של עולם הספורט. ותקשיבו לי כל הפלצנים שנוהרים רק אחרי מותגים. מאז שהרשת השיקה קולקציית בגדי ספורט אני לקוחה רפטטיבית. ואתם יודעים שאני מבינה דבר אחד או שניים בבגד ספורט,

זו אחת הקולקציות הכי מגובשות, מדוייקות, עם נטייה ברורה ללוק צעיר יותר ואופנתי.

 

 

להשיג ברשת חנויות "רנואר"

 

 

על עיצוב לגבות שמעתן? פצצות לגבות

מוצר חדש לעיצוב הגבות. Brow Artist Sculpt

מעטות הן בעלות הגבות המושלמות. רובנו מהמסדרות, שרוצות לשנות או לעבות את הגבות, ולכל אחת יש את ה-"מישהי שהיא הכי טובה בסידור הגבות".

לוריאל פריז השיקה מסקרה לגבות. כן שמעתן נכון. זוהי מסקרה שבנויה משני חלקים. החלק הראשון כמו חרוט בצורת עפרון שאיתו אנחנו מציירות  את הצורה המושלמת עבורנו, צובע וממלא את הגבה. החלק השני נראה כמו מברשת המסקרה, מעבה, מקבע ומעצב את הגבה ולסיום גם מסרק אותה. החומר הוא קרם אבקתי שאינו עושה את שיער הגבות קשה וגושי.

מגיע ב-3 גוונים: בלונד, חום בהיר, וחום כהה.

במהלך חודש פברואר יימכר המוצר במחיר השקה של 40 ש"ח.

בהמשך במחיר של 80 ש"ח.

להשיג ברשתות הפארם, המזון, ברשת המשביר, H&O, ובפרפומריות המובחרות.


 

פינת הדובדבן

והפעם עם קצפת - מחליקים ומסלסלי שיער

אני מתולתלת!! ואני שונאת תלתלים. עכשיו מחליפ