מסקרה - ולא על הריסים?

אין פשרות, זה המסר של המותג היוקרתי "איב סאן לורן" (YSL ). אין פשרות והכול מותר, קחי את הקיים, את הידוע ועשי איתו משהו אחר, שפה חדשה.

זה טוב לחיים, זה טוב באיפור.

לארץ הגיע המאפר הראשי של המותג, פרד לטייר, ולימד אותנו כמה "חוכמס" בתורת האיפור. הבנו שאפילו איב סאן לורן שידוע בתור מותג קלאסי יוקרתי, משנה כיוון ומרחיב את מנעד הקהלים שלו, הופך הרבה יותר רוקיסטי, קסחיסטי. הרבה יותר צעיר.

את המסקרה הניח המאפר בתור צללית בעפעף העין לאפקט מחוספס כמו אספלט. עם השפתון הנוזלי המוזהב הוא דווקא השתמש בתור צללית לעיניים, חצי עפעף נצבע בצבע תפוז וחציו כחול. השוס היה דווקא בשפתיים. כל שפה נצבעה בצבע אחר, כאשר השפתון עורבב עם צלליות עיניים בצבעי הסגול כהה ובכך קיבלנו צבעוניות חדשה, נועזת.

איך לא חשבנו על זה קודם

 

 

להשיג בכל רשתות הפארם היוקרתיות

 

 

הכי קרוב להראות כמו בר רפאלי

אני מעדיפה את בר בג'ינס וטי-שירט. הכי נקי, פשוט, הכי סקסי.

החיבור של בר למותג "הודיס" מאד נכון, במיוחד כשהעונה המסר הוא "אפנת בייסיק". השקת הקולקציה התקיימה בחווה החקלאית האורגנית "פארמה קולטורה" אשר בבני ציון. הצגת הדגמים הייתה על רקע הירקות האורגניים והצבעוניים של החווה, והתמקדה ב-7 מנות אחרונות. כל טרנד צבעוני מהקולקציה זכה למנה אחרונה שעוצבה בהשראתו. המקרון והרולדה תאמו את הקולקצייה בצבעי הטורקיז וצהוב עם מנטה ופיסטוק. האגסים ביין אדום ודובדבנים תאמה את השמלות בגווני צבע הארגמן. וכך מצאתי את עצמי טועמת בעיניים ובחך.

מנעד צבעי תבלין מארגמן, כורכום, מנגו, פיסטוק, או בננה, תוך שימוש בבדים קלילים רכים ומתנפנפים המתאימים לקיץ הישראלי. מגוון רחב של שמלות חולצות מכנסים ובגדי ספורט אקטיב, גם לנשים וגם לגברים.

שרוולים מעניינים, כתפיים החשופות, והרבה וולנים.

שימו לב, את השמלות עם כתפיות הספגטי ניתן ללבוש מעל חולצת טי שירט לבנה, זה לא "דוסי". זה הסטייל חברות!

מראה אורבני בסיסי, לא מתאמץ שהופך לאמירה אופנתית,

 

 

להשיג ברשת חנויות הרשת ובחנות האונליין hoodies.co.il

 

הלבשה תחתונה לחוף הים

עד לפני שנתיים רשת החנויות "זק קובה" (Jack Kuba) הייתה ברובה להלבשה תחתונה יוקרתית, איכותית ועם מותגי-על כמו שנטל ואחרים. בשנתיים האחרונות נוספה קולקציית בגדי ים מיוחדת. ולמה אני מתכוונת כשאני אומרת "מיוחדת", ובכן, היא מבוססת על כל הידע והניסיון השאוב מעולם ההלבשה התחתונה, שמיושם באופן מושלם בבגדי הים. ידע המשרת להחמיא לגוף להראות במיטבו גם בבגדי הים עם פתרונות למבנה גוף שונים.

החידושים הם בתחום בגדי הים המחטבים, שימוש בבדים כמו

ה- Miratex  שהוא פי 3 יותר אלסטי עם יכולת חיזוק ומיצוב הגוף, וכן חזיות המובנות בתוך בגד הים ויכולות להכיל גם חזה מלא ושופע.

לכו על בגד הים עם המחטב של שנטל, תחתון גבוה עד הפופיק שמעבר לכך שהוא שומר על הבטן ומשטיח אותה, זה סקסי ותחתון גבוה זה הטרנד. העונה בגדי הים המכסים את ה"דקולטה" - מפתח הצוואר עד החזה, שבד"כ הוא הראשון להסגיר את הגיל. ולא לפספס את הקולקציה של ג'קי אונסיס,  גזרות מחמיאות עם אלמנטים קישוטיים כתכשיט.

בגדי הים במקרה הזה, לא נועדו לעונה אחת בלבד הן בגלל איכות החומרים וגם בגלל הגזרות הקלאסיות, כך שתמיד תהיי מעודכנת ואלגנטית, זוהרת וסקסית

כי זה סוד הקסם

 

 

להשיג ברשת חנויות "זק קובה" (Jack Kuba)

 

היהלום שבריח

בושם חדש הושק לבית האופנה מון בלאן. המותג מוכר בעיקר בעטים ובשעונים היוקרתיים שלו. לא עוד. קבלו את הבושם הנשי החדש לבית מון בלאן

MontBlanc Lady Emblem Elixier.

לבושם נבחר בקבוק המעוצב כיהלום מגולם בחיתוך של 43 פאות,

וביחד עם הגוונים הוורודים והמוזהבים של נוזל הבושם, הבקבוק נראה כיהלום. את הריח מאד אהבתי, לא מתקתק מדי, פרשי, מזכיר מעט קליפות תפוזים וקליפות של עץ. אחלה מתנה לחג.

 

 

להשיג בכל רשתות הפארם

 

אופנת גלישה

כולם עושים ספורט. רצים, רוכבים, ועכשיו עם בוא הקיץ זה הזמן לחזור לשחות. אני שחיינית. השנה עם בגד הים של מותג הגלישה המוביל "בילבונג'. אני מרגישה "אחת מהחבר'ה" הגולשים, אני מתכוונת.

מדובר בבגדי ים מקצועיים אבל סופר מעודכנים אופנתית. איכות הבדים והאבזור הם ברמה הכי גבוהה היות ובגדי הים נועדו לגולשים ששוהים במים מדי יום וכל היום, והחיכוך עם הגלשן לא יוצר את ה"פופים" בבד (אני יכולה למות מזה). ביקיני ובגדי ים שלמים בגזרות של מיקס אנד מאץ, בגדי ים דו צדדיים והשיא הם דווקא הדגמים עם הגזרות הלא שיגרתיות, אלה שלא מפחדות מפסי השיזוף. לגולשות מבינינו עם הגוף המושלם לכו על בגד הים השלם עם השרוולים הארוכים למניעת שיזוף יתר על הגלשן (או לא) ועם הגב החשוף. אין מי שלא יסובב את הראש,

מחירים : 170-220 ש"ח לכל חלק בביקיני. 330-370 ש"ח לבגדי הים השלמים.

 

להשיג בכל 35 סניפי הרשת של "בילבונג".

 

 

ולנטינו כבר פה

ואיך תלכו לים בלי המשקפים הנכונות? איך שלא תסתכלו על זה המשקפים הם המסגרת של הפנים והאביזר הדורש הכי התאמה נכונה, במיוחד לאנשים כמוני שיש להם פנים קטנות וצרות והכל נראה עלי מזעזע.

אז קבלו את המותג החדש שהגיע היישר לרשת אי-אופטיק, "וולנטינו". משקפי שמש המשלבים מסגרות מתכת עדינה בלוק מינימליסטי ביחד עם רשת מטלית בצדדים היוצרת מראה אדג'י עתידני. או הלוק של משקפי הטייסים האייקוני עם גשר אף משובץ אבני סברובסקי בעבודת יד.

השנה מוביל טרנד משקפי המסכה עם המסגרת השקופה, וכן משקפי הראיה הנוסטלגיים עם הקליפון המחבר אליהם משקפי שמש, משובצים ב-200 אבני סברובסקי בשיבוץ ידני.