המעצב עם הכי הרבה חן

"בין שטוקהולם לסיני". כך בחר רונן חן לקרוא לקולקציית הקיץ שלו. בין העירוני לחופש של סיני. גם אם הגבול סגור השיק של סיני חי ובועט פה אצלנו בארץ.

התצוגה התקיימה על מסלול ארוך שלאורכו נקשרו חבלי כביסה לבנים עם מקלות כביסה לבנים. עם יציאת הדוגמנית למסלול, נתלה הדגם שלבשה על חבל הכביסה. כשבסוף התצוגה מתגלה לנו קולקציה שלמה תלויה, רק לחכות שיתייבש (הגרון מקנאה, איזה מוכשר חן) ולקחת הביתה.

זוהי קולקציית ריזורט נינוחה ורגועה, של בדי פשתן וכותנה. שמלות בגזרות מתוחכמות שמסתירות את מה שצריך ומבליטות את הנכון. מכנסי פשתן בצבעי חולות ובכחול ים וחולצות גבריות מכופתרות ואלגנטיות בלבן בוהק.

ניקיון עם אלגנטיות, כמו שרק רונן חן יודע לעשות.

להשיג ברשת חנויות "רונן חן"

 

 

ג'ינס מתרחב למטה, זוכרים אותו??

זה חזר לאופנה ובגדול. כשראיתי את הקולקציה של טומי הילפיגר לעונה הקרובה היכתה אותי תחושת "דזה וו". בדיוק אותו הג'ינס, בדיוק אותו ז'קט, איזה באסה שזרקתי.

מתברר שטומי הילפיגר בכבודו ובעצמו מתגעגע לדגמים הנוסטלגיים, לסגנון הקלאסי ולבגדים יותר רגועים ונינוחים. הזיכרונות המתוקים של שנות ה-60, עם ילדי הפרחים, פאצ'ים פרחוניים תפורים על מכנסי גינס מתרחבות למטה, והרבה אהבה. באמת התגעגענו.

העונה נזכה לשמלות קצרות ומקסי, ז'קטים, סריגים והרבה דנים. פריטים עם קצוות פרומים, והרבה סטיקרים ופאצ'ים בתפזורת.

ואם לא ידעתם, אז איך שמסתיימת התצוגה, שבה אפשר לצפות בשידור ישיר, אפשר לגשת לחנויות ולרכוש במיידי, מותאם במיוחד לחסרי יכולת דחיית סיפוקים.

ואל תפספסו את קולקציית הקפסולה של ג'יג'י חדיד המדהימה והמהמהמהת, שהשנה עומדת בסימן חזרתה ללוס אנג'לס, ומתאפיינת בשמלות חוף קלילות בהנעלה תואמת ובאביזרים למכביר. כי אין כמו הדגמים שג'יג'י מעצבת עבורה.

 

להשיג בטומי הילפיגר מתחם שרונה

 

ראלף לורן משחרר את העניבה

מזה כמה עונות שאני עוקבת אחרי המותג "ראלף לורן" ורואה מגמה ברורה להנגיש את המותג לכולם. להצעיר את הדגמים, לצאת מתוך הנוקשות האדוקה של המותג הקלאסי מפעם, ולהגיע לקהל רחב יותר ובעיקר צעיר וסטייליסטי.

סמל המותג שהיה תמיד בולט וצעק "שופוני, אני לובש ראלף לורן" כמעט שנטמע לגמרי בבגד, ורק חדי עין ישימו אליו לב אם בכלל. הדגש הוא בדגם עצמו, בצבעוניות חדשה של פסטלים בהירים ושטופים, בדגמים החדשים של, ותחזיקו חזק, ג'ינסים עם קרעים!! המותג הרחיב משמעותית את קולקציית הג'ינסים שלו כולל קרעים, התזות צבע והדפסים. ויש גם שמלות משי שנוזלות על הגוף ומחמיאות לסילואט.

אבל הכי אני אוהבת את החולצות המכפותרות של המותג, שמשפריצות סטייל בכל שילוב. הן עם גינס והן עם מכנסים מחוייטות

מחירים: טי שירט החל מ249 ש"ח, גינסים החל מ-599 ש"ח. וחולצוץ מכופתרות החל מ-399 ש"ח

 

 

 

גלביה לנצח

מאחורי המותג "גלביה" עומדות שתי נשים גם מוכשרות וגם יפות, אתי צאיג ומירב הדרי שמזה כמה עונות החנויות שלהן הופכות למקום עליה לרגל עבור אלה שמחפשות את האחר. לבוש נקי מגחמות אופנתיות חולפות ונאמן לאמונתו- הגלביה פה והיא פה כדי להישאר.

שלא תחשבו שתמצאו פה רק שמלות גלביה ארוכות כמו של פעם מירושלים, ממש לא. יש גלביות ארוכות אבל הרבה יותר מתוחכמות ועשירות ברקמות סטייליסטיות ומקוריות. כאן תמצאו בגדים רומנטיים בצבע לבן מבדי כותנה קלילה המתאימה לקיץ מקושטים ברקמות ותחרות עדינות, זאת לצד הבגדים השיקים שבקלות יכולים לשמש גם כיופי של אאוטפיט למשרד כמו בגדי ג'ינס עשויים בדי כותנה דקים מעוטרים אף הם ברקמות ופייטים.

ואיך אפשר לשכוח, התיקים!!! הלחמניה החמה של הקיץ, התיקים הרקומים באין ספור צבעים ושילובים.

חופשי ומאושר.

להשיג :

רוטשילד 1 תל אביב, קניון ארנה הרצליה, ובקניון האופנה החדש של גינדי.


 

 

שמלת כלה אבל בלי להרגיש שהתחפשת למלכה

חתונות זה כייף. וכך זה צריך להיות.

אם גם את נמנת עם אלו שמחפשות שמלת כלה שכייף להיות בה, שקל ונוח לקרוע איתה את רחבת הריקודים בחתונה אז הדבר הבא הוא בדיוק בשבילך. לא רק זה, אלו שמלות שאפשר יהיה להשתמש בהן גם אחרי החתונה, מה שנקרא הגעתן למקום הנכון.

שיתוף הפעולה בין המעצבת אווה על קרנש בעלת המותג קלוטה, עם המותג "סטורי" שתמיד יודעים לחדש ולרגש יצר את הדבר הבא בעולם הכלות הלא קל בכלל.

 

בגדי כלה אורבניים שיהפכו כל אחת להכי מדהימה, שיקית, ויפה בלי להתאמץ יותר מדי. שמלות, חצאיות עם טופים, ויש אפילו אוברולים מסוגננים, כן שמעתן נכון אוברול לחתונה.

20 דגמים של בגדי כלה שהכי כייף אח"כ לראות אותם תלויים בארון הבגדים כי את החצאית אפשר לשלב גם עם טי-שירט ולצאת לסיבוב בקניון, או את הטופ עם הג'ינס קרעים וללכת לקרוע איזה בר, אפילו את האוברול או השמלה נשלב עם סניקרס או כפכפים למראה אורבני שיקי.

ויש גם לחתנים, נעלים, גרביים, פפיונים מדליקים, חולצות מכופתרות וגם ג'ינסים. ממראה מעונב עד למראה הכי ק'זואל, איך שבא להם (אבל בפועל זה איך שבא לכן).

ולא פחות מדליקים הם האבזירים הנלווים, הספר לארגון החתונה, טבעת ענקית כמחזיק מפתחות שצועקת לכולם "אני מתחתנת…." ועוד ועוד..

מחירים:

טופים 600-800

חצאיות 1000-1800

שמלות 1600-2600

לא צריך לשבור חסכונית בשביל להראות טוב ביום הגדול. שיהיה במזל טוב.

חם מרחבי הרשת