ללבוש בגדים עם פסים צריך לדעת איך, הפריט יכול להיות מלא שיק אבל פסים באים עם קאטצ', שילוב לא נכון ואת עלולה להיראות כמו ליצן.

אז ראשית חברים, העניין הראשון הוא "מינונים", בחרתם בפריט עם פסים? שאר הפריטים צריכים להיות יחסית בייסיק וחלקים.

שנית, (לרוב, ולא ככלל) הלוק הופך ליותר אלגנט כשהפסים שומרים על עובי קבוע ואחיד.

אני מאמינה כשמעורבות טקסטורות של פסים הן הולכות מעולה עם בדים עדינים שמעדנים ונותנים לפס להתנועע כמו גל.

וטיפ חשוב ואחרון, העדיפו את הפסים לאורך, מה לעשות זה יותר מרזה.

 

קבלו את 6 פרטי הלבוש הנבחרים של טרנד הפסים:

 

בגד ים - אני מבקשת פה הסכמה מלאה של כולכן, שבגד ים שלם הוא הכי סקסי, ובגד ים שלם עם פסים זה אפילו עוד יותר. עושה לנו גוף שחבל הזמן ויודע להסתיר פגמים קטנים ומעצבנים.

ואלו עם הגוף המושלם שמה שלא תשימו עליהן כולם מסובבים את הראש, קבלו את הביקיני המושלם עם פסי רוחב. כי אם את מושלמת, גם פסים לרוחב לא ישמינו אותך

 

 

 

להשיג ברשת פקטורי 54

 

ואם בבגד ים עסקנו, זוכרים את בגדי הים הסרוגים? אלו בהם ההרגשה היא בערך כמו ללכת ערומה לגמרי..מה לעשות עירום זה הכי נוח.

אז במנגו הגדילו לעשות ועשו שמלה סרוגה בקרושה, פסים כחול לבן, החלק העליון סרוג כיחידה נפרדת המתחברת להמשך השמלה הסרוגה בפסים לרוחב. הדבר שם פוקוס על אזור החזה והשמלה כמכלול פשוט מושלמת. הכי נקי הכי יפה. תוסיפו בבקשה כפכפי אצבע, ועגילים של קיץ ואתן מוכנות.

 

 

להשיג ברשת "מנגו"

 

 

מכנסי פסים, איך עושים את זה נכון? ממש ככה.

המכנסיים של מסימו דוטי לא צמודים, עשויים מבד שנשפך ומתנפנף והפסים, כמו שצריך, לאורך. איך משלבים? חולצה טי שירט לבנה או גופייה לבנה תעשה את העבודה. אפשר גם לגוון עם גופיה בצבע מוקה.

 

אם אתן נועזות ורוצות לאמץ את הלוק הגברי תוכלו לשלב יחד עם ז'קט הפסים, אם שילבתן, אז רק עם חולצה לבנה והקפידו על ז'קט פתוח בנון שלנטיות.

הוסיפי לזה כובע קש ואת מוכנה לאירוע, אולי אפילו לאירוע בריכה קייצי וסטיילסטי במיוחד.

 

 

רשת מסימו דוטי

 

 

הכפכפים של סטורי עושים לי את זה אם לא הבנתן את זה כבר ממצעד הכפכפים הגדול (ראו פוסט קודם). אז הנה עוד דגם שלא ניתן להישאר אדישים אליו.

הכפכפים המפוספסים הולכים נהדר עם הכול, בעיקר עם שמלה קייצית בכל אורך, או מכנסיים לבנים צמודים בגזרת ¾.

 

 

להשיג ברשת סטורי

 

 

המותג "פרופיל" מדגמן טוטאל לוק מושלם ומדגים כיצד משלבים הכול נכון. פסי המכנסים בתכלת לבן, שהם שילוב צבעים נהדר המשדר קיץ, ים, ואופנתיות יחד עם חולצה לבנה נקיה בייסיקית ומושלמת.

להשיג ברשת פרופיל ובחנות האון ליין www.profil.co.il

 

אז אחרי שסיימנו עם הפסים אתן עוד המלצה מיוחדת בנוגע לרשת פרופיל- אתן חייבות לנסות את מכנסי הדגל של המותג- מכנסי כותנה ובד פרנץ' טרי, בשטיפות שלא תמצאו באף מקום אחר, וכמה שהן נוחות, וכמה שהן מתאימות לקיץ של ישראל. עפתי!

 

 
 
 

חלום שמתגשם, קניון אופנה

רק אם אתם חיים על המאדים יש מצב שלא שמעתם על "קניון האופנה החדש" או בשמו היותר מוכר "קניון גינדי". 150 חנויות ענקיות, מעוצבות, ומושקעות, שיטוט שלא נגמר מסצנת אופנה אחת לאחרת, איזה כיף, והכי כיף שיש גם 3 שעות חנייה חינם, מקווה שיספיק לנו. בסופ"ש הקניון פותח מתחם קולינרי ענק עם כל המסעדות הכי שוות בעיר, ובעתיד יהיו גם חדרי כושר, מכוני יופי, ופעילויות לילדים. הכי כיף שהקניון מרווח וענק וככה אין הרגשת צפיפות, לא צריך לדחוף חברים יש מספיק מקום לכולם.

 

וגולת הכותרת, החנויות שלא תמצאו בשום מקום אחר, נפתח שם COS ו-זארה הום!

 

COS - Collection Of Style

למי שלא יודע COS הוא מותג הפרמיום של H&M לנשים גברים ולילדים. חנות הקונספט מציגה קולקציות קלאסיות ומוקפדות באיכות ובעיצוב. החנות ידועה בגזרות הא-סימטריות ובגאומטריות האריטקטונית, עיצוב אדריכלי שניתן לזיהוי מרחוק. אלו לא בגדי הבייסיק שאנו רגילים אליהם בד"כ מH&M, אלא בגדים באיכות תפירה וחומר איכותיות במיוחד שאינם פונים לילדים אלא לקהל מוקפד ואלגנטי, וגם בגדי הילדים, מה שנקרא- ברמה אחת גבוהה יותר.

התמחור שווה לזה בארה"ב, מעט יקר יותר מאירופה.

להשיג בלעדית בחנות הדגל בקניון האופנה (של גינדי).

 

 

זארה הום (ZARA HOME)

הללויה! הגיע היום וגם לנו יש זארה הום!

זארם הום מונה כיום כ-500 חנויות בכל רחבי העולם והראשונה בישראל נחתה היישר לקניון האופנה.

אמנות מוקפדת, מהודקת בסגנון העיצוב, קלסיקה במיטבה המציגה את מיטב הטרנדים הכי עדכניים. סחורה נכנסת לחנות פעמיים בשבוע כך שאין מצב שתכנסי ולא תמצאי משהו חדש שטרם ראית.

ישנם פריטים לחדר השינה - כלי מיטה, שמיכות וכריות. לחדר האמבטיה - מגבות חלוקים שטיחים ואביזרים נלווים. ביגוד לבית - פיגמות, נעלי בית, וחלוקים. למטבח ולאירוח - מערכות אוכל וסכו"ם, כלי הגשה, וטקסטיל.