5 פריטים שאי אפשר לפספס בקיץ 2017

1. משקפיים

מותג חדש בשוק משקפי השמש - קול ריי

שם חדש הגיע לעיר הכירו את "קול ריי". עדיין לא מוכר, אבל אני צופה שהמותג יתפוס ובגדול. משקפים קוליות בעיצובים חתוליים, מסגרות עגולות בסגנון ג'ון לנון, דגמי טייסים עם טוויסטים של זהב מנומר ושחור וא-סימטריה בטעם. קחו משקפיים טרנדיות לגמרי הוסיפו את גל גדות כפרזנטורית וקיבלתם מתכון מנצח. ולאלו שעדיין לא מעיזים, יש גם קצת דגמים קלאסים.

ובנימה קצת יותר רצינית, חשוב שתמגנו את העיניים שלכם עם משקפי שמש בעלות סינון טוב ואיכותי למניעת נזקים בלתי הפיכים לעיניים.

 טווח מחירים 299-549 ש"ח . עכשיו מבצע השקה עד 30.6.17, 2 זוגות ב-400 ש"ח.

 

 

 

 

להשיג בלעדית ברשת אירוקה

משקפי ראייה של רייבאן בהתאמה אישית היישר מהמפעל המקורי באיטליה

מאז שהייתי חיילת בחיל האוויר יש לי חולשה למשקפיים של ריי-באן. כן, כאלה כמו של הטייסים. לאורך השנים הייתי מתוסכלת היות והמותג שיווק רק משקפי שמש ולא ראייה. מהפך! מעכשיו מוביל המותג מהלך אסטרטגי ענק של עדשות מרשם אופטיות בפיתוח וייצור מעבדות ריי-באן באיטליה. שמעתם טוב, איטליה, 100% תוצרת רייבאן, גם המסגרת וגם העדשות. אז המשקפיים שלי כבר בדרך אליי והגיע הזמן שאחשוף את הסוד גם לכן:

ראשית נכנסתי לאתר הרשמי של ריי-באן ray-ban.com למצוא סניף מתאים וקרוב לביתי. הגעתי לסניף בקניון רמת אביב שם קיבל אותי צוות מקסים ומקצועי שערך לי בדיקת ראייה מקיפה. התוצאות משודרות און ליין למעבדה באיטליה, ותוך 20 דקות כבר החבר'ה שם באיטליה עובדים בשביל נילי בר-לב על משקפי ראייה א-לה ספשייל. הזוי לגמרי. אגב זה כולל גם עדשות מולטיפוקל, צילינדרים או עדשות מורכבות. יותר מזה, אם במשקפי שמש אופטיים חפצה נפשכם, צבע העדשה ישמר בגוון המקורי (ירקרקות, עדשות מראה או מדורגות). אספקה תוך 6 ימי עסקים.

משקפי שמש אופטיים 700-2300 ש"ח. משקפי ראייה     700-2500 ש"ח כולל מסגרת ועדשות. 

להשיג ברשת איי אופטיק ובחנויות האופטיקה המובחרות. אפשר להתקשר למספר 03-7697000 לבירור חנות קרובה.

 

2. ספורט

חזיית הספורט האולטימטיבית מבית ג'ק קובה

חזיית ספורט טובה חשובה כמו נעלי ריצה טובות. כי אם טרם הפנמתן אז החזה שלנו מורכב מרצועות אלסטיות, כמו גומי, רק שבניגוד לגומי, אצלנו הרצועות נמתחות ולא בדיוק חוזרות למצב ההתחלתי, תוצאה: החזה בכיוון למטה. חזיית ספורט היא קודם כל חזייה, כמו כל חזייה ולכן גם חזיית ספורט מן הראוי שתקני אצל מומחים.

אני מצאתי אוצר ברשת החנויות של "ג'ק קובה" שמייבאים חזיות ספורט של המותגים הכי מובילים כמו שנטל ומיידפורם, חזיות ל-3 דרגות עצימות: הנמוכה LOW- ליוגה ופילאטיס עם פטנט בלעדי של כיוון הגודל ע"י קרסים הנמצאים בצדדים, כך כשאת שוכבת על המזרון זה לא מפריע. הבינונית- לצעידה מהירה או רכיבה על אופנים, אלו חזיות עם מיפתח עגול וכתפיות עבות כדי שהחזה לא יזוז בפעילות. ניתן להצר או להרחיב את החזייה עד 7 מידות שונות. אחרונה חביבה החזייה לריצה היא בדרגת הHIGH מספקת תמיכה והרמה מלאה, במיוחד אם את בעלת חזה גדול. מחירים שווים, דגמים יפים ואיכות טובה. אחרי ריצה ארוכה ומעולה השבוע (עם החזייה שבתמונה הראשונה) אני מאוד מרוצה, ממליצה בחום!

מחירים: 449-499 ש"ח. גדלים: 75B-80H

 

 

להשיג ברשת ג'ק קובה.

3. בגדי ים

מי לא מכיר וזוכר את הסדרה "משמר המפרץ"? פמלה אנדרסון, בגד ים שלם ואדום, ומלא ציצים כמובן. אז עכשיו יוצאת סדרת המשך עם אותם בגדי הים והראשונה לאמץ את הטרנד הייתה חברת ספידו העולמית שהשיקה דגם פמלה אנדרסון שכבר נחטף מהמדפים. אז אני דווקא הלכתי על דגם ה"אנדיורנס" שלמרות שהוא לא פמלה עדיין גם לו מגיע הכבוד, זהו דגם שמתאים לשחייה מקצועית, עמיד במיוחד לנזקי כלור ושמש, ומכיוון שעשוי מחומרי איכות נועד לשמש אותך מעבר לעונה אחת.

ועוד פרט ממש לא שולי. חברת ספידו תורמת לקהילה וכמדי שנה, גם השנה אימצה 50 שחיינים צעירים שהם ההבטחה לעתיד בענף השחייה של ישראל. ספידו מעניקה להם חסות מלאה של המותג כדי לקדם את דור ההמשך וזאת בנוסף לשחיינים העכשיווים בהם תומכת כמו יעקב תומרקין, גל נבו ואחרים. ועל זה אני אומרת "כל הכבוד".

להשיג ברשת חנויות ספידו

 

בגדי ים עם שיק צרפתי 

אין אין עליהם על הצרפתים גם בהלבשה תחתונה וגם בבגדי הים. אני מדברת על המותג ETAM שחוגג השנה 100 שנה למפעל המשפחתי שידע לשמר מסורת ולהתאים עצמו לקדמה ולשינויים. בגדי הים שלהם הם גולת הכותרת של המותג, ברור שהם נגזרת של הידע הקיים בתחום ההלבשה התחתונה שמיושם בבגדי הים, התאמה אישית של מיקס אנד מאץ'. ולמה לי לדבר הרבה, תראו לבד את הדגמים השווים ותגלו שאני צודקת.

 

להשיג בחנויות Etam בדיזנגוף סנטר ובקניון איילון

 

4 - תכשיט חדש ורוחני

אני בן אדם של תכשיטי כסף, יותר קליל, יותר צעיר ומתאים לצבע העור שלי. אז אם גם אתן חשבתן שמותג התכשיטים "תומס סאבו" הוא בעיקר צמידי צ'ארמס, ושרשראות עדינות, העונה הקולקציה שאובה מאפריקה. ואפריקה מהלכת עלי קסם.

המדליונים הפכו גדולים, הטבעות הן אובר סייז, והעגילים ארוכים כמו נשות אפריקה. התכשיטים שבטיים, טקסיים, ורוחניים, בצבעוניות של חול המדבר, אדום כסף ונחושת, למול שחור ולבן, כחול וטורקיז.

חפשו את צמיד הכסף עם שני העיגולים המשתלבים אחד בשני. מושלם.

מחירים: תליון החל מ-450 ש"ח, צארמס החל מ-149 ש"ח, טבעות החל מ-390 ש"ח, עגילים החל מ-320 ש"ח וצמידים החל מ-270 ש"ח.

 

 

להשיג בחנות הדגל בקניון עזריאלי.

 

 

4. שמלות גלביה

אתם בטח מכירים את שירלי בוגנים, כן זו הדוגמנית היפה שהיא הפרזנטורית של רשת דיסקרט. שירלי היום מעצבת פנים שיודעת דבר או שניים בעיצוב, ולכן רק טבעי היה שתעצב קולקציית קפוסלה שלא רק שירלי נראית בה נהדר. המון שמלות גלביה גם מודפסות וגם חלקות, נוחות ומאווררות. שמלות רומנטיות בשחור ובלבן, שמלות תחרה מחמיאות והמון טופים ומכנסים. האמת, לא ידעתי מה לבחור, בסוף הסתדרתי אל תדאגו.