יש לי חלום. לפגוש את הגמד ההוא מהאגדות עם 3 המשאלות. אני יודעת בדיוק מה אני הולכת לבקש ממנו. 3 בקשות בשלוף, לא שלום עולמי!! טוב בסדר גם שלום עולמי, אבל קודם כל שיער חלק, מבריק, חופפים וזהו. חלומי הרטוב.

אבל יש מצב שאם הגמד לא הגיע עד היום, כנראה שהוא גם לא יגיע, ואני תקועה עם התלתלים לנצח. אז הנה כמה מוצרים שאני לא מפספסת ומשתמשת בתדירות כדי ששערי המתולתל והצבוע יראה מטופח ומרשים. מתאים לכל סוגי השיער:

 

אנטוניו קורל קאלרו

אם השם הזה לא אומר לכן כלום זה בגלל שלא ראיתן את הפרזנטור והשגריר הבינלאומי של MoroccanOil. חתיך הורס שהגיע לישראל כדי להציג לנו את מראות השיער והטרנדים לקיץ. לא יכולתי להתאפק וצירפתי לכן תמונה שלו, שתשטפו את העיניים בזמן שאני מספרת לכן שיש 2 מוצרים חדשים של המותג שהתחלתי להשתמש והם שווים ביותר. חימר לשיער - מדובר בחומר שמשמש לפיסול של השיער ויוצר מראה טבעי בגימור מט גם לשיער חלק וגם לתלתלים ועוד מחזיק כל היום. באופן אישי אני מעדיפה לוק לא שמנוני ונוקשה ולכן החימר ממש הגיע אלי בזמן. יש לעסות כמות קטנה בין כפות הידיים ולפזר על בצורה אחידה על שיער לח או יבש, מחיר 109 ש"ח. המוצר השני הוא המוס Beach Wave שהוא חומר למראה שיער גלי "כאילו הרגע חזרנו מהים" אבל בלי המלחים החול והזיעה. השיער נראה פרוע, סקסי וגמיש וגם בתלתלים, מעסים את החומר בכפות הידיים ומפזרים על השיער. יש לייבש בפן או בדפיוזר, מחיר 120 ש"ח. ויש גם את המוצר השלישי, שמשלים את הסדרה Dry Texture Spray המעניק לשיער לוק פראי ו"לא עשוי". אנטוניו אומר שהוא ממליץ להשתמש בכל 3 מוצרי הסדרה לקבלת תוצאות מושלמות, 

 

להשיג במספרות הנבחרות

 

 

ובתחום האיפור

 

בבלוג הקודם שלי סיפרתי לכם על השפתונים של לוריאל פריז שמחזיקים 24 שעות. הרשו לי להוסיף לרשימה שפתון נוסף "סקסי באלם"  Saxy Balm והוא ההצלחה ההיסטרית של העונה בתחום השפתונים. משמש תכשיר לחות מעבר להיותו שפתון. נותר על השפתיים לאורך זמן כאשר הלחות משמרת תחושה נעימה ונוחה. המוצר משווק ב"צ'אבי" סטיק עם קצה מחודד למריחה מדוייקת.

מגיע ב-10 גוונים :  3 מתוכם בגימור בולד, הכוונה לכיסוי מלא של צבע כמו שפתון, ו-7 בגימור sheer  בדומה לגלוס. אם אתן נועזות מספיק, לכו על הגלוס בגוון אדום מספר 110. שפתיים חושניות לגוון השזוף של העור

מחיר 30 ש"ח

 

רגע רגע, יש עוד מוצר מצויין של לוריאל פריז שנועד לקיץ הדביק שלנו. מסקרה מגה ווליום מסדרת Miss Hippie. יש לה מברשת גדולה במיוחד עם סיבי מברשת באורכים שונים, כך נתפסים כל הריסים ונצבעים בתנועה סיבובית אחת. זו מברשת היוצרת נפח מודגש לעיניים גדולות עם ריסים כמו מניפה שחורה. מחיר 50 ש"ח

 

 

את מוצרי האיפור של לוריאל פריס ניתן להשיג ברשתות הפארם, המזון, המשביר לצרכן, אפריל, H&O, ובפרפומריות המובחרות

 

 

נעלי ים

ואם בקיץ עסקינן, בשמש בים ומה שביניהם,ואם גם לכם לא בא לרוץ בימים המטורפים האלה, אני ממליצה על ריצה בים, בתוך המים ובחול העמוק לסירוגין. המים מצננים והחול העמוק הוא למצפון שנדע ש"הייתה עבודה". לשם כך נועדו הנעלים האלה שאני רוצה לספר לכן עליהם. בגדול הם נועדו לסאפ, וזה בא עם חליפת סאפ משגעת (אותי היא תשמש כחליפת טריאטלון בנוסף לסאפ) ולא רק, לכו איתן גם ליוגה, פילאטיס, אפילו לטיסה כשרוצים להסתובב בקבינה עם משהו שדומה לגרבים. הם קלות משקל, גפה נושמת ואוחזת את הרגל, סוליה בטכנולוגית FLEX FORM  מה שנותן טווח תנועה מושלם, ואקסטרה הגנה לאצבעות, כביסה במכונה, ייבוש מהיר ובהמון הדפסים וצבעים. לא תאמינו אבל הם הפכו לנעלים הכי נוחות שלי שאיתם אני מסתובבת בבית  בקשר לצבעוניות, אני העדפתי את השילובים של צבעי השחור לבן עם אלמנט צבע, אבל המבחר גדול. מחיר 89-109

 

להשיג ?ברשתות קולומביה, אאוטסיידרס ושבילים?

 

עכשיו - בגד ים 

זוהי החנות ה-15 במספר למותג ההלבשה התחתונה ובגדי הים "ליה לונדון" שנפתחה בקניון האופנה החדש של גינדי. החברה מייבאת מותגי-על בתחום ההלבשה התחתונה כמו Wacoal, Freya, Fantasia ועוד, אך עיקר חוזקה הוא במגוון המידות שתמצאו בחנות. 64 מידות שונות מהיקף 65 ועד קאפ JJ, חזיות שמותאמות בצורה מדוייקת על פי גזרת הגוף, אורכו, רוחב כתפיים, צורת החזה ומבנהו. ואת כל הידע הרחב שלהם בתחום הלבשה תחתונה הם יישמו בבגדי הים היחודיים שלהם. בעצם כשאת הולכת עם בגד ים של ליה לונדון את הולכת עם החזיה האישית שלך. ובקשר לדגמים הורסים, שהעיניים שלכן ישפטו, מניחה פה, לא נגעתי. מחירים : בגדי ים - חזיות / שלם / טנקיני 300-450 ש"ח, חזיות 350-400 ש"ח, ותחתונים 100-120 ש"ח. 

 

להשיג ברשת חנויות ליה לונדון.

תכשיטים לקיץ

יש תכשיט לערב, יש תכשיט לבקר, ויש את התכשיטים של הדוכסיות לבית אמבוס, הלוא הן קיילי ונאוה המעצבות של התכשיטים והשעונים של המותג, וכל מי שפוגש אותן ישר רוצה גם, את התכשיטים אני מתכוונת. כי הם צעירים, רעננים, צבעוניים, מלאים בסטייל ושיק, ועשויים מחומרים איכותיים, והמחיר? ממש נגיש לכל כיס. ואני, למרות שתמיד תמצאו אותי רק עם שעון ספורט מגושם ומכוער אש, אני מבושלת לשינוי. ואם תראו אותי עם עגיל אחד ארוך והשני קצר (סופר מיוחד) תדעו מיד מהיכן הוא

 

להשיג בנקודות המכירה הנבחרות של אמבוס, ובאתר און ליין הרשמי www/the-duchesses.com

 

 

פינת הדובדבן

 

את יסמין מאוזנר אני מכירה כבר המון שנים. כמנהלת השיווק והאישה שמובילה את המותג הנשי הקלסי והמצליח "מאוזנר" לצד אביה הבעלים ואמה המעצבת. וגם בתור הפרזנטורית של המותג שידעה להציג את הבגדים באופן המושלם ביותר.

בשנה האחרונה עברה יסמין לצד המעצב. הדחף מגיע ממקום פנימי שלה, ומצורך מסחרי של יצירת קולקציית קפסולה בלוק יותר סקסי אבל עדיין קלאסי ואלגנטי, לוק צעיר יותר וגם במידות קטנות יותר, והעיקר במחירים ריאליים. מידות של אקסטרה סמול,עד לארג'. גזרות מדוייקות, לא "לוז" מדי ולא צמוד מדי, בדיוק באמצע.

בקולקציה 6 לוקים כל אחד מופיע בצבעוניות של כחול שחור ירוק ובז, כך שכל הקולקציה נילבשת כמיקס אנד מאץ. בדי תחרה איכותית ודגמים הניתנים ללבישה בזכות עצמם או כפריט לבוש מעל. כמו טוניקת התחרה באורך הברך הניתנת ללבישה כשמלה סקסית עם גוזיה ומכנסים קצרים ללוק צעיר, ואותה טוניקה עם מכנסיים סקיני שחורים ונעלי סטילטו  וקיבלנו לוק  אלגנטי וקלסי. העדפה שלי הייתה החליפה בלוק ספורטיבי עם חצאית עפרון צרה וטופ בסגנון גקט ספורטיבי של חדש כושר.

 

 

 

הקולקציה נמכרת בחנויות נבחרות בלבד, כמו כיכר המדינה, שוסטר, גן העיר, גבעתיים, ראשון לציון וגן העיר.

 

 

 

פינת הסרט

 

זוכרים את פינת הסרט משבוע שעבר, אז היא זכתה לתגובות היסטריות, והיות ואני חובבת סרטים מושבעת, קבלו 2 המלצות מכל הלב

 

"חולי אהבה"

 

אל תתנו לשם האנמי להטעות אתכם. מדובר קומדיה שלא תפסיקו לצחוק. סיפור אמיתי (מתה על סיפורים אמיתיים) ביוגרפיה אישית כשהשחקן הראשי משחק את דמותו האמיתית בחיים. סיפורו של קומיקאי פקיסטני אמריקאי בשם קומיל נאנג'אני (עמק הסיליקון) שמנסה כוחו בסטנדאפ במועדוני קומדי בר, מדבר וצוחק בעיקר על המשפחה שלו, על פערי הדורות של הוריו שעדיין חיים ע"פ המסורת הפקיסטנית ועל נסיונות השידוך הבלתי פוסקים של אימו. אמילי היא אמריקאית שלומדת פסיכולוגיה ומגיעה יום אחד לקומדי בר ומתחיל רומן. אז זהו, שזה לא עיקרו של הסרט, כי אחרי שהיא עוזבת בטריקת דלת יש תפנית בעלילה, ומשם בעצם הכל מתחיל. מצחיק ביותר ומלמד שהומור וצחוק מגשרים ומרפאים כל חולי.

 

 

"חולי אהבה" בלב תל אביב

 

המטפלת

 

דרמה קומית איכותית ומהנה המספרת על סר מייקל גיפורד,שחקן שייקספירי מבוגר, שימי תהילתו מאחוריו ובנוסף לכל גם גופו בוגד בו. הוא רטנן עקשן ובלתי נסבל לסביבה עד שלחייו נכנסת מטפלת חדשה וצעירה, דורותיאה, מהגרת הונגריה עם חלומות משלה להיות שחקנית. אהבתם המשותפת להמלט מתורגמת בהדרגה לידידות לא צפויה.

סרטו של הבמאי הישראלי/הונגרי יאנוש אדלני ומשחק מבריק של השחקן בריאן קוקס שנותן את משחק חייו. זהו גם הסרט האחרון בו נטל חלק רוג'ר מור, בהופעת אורח מלבבת, בתפקיד עצמו,

 

 

המטפלת בסינמטק תל אביב

 

שיהיה לכולנו קיץ נעיםםםםם