לימוד גרפיקה

איך לצלם את המסך בלימודי גרפיקה?

כדי לצלם את המסך אנחנו נקליד במחשב לפי מקש במקלדת שנקרא print scree לאחר שלחצנו על תמונת מסך היא נשמרת כתמונת מסך בזיכרון המחשב. כדי לוודא שהחלון הוא חלון המסך שאליו התכוונו, למשל זהו חלון של דפדפן מנוע חיפוש ויהיה סימן של בר כחול כהה שיראה שזה פעיל. כל דבר הקשור ללימודי גרפיקה כאשר אנחנו מצרפים תמונת מסך לתוכנת עריכת התמונות בפוטושופ. אנחנו פותחים מסמך חדש בתוכנת הפוטושופ ומצרפים את תמונת המסך למסך חדש בתוכנה, כל תלמיד בוחר בתפריט ולוחץ על ctrl +v בקיצור edit אם אין ברשותנו את תוכנת הפוטושופ, אפשר לצרף תמונת מסך באחת התוכנות של 'windows שקיימת על המחשב .לאחר שצירפנו את התמונה נשמור אותה בתוכנה הגרפית של פוטושופ ונבחר פורמט מסוים לשמירת הקובץ של התמונה.

מתי אנחנו חייבים לצלם את המסך של המחשב?

אנחנו חייבים לצלם את מסך המחשב כאשר אנחנו נתקלים בבעיות שאין להן פתרון לבד, כשיש לנו בעיה במחשב או הודעות מוזרות של תקלות, אנו נרצה לשלוח את תמונת המסך לאנשי מקצוע שייעצו לנו איך לפתור את הבעיה הקיימת במחשב. ישנן דוגמאות בלימודי גרפיקה למשל: כאשר בונים אתר ומכינים עיצוב לאתר אנחנו נצלם את המסך כדי להראות ללקוחות שלנו אך זה יושב באתר העיצוב עצמו. מצלמים את המסך כשדף האינטרנט פתוח לחלוטין, פותחים בתוכנת הפוטושופ מסמך חדש בגודל גדול ומצרפים את עיצוב האתר בשכבה למעלה וממקמים אותה בתוכנה. בתוכנת הפוטושופ ניתן להגדיל את התצוגה של צילומי המסך וליצור בשכבות חדשות את העתק העיצוב.

מהי גרפיקה?

גרפיקה היא למעשה תיאוריה שמוצגת בשפה גרפית. המטרה של כל שפה לשם תקשורת, יעילות התקשורת של גרפיקה מתבצעת במהירות, בקלות ובאופן שבו המידע עובר ומובן לצד המקבל את המידע. יעילות התקשורת של גרפיקה זהו דבר האמור להיות מתוכנן מראש כאשר היא נבנית. על מנת לבצע עיצוב גרפי נכון וטוב יותר מבחינת יעילות והצלחה תקשורתית, עלינו להתמקד במספר אפשרויות אחת מהם: השפה הגרפית- ככל שנכיר את השפה הגרפית ונלמד לשלוט בה ככה נוכל ליישם תקשורת יעילה. היא בנויה ממשתנים גרפיים המחולקים לשני יסודות: משתנים פלאנריים- בעלי 2 מימדים המגדירים את מיקום האובייקט. משתנים רטינאליים- מגדירים את אפיון הגרפיקה של האובייקט בדיאגראמה כפי שהינם משתקפים. הדבר השני הוא התחשבות במודל עיבוד נתונים גרפיים- זה נדרש על מנת לאפשר אלטרנטיבה של הצגה גרפית.

 

 

 

בקרו אותנו באתר והתחילו כבר היום ללמוד מהבית אחד על אחד עם מורים פרטיים אונליין לימודי תעודה בזמן שלך ובקצב שלך בהדרכה פרטית אחד על אחד

 

http://www.onlinegraphic.co.il/